mag ik bij jou slapen

107 2 0
                                    

Vanuit Valerie:
ik loop huilend naar Brooklyn.
hij vraagt:" schatje wat is er ?" ik zeg dan huilend:" ik ben geslagen door me vader hij had een woede aanval me moeder brengt straks me tas maar ik moest weg uit huis voor nu."  ik doe me jasje uit en laat de blauwe plekken zien.

Vanuit Brooklyn:
ik schrik en hou me armen open. dan zeg ik met traan ogen:" schatje kom hier."
ze komt bij me. ik sla me armen voorzichtig om haar heen. " babe app ke mama dat je bij mij kan slapen." zeg ik dan. ze knikt. we gaan met z'n alle naar mijn huis. iedereen geeft val een knuffel wat haar zo te zien goed doet. we gaan in de woonkamer op de grond zitten en kletsen lang. val zit zoals altijd tussen me benen. en appt met haar moeder. ik zie tranen over haar wangen lopen. ik veeg ze weg. ik geef haar een kus. dan zeg ik: "babe ga anders ff douchen dan leg ik wel kleren van mij klaar enzo." ze knikt en staat op. ik sta ook op en til haar voorzichtig op en breng haar naar de badkamer. en leg alles voor haar klaar. als ik naar beneden wil gaan pakt ze me vast en geeft me een kus. ik zeg dan:" babe ik zal er altijd voor je zijn." ze zegt dan:" dankjewel babe" ze geeft me een knuffel en een kus. dan ga ik naar beneden evenlater komt ze beneden. ik, andy en lisa zitten nog op de bank de andere zijn al naar huis. val komt tegen me aan liggen. ik hou haar goed vast.

in love with my bestfriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu