gaat het uit ??

85 6 0
                                    

vanuit Valerie:
het is maandag ochtend. als ik de school binnen loop zie ik Brooklyn met een ander meisje dat ik niet ken zoenen. me hart breekt in duizend stukjes. ik doe de ketting af en begin te huilen. ik ren naar het trappenhuis en ga onder de trap zitten.er spoken zoveel vragen door me hoofd. Andy en Lisa komen bij me en vragen:" Val wat is er ? " ik zeg met tranen in me ogen:" ik zag Brooklyn zoenen met een ander meisje" Andy zegt dan:" ik wilde er al op afstappen vond het al raar" ik antwoord: " ga maar ik wil wel mee " ik loop met Andy en Lisa naar Brooklyn en dat meisje. Andy trekt ze uit elkaar. Brooklyn begint te huilen maar gek genoeg doet het alleen nog maar meer pijn. Andy zegt dan:" Waarom Brook ?? " hij antwoord niet. Andy geeft hem een klap. " Brook je hebt een hatstikke lieve vriendin die dag en nacht voor je klaar staat. waarom ga je vreemd !?" zegt Andy boos. "Brooklyn zegt zacht:" ik kan het uitleggen" ik zeg dan:"wat valt er nog uit te leggen. ik denk dat we voorlopig uitgepraat zijn Brook. ik hou zoveel van je en ik dacht jij ook van mij maar dat betwijfel ik ondertussen" Brook vraagd zacht:" maak je het nou uit ?" ik zeg dan: " voorlopig wel. bewijs maar dat je nog van me houd" ik geef hem het kettinkje en loop huilend naar de receptie en meld me ziek en ga naar huis. ik sluit me meteen op in me kamer.

Vanuit Brooklyn:
ik meld me ziek en loop naar huis. wat heb ik gedaan. waarom ben ik zo dom geweest.
Valerie is me alles en ik heb het verkloot echt zwaar verkloot. ik ren naar me kamer en sluit mezelf op. en staar voor me uit. ik wil haar terug.

in love with my bestfriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu