vriendinnen avond

85 5 0
                                    

Vanuit Valerie:
ik zet eten en drinken en een film klaar. Lisa , Alesha, Cindy en Thara komen zo. we houden meiden avond. als de bel gaat doe ik open. we gaan met z'n alle naar mijn kamer. we kijken de film. daarna kletsen we lang over onze boys. we maken ons klaar om te gaan slapen want ze blijven ook allemaal slapen.
we kijken allemaal nog op onze mobiel. en zien een berichtje van mikey.

de groepsapp:
M:hey jullie moeten nu komen. brook en ik gingen stappen en hij is in elkaar geslagen. we zijn nu bij hem thuis.

v: omg kom er aan !
ik pak een trainingsbroek en het veelstegroote shirt van brook en kleed me snel om en ren naar beneden. "  mama kan je me alesjebliefd naar brook brengen ?" me moeder zegt dan:" en de meiden dan ???" dan komen me vriendinnen naar beneden en rennen naar de auto. ik ren ook naar de auto. me moeder stapt de auto in en vraagt:" waarom moeten we naar brook?" ik andwoord:"dat zei mikey via app. hij is in elkaar geslagen."  dan zegt me moeder:" we zijn er bel maar als ik jullie moet ophalen" ik knik er ren naar de voordeur met de meiden achter me aan. Andy doet open en zegt "hij is in z'n kamer." ik knik en ren naar boven. ik zie hem op z'n bed liggen. ik loop naar binnen en ga op de rand van z'n bed zitten.

in love with my bestfriendWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu