ah, simt ca imi este putin mai cald decat inainte... sper doar ca nu mi s-au înroșit obrajii. cred ca am manifestat aseara cand mi-am zis ca poate cunosc pe cineva inainte de ore.
soneria ma trezeste la realitate. ma uit la ceas - este 7:30. ma intorc si le vad pe cele doua colege care ma asteptau, dupa pragul ușii.JUNGKOOK
normal ca s-au bagat hana si yooma... momentul asta nu putea sa fie mai penibil de atat. de parca nu a fost suficient ca am dat peste tine din pura neatentie.
nu mai zic ca nici macar nu am facut cunoștință. cine esti? nu te-am mai vazut prin liceu, e clar ca esti noua.ai reusit sa-mi distragi atenția toata ziua; orele au trecut atat de greu, pentru ca imi puneam intruna intrebari despre tine. nu am auzit nimic zilele astea de vreo noua colega. ai o piele foarte palida, ceea ce mi se pare atractiv, iar buzele roz si parul lung de o nuanță de șaten inchis foarte interesanta sunt alte doua trasaturi ce iti complimenteaza chipul. sper ca si tu m-ai analizat la fel de amanuntit.
pauza asta e pauza de pranz, adica cea mai lunga din program. cu alte cuvinte, e sansa mea sa dau peste tine din nou. nu ai iesit pe hol pana acum; cred ca ai stat sa faci cunoștință cu restul colegilor tai.ce ciudat. ma gandesc la tine prea mult din prima zi. poate esti doar o fata la fel ca toate celelalte.
ㅡ jimin, ce mananci?, il intreb asezandu-ma la masa, in fata lui.
ㅡ mmm - se sterge la gura -, nu poti vedea cu ochii tai?
ㅡ asa de foame iti era de ai mers inaintea mea la cantina?
ㅡ se poate spune... nu am mancat micul-dejun, nu stiu de ce am dormit asa mult!
jimin nu este doar prietenul, colegul meu de banca sau vecinul din casa de alături (pe care il cunosc de cand m-am nascut si cu care nu m-am certat o data in viata asta): eu il consider fratele pe care nu l-am avut niciodata. chiar si tatii nostri se cunosc din copilărie - e ca si cum suntem o mare familie care locuieste in case separate.
iubeste mancarea, dar azi vad ca e mai infometat decat de obicei. s-a vopsit recent portocaliu, mereu ii spun ca arata ca o mandarina.ㅡ chiar pacat ca nu ai venit cu mine in dimineata asta! am intrat, din greseala, intr-o fata care cred ca e noua in liceu. ma îndreptam spre hobi, care era fix in spatele ei, si am mers cu el in clasa pe urma, dar problema e ca nu am apucat sa-i aflu numele!
ㅡ adica ai dat peste ea si nici macar nu i-ai vorbit? te-ai rusinat?, rade jimin de mine.
ㅡ pai, ce sa vezi? in timp ce vorbeam cu misterioasa, hana si yooma s-au bagat intre noi si n-am mai putut sta. clasic, nu? as putea eu vreodata sa vorbesc cu o fata in liniste si pace?
el continua sa isi manance orezul prajit. pare mai atent la mancare decât la mine.
ㅡ mda, fetele astea n-au nicio jena cateodata. totusi, la cat de energic vorbesti, colega noua pare sa fie o fata foarte draguta.
ㅡ da, e ceva ce m-a atras din prima la ea, dar nu numai înfățișarea. inca nu-mi explic nici eu. vino si tu cu mine, facem amandoi cunoștință cu ea! sigur o sa iti placa.
ㅡ hai, intai mananca ceva si nu iti mai face atatea planuri. acum sunt curios.
pauza are 40 de minute. au trecut deja 20 de cand a început si tot nu te vad nicăieri.
am reținut multe lucruri despre tine chiar daca am stat unul langa altul doar pentru cateva momente: ai un machiaj delicat, stii sa iti scoți in evidență ochii mari, iar buzele carnoase nu erau date cu ruj - culoarea lor naturală iti vine perfect. nu mai zic de manichiura vișinie - ti-am observat si degetele elegante si subțiri.ceva imi spune ca tie ti-au placut tatuajele de pe mana mea dreaptă. in timp ce eu iti cautam privirea inapoi, ochii tai erau in alta parte.
ㅡ uite, mi-am luat si eu o portie de orez. sper ca e bun.
ㅡ pofta buna. deci, ai vazut-o pe aici? satena, blonda, bruneta, roscata?
jimin si-a dus deja tava si bolurile la spalat. eu de abia acum incep sa mananc.
ㅡ deloc. si satena. dar nu inteleg cum de nu a chemat-o nimeni sa manance impreuna. e o fata foarte frumoasa, jimin. ah, ea de ce nu ma cauta pe mine?
ㅡ o fi timida, e prima ei zi aici. o gasim cu siguranță dupa ore, doar si ea termina la 14:00.
ㅡ asa e, ii raspund in timp ce mananc. mmm, chiar e foarte buna mancarea astazi.
CITEȘTI
the truth untold | jeon jungkook
Fanfiction"am incercat sa uit de toate momentele noastre. mi-am umplut timpul liber cu persoane si activitati de care nici macar nu ma intereseaza doar ca sa nu ma mai gandesc la tine, dar e totul in zadar. cand pun capul pe perna si sunt in sfarsit singur, t...