9.

49 3 1
                                    

     inainte de ore, m-am intalnit, ca de obicei, cu cateva colege si cu cei doi baieti. jungkook a fost la fel de vorbaret ca in zilele trecute, dar jimin era mult mai tacut. parea usor ingrijorat, de parca tocmai a aflat o veste proasta sau stia ca urmeaza sa se intample ceva rau. a dat vina pe lipsa de somn si pe testul de la chimie pe care il aveau dupa pauza de pranz, dar nici eu, nici jungkook nu prea l-am crezut. am decis amandoi sa nu insistam, dar starea lui jimin ma ingrijora si pe mine.

     ma gandeam numai la conversatia pe care am avut-o de dimineata, pe mesaje. sa fie asta motivul ingrijorarii lui? de ce e speriat? acum nici nu stiu la ce sa ma astept de la aceasta intalnire. ce are sa-mi spuna este atat de rau? chiar nu a dormit aseara ca sa invete la chimie?! deja simt un nod in gat de la emotii.

     sunt in fata usii de la baia baietilor si il astept. sper ca nu se citeste si de pe fata mea ingrijorarea.

     ii zaresc parul portocaliu. amandoi avem clasele pe holul principal de la parter, care se bifurca in capat in alte doua holuri mai mici. baia baietilor este pe cel din stanga. jimin imi face un semn din cap sa merg inauntru, iar eu ma incrunt putin ca raspuns. chiar trebuie sa stam fix in toalete?

     ㅡ jimin, daca mai vine cineva la baie in timpul orelor? o sa para ciudat ca stam amandoi aici, ii spun cu un glas putin in soapta.

     ㅡ baia asta nu e functionala de doua saptamani. cine vrea la toaleta, le foloseste pe cele de sus, imi raspunde in timp ce deschide doua ferestre si inchide usa. 

     afara, pe terenul de sport din spatele liceului, sunt doua clase care au ora de sport. ii auzim pe elevi cum alearga si pe profesori sufland in fluiere. 

     ma uit la jimin, care acum este intr-o cabina cu usa larg deschisa. s-a asezat pe toaleta, picior peste picior, pentru a-si aprinde o tigara si a ajunge mai usor la scrumiera (cosul de gunoi). nu stiam ca fumeaza.

     ㅡ parca nu era voie sa fumezi in incinta liceului, ii spun razand putin.

     ㅡ daca te uiti in cosul asta de gunoi, se vede ca are deja trei tigari stinse in el, si nu-s ale mele, imi raspunde impingand cosul cu piciorul ca sa-l pot vedea. deci, probabil te intrebi de ce sunt asa panicat de dimineata cand ieri nu aveam absolut nimic.

     wow, mi-a citit gandurile! 

     ㅡ ...ma sperii, jimin! ce s-a intamplat? e din cauza ca vreau sa vorbim despre jungkook? 

     ㅡ stiu deja si ce vrei sa afli de el. uite ce e: nu ma surprinde ca deja il placi, si urasc sa ii fac reclama proasta, dar, in acelasi timp, urasc sa las fete ca tine sa ii cada in plasa atat de usor. nu fii fraiera! 

     m-am rusinat putin dupa prima observatie, dar am ramas atenta. 

     ㅡ adica ce a spus junhi e complet adevarat?

     cuvintele astea mi-au iesit pe gura fara sa realizez. jimin isi stinge tigara si expira ultimul fum.

     ㅡ nu stiu ce ati vorbit exact. mi-a spus jungkook si de faza cand te-a rapit de langa el intr-o pauza, dar nici el nu are habar de ce stii deja si ce nu, asa ca te voi lamuri eu. poate sunt un prieten de cacat acum, dar stie cat ma enerveaza fazele lui cu fetele.

     am ramas doar ochi si urechi, pentru ca nu mai am cuvinte. imi doream atat de mult sa nu fie adevarat ce se spune despre jungkook! nu faptul ca a avut multe experiente ma deranjeaza, ci faptul ca s-a comportat ca un egoist si un prefacut. 

     cuvintele "vrea doar sa se culce cu tine" imi rasuna in cap.

     jimin isi aprinde a doua tigara. a observat ca tac, asteptand povestirile lui, asa ca nu mai iroseste timpul si incepe. 

     ㅡ nu o suport nici eu pe junhi, mi-a facut si mie niste faze nasoale, dar n-avem timp si de asta acum. vad ca mai sunt doar 15 minute din ora, imi spune uitandu-se la ceasul de pe telefon. in fine. maiu, nu-mi doresc sa fii doar una dintre restul fetelor. prin asta vreau sa spun ca trebuie sa fii atenta cu jungkook. nu imi dau seama momentan daca are aceleasi intentii proaste si cu tine, pare destul de investit in timpul petrecut impreuna si in tot ce insemni tu, dar trecutul lui nu e promitator. nu se poate spune ca a avut o relatie pana acum - toate fetele cu care se vedea erau doar pentru sex. nu l-am vazut niciodata indragostit! dar nu stii lucrurile astea de la mine, bine? te rog doar sa nu-l lasi sa profite de tine.

     ㅡ ...multumesc. cum de esti atat de dragut cu mine?, ii raspund luandu-i tigara dintre degete pentru a trage si eu un fum, in timp ce ma asez pe vine langa el.

     ㅡ imi pasa de tine. plus ca vreau ca jungkook sa inceteze cu toate prostiile astea. vad ca nu invata nimic de la mine, spune cu un mic zambet pe fata. 

     in minutele care au mai ramas din ora, ii mai pun diverse intrebari si primesc cel mai sincer raspuns. jungkook chiar nu realizeaza asta, dar jimin ii este cel mai bun prieten chiar si in astfel de momente, cand il da de gol. vrea ca JK sa fie o persoana mai buna si sa fie in sfarsit impacat si fericit cu o singura fata.

     am iesit din baie la auzul soneriei si am mers in directii diferite. ne-am promis unul altuia ca pastram aceasta intalnire un secret. chiar daca nu sunt atat de socata precum credeam ca o sa fiu cand aflu ce e mai rau despre jungkook, tot nu ma simt bine. "dezamagita" este un cuvant mai potrivit. ah, am uitat sa intreb de "nebuniile" lui junhi!

     trebuie sa ma sfatuiesc (din nou!) cu kyung. nu imi este frica de jungkook, voi sta in continuare cu el, dar nu ii voi cadea in plasa. nu pot sa am incredere in el doar dupa patru zile de cand ne-am cunoscut! cat de stupida am fost - sa cred ca un baiat m-ar placea cu adevarat dupa doua iesiri si cateva conversatii la liceu si pe mesaje. doar timpul poate sa-mi demonstreze daca sentimentele lui pentru mine sunt adevarate sau nu. 

     am iesit in curte. stau pe banca de unde m-a "rapit" junhi.

the truth untold | jeon jungkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum