8.

49 3 0
                                    

     dupa ore, am iesit cu jungkook la o cafenea. imediat ce m-am întors acasa din oras, mi-am amintit ca trebuie sa mai vorbesc cu cineva.
     nu stiu cat as putea sa ma apropii de jimin pe mesaje, dar este un început. chiar sper ca nu isi va face impresia gresita - oricum, am vorbit iarăși cu jungkook despre schimbul de numere de telefon de dimineață. nu prea i-a convenit ca "imi place" si de jimin!

     maiu<3: heei

     i-am dat un mesaj. jimin a spus ca merge direct acasa dupa ore, dar acum nu stiu daca o fi prin oras sau nu. a trecut ceva timp de cand am iesit de la liceu.

     jiminxx: buna maiu ?

     maiu<3: ma saluti printr-o intrebare?:)) ce faci?

     jiminxx: scuze ! eram confuz, ma gandeam de ce mi ai scrie imediat dupa ce ai iesit cu JK. e totul ok ?

     maiu<3: da, totul e in regula. doar voiam sa mai stiu si de tine

     jiminxx: *sent a photo*

     da, bineînțeles... este impreuna cu jungkook! sunt la masa, mananca sushi, iar selfie-ul a fost facut de jungkook. sper ca nu s-a suparat ca i-am scris lui jimin doar ca sa vad "ce mai face".

     maiu<3: pofta buna, va las sa mancati

     jiminxx: de ce maiu?? sigur nu mai e si altceva? te a speriat JK

     aha, deci asa ne jucam, jimin. m-a surprins mesajul, dar am ras putin dupa ce l-am citit.
     se pare ca o sa fie mai greu decat credeam sa ne apropiem. este cu adevărat un prieten loial, ceea ce nu e rau deloc, dar imi va îngreuna treaba daca ii da mereu raportul lui jungkook.

     maiu<3: cred ca mai bine vorbim noi doi maine, jimin 👻 spune-i lui jungkook ca vreau sa mancam si noi sushi candva

     imi las telefonul jos. am primit rapid o notificare.

     jungkook.: sigur vrei sushi cu mine si nu cu jimin? 🙊

     doamne! nu imi dau seama daca e gelos sau face misto de mine. de ce nu am așteptat sa il caut pe jimin mai pe seara? poate ca nu stau impreuna chiar toata ziua.

     maiu<3: da, sunt sigura... nu mai interpreta niste mesaje atat de usor 🙉

     jungkook.: sa stii ca eu am vorbit de pe telefonul lui jimin dupa ce am trimis poza. am vrut doar sa vad ce spui 💋

     ma trântesc pe un scaun de la masa din bucatarie si oftez, cu capul pe spate. evident ca el a scris! parca am de a face cu un copil. ma si miram de ce mi-ar scrie jimin in felul asta, cand el este atat de dragut si politicos in realitate.

     trebuie sa vad ce fac maine. in afara de junhi si jimin, chiar nu mai e nimeni cu care sa pot vorbi despre jungkook? 
     poate ca ar trebui pur si simplu sa fiu sincera cu jimin si sa ii spun de ce am nevoie de ajutorul lui. nu prea imi place sa mint sau sa inventez.

*****

     dupa ce mananc micul-dejun, incep sa ma machiez pentru liceu. imi iau telefonul langa mine si ii scriu un mesaj lui jimin:

     maiu<3: crezi ca ai putea sa iesi pe hol in timpul primei ore? as vrea sa discutam ceva fara sa fie evident ca ne întâlnim

     jimin este online imediat ce apas pe butonul de "send". tastează.

     jiminxx: chiar vorbeai serios cand ai spus ca discutam ceva maine:) o sa ies, sa imi dai tu un mesaj cand e nevoie
     jiminxx: am observat ca ai incercat si ieri sa mi scrii, dar ne a intrerupt cineva. de ce ne ascundem ?

     maiu<3: ti-am scris ieri sperand ca nu o sa fii impreuna cu jungkook... ma gandeam ca putem face asta pe mesaje, dar este mai bine in persoana. o sa vezi despre ce e vorba

     jiminxx: ne vedem la baia baietilor de la parter

     ciudata locatie, dar apreciez mesajul si imi continui rutina de dimineata. chiar daca nu am rezolvat mai nimic, ma simt mult mai ușurată.

the truth untold | jeon jungkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum