4.

144 10 0
                                    

MAIU

     ieri nu am vorbit cu mama si tata mai mult de 10 minute, timp in care le-am povestit despre noul liceu si ne-am cerut scuze cu totii (de parca ar rezolva ceva...).
     apele s-au mai linistit, dar asta nu ii va aduce inapoi acasa, in seul.

     azi am ajuns din nou mai devreme la liceu. oare jungkook si jimin vin inainte de ore sau sunt genul care intarzie?

     recunosc - imediat ce am inchis telefonul cu ai mei, jungkook a aparut iarăși in mintea mea. pare un baiat destul de... rebel. nu ma asteptam sa intalnesc baieti ca el in acest liceu, dar nu ma plang deloc! rebel si mai mult ca sigur si inteligent. scaderea mediei anuale sub 9.00 duce la exmatricularea din acest colegiu, indiferent de clasa.
     mi-ar placea sa stau cu el si cu jimin. noroc cu parul portocaliu - asa ii gasesc pe amandoi mult mai usor intr-o multime.

     in fine, cred ca te gasesc oricum usor, jungkook. esti singurul baiat care a iesit in evidenta de aici. nu imi place ca m-am gandit intruna la tine de cand am iesit pe poarta liceulu. trebuie sa-i povestesc lui kyung de tine! chiar se va supara daca mai aman mult - nu ne-am ascuns niciodata nimic din clasa a 5-a, iar ieri nu ti-am mentionat numele cand am vorbit la telefon...

     ma aflu pe aceeasi banca pe care cei doi baieti m-au așteptat ieri. ascult muzica in timp ce imi beau cafeaua si mai ridic din cand in cand privirea din telefon pentru a-mi saluta colegii.

     o fata din clasa mea se apropie de mine, dar nu cred ca am facut cunoștință ieri. imi dau castile jos, iar ea se așază pe banca, langa mine.

     ㅡ buna, scuze ca nu m-am prezentat ieri. junhi, incantata. 

     ㅡ eu sunt maiu, nicio problema. 

     ma bucur ca elevii acestui liceu sunt atat de prietenosi. ne strangem mana usor.

     ㅡ cum ti se pare aici pana acum? 

     ㅡ pai... a trecut doar o zi, dar momentan ma simt bine. mi-au placut profesorii de ieri, iar colegii sunt foarte simpatici.

     junhi are si ea parul saten, dar al ei ajunge pana la umeri si are breton. poarta o fusta foarte scurta, care are aceleasi culori ca si uniforma, dar ma indoiesc ca liceul ne-a oferit o piesa vestimentara ca asta. totusi, am observat ca uniforma nu prea e respectata aici. te poti imbraca exact cum doresti.

     in fine - nu stiu daca junhi doar a vrut sa fie draguta cu mine sau nu are cu cine sa stea acum, dar incepe sa imi povesteasca mai multe nimicuri despre liceu si copiii de aici fara sa fi intrebat eu ceva. am recunoscut cateva nume, fiindca erau colegi de clasa cu noi.

     in continuare, ma ia putin prin surprindere cand ii rosteste numele lui jungkook. eram sigura ca e cel popular pe aici la cum arata! 

     ㅡ am vazut ca ai facut deja cunoștință si cu jungkook. v-am vazut ieri in fața clasei, cand am inceput orele. sau cumva va stiati de dinainte?

   ㅡ ah, nu, deloc. nu cunosc pe nimeni de aici, totul e complet nou pentru mine! el e doar prima persoana cu care am vorbit.

     acum junhi preia o atitudine mai serioasa si nu inteleg de ce.

     ㅡ nu vreau sa fiu si mai bagacioasa decat sunt deja, dar sa ai grija pe langa baiatul asta. ti-o zic din experiență; am fost impreuna cu el anul trecut. cu siguranta poti intreba de el mai multe fete si iti vor spune acelasi lucru

     ㅡ ...de ce? ce s-a intamplat?

     ma uit putin confuza la ea. jungkook chiar este genul ala de baiat...? le insela sau ce naiba putea sa mai faca de are aceasta reputatie in liceu?
     chiar imi creasem o alta impresie. dar oare in junhi pot sa am incredere? imi doresc sa nu fie adevarat ce tocmai mi-a spus.

     ㅡ jungkook nu este ceea ce pare la prima vedere. mereu am zis ca omul asta e un actor neplatit! nu iti spun exact care a fost situatia mea, dar, pe scurt... cel mai probabil vrea doar sa se culce cu tine. scuze ca te iau asa tare, dar asta e adevarul. am vrut doar sa iti dau un sfat.

     cred ca asta e singurul motiv pentru care junhi a venit la mine... 
     imediat ce a început sa vorbeasca despre asta, expresia feței i s-a schimbat cu totul. in continuare prietenoasa, dar a vorbit atat de serios despre acest subiect, incat zici ca si-a repetat discursul cu o seara inainte,.

     imi ridic sprâncenele in semn de uimire si zambesc vag. nu prea stiu ce sa zic. deja ii pasa asa mult de mine incat sa-mi dea acest sfat imediat dupa ce ne cunoastem? sau in continuare tine la jungkook si nu vrea sa mai vorbesc cu el?

     ㅡ wow...! da, inteleg ce spui. inca nu am vorbit mai nimic cu el, nu iti face griji.

     fata ma atinge pe umar inainte sa se ridice de pe banca si merge in liceu.
     nu am vreo dovada ca ceea ce imi spune e adevarat, dar nici pe jungkook nu il pot crede in totalitate acum. ce rau e sa nu cunosti pe nimeni dintr-un loc complet nou...

     pe unde o fi jungkook? nu m-am mai uitat in jur sa vad daca a ajuns. oare a trecut pe langa noi in timp ce vorbeam si m-a ignorat din cauza lui junhi?

     ㅡ neata, maiu! aceeasi banca de ieri. cred ca asta devine banca noastra!

     par portocaliu. parca jimin mi-a citit gandurile, dar nu il vad si pe prietenul lui.

     ㅡ da, s-ar putea. ce faci, esti singur azi?

     ㅡ mda, JK întârzie putin. de obicei venim impreuna. 

     oare de jimin ce se spune prin liceu? inainte sa-i raspund, imi pune el o intrebare:

     ㅡ te uitai in gol cand am aparut, la ce te gandeai?

     la jungkook! dar nu trebuie sa stii tu asta, momentan.

     ㅡ la nimic, e doar prea dimineață. si nici n-am dormit tocmai bine. 

     ㅡ sigur? mai bea niste cafea. am vazut ca ai stat cu junhi adineauri, sper ca nu te-a zapacit prea tare fetita aia, imi spune ridicandu-si ochelarii de soare pe cap si zambind.

     ah, deci ne-a vazut cat am stat impreuna...! degeaba m-am straduit sa il mint.

     ㅡ nu, am facut cunoștință doar, suntem in aceeasi clasa. de ce sa ma zăpăceasca?

     ㅡ junhi vorbeste mult, parca nu stie sa se oprească cateodata. si nici nu-i poti spune vreun secret, nu prea e de incredere.

     sunt atat de confuza. cata drama in acest liceu...

     ㅡ hei, jungkook! suntem aici.

     nici nu l-am vazut pe jungkook cand a intrat in curtea liceului. atat discutia cu junhi, cat si cea cu jimin m-au haosat. jimin era intors spre prietenul sau si parea foarte relaxat, spre deosebire de mine.

     ㅡ maiu, de la cat esti aici? jimin cu siguranta n-a ajuns de mai mult de trei minute.

     ㅡ am ajuns de vreo sase, dar ma rog.

     ceva imi spune ca baietii astia mereu rad unul de altul. incerc sa ma adun si sa nu ma gandesc la ce mi-a spus junhi cat ma uit la el si ii vorbesc.

     ㅡ neata! eu mereu ajung mai devreme, indiferent de loc.

     ㅡ lasa, jungkook, stau eu cu ea dimineata. tu fa-ti somnul de frumusețe.

     ㅡ frate, mi-ai luat-o inainte doar cu sase minute!

     jimin se ridica si da mana cu jungkook. soneria ne anunta ca s-a facut ora 7:30; jungkook imi intinde mana pentru a ma ridica si eu de pe banca si o luam impreuna spre clasele noastre.

the truth untold | jeon jungkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum