Capitolul 2

288 8 24
                                    

Cristi pov

Când ma intorc o văd pe Buse alergând spre mine. Ce cauta în Craiova?  Ea sta tocmai în București.

B: Cristiii!!!
E: Ce cauti aici Buse?
B: Am auzit că vii in Craiova si am zis sa vin să te văd. Ce nu te bucuri ca am venit?
Ma uit în spate și o văd pe Maria ca vrea să plece dar Selly o prinde de braț.

E: Buse tu nu mai esti iubita mea de 4 luni. M-am despărțit de tine. De ce nu încetezi sa ma tot urmaresti?
B: Dar
E: Niciun dar Buse. După ce ai facut nu mai ai niciun drept sa ma urmaresti sau sa imi spui iubitule. Clar?
B: Ea. Ea este de vină nu? Tu esti de vină ha?!!  spune și merge spre Maria gata s-o ia de par.

Maria pov

Fata aia ciudată vine spre mine si e gata să ma ia de par. Da nici eu nu ma las mai prejos și o apuc de mână.

E: Cine naiba esti??
B: Cine esti tu să stai pe lângă Cristi parasuto?
Gata mi-a ajuns. Îi dau drumul la mână imi prind părul și baga tata mâinile în paru ei.

E: Aloo unde crezi ca esti?? Si cine naiba esti sa te iei de mine si sa faci atata spectacol? Spun eu luand-o de claia aia din cap.
B: Auu da-mi drumul te rog. spune ea și începe să dea drumul lacrimilor false.
E: Ah scuza-ma, te doare?
B: Bine gata scuze. Numai da-mi drumul.
E: Te mai iei de mine?
B: Nu
E: Mai vii dupa noi??
B: Nuu
E: Pleaca de aici. spun asta iar Buse fuge de rupe pământul până la un taxi.

Cristi pov

Când am vazut ce i-a făcut Maria lui Buse ma rugam să nu patesc și eu la fel. Sincer să fiu chiar merită. Și în plus a fost amuzant. Selly și Vlad se spărgeau de râs si râsetele lor de capre violate m-au facut și pe mine să râd. Dar când am vazut ca Maria se apropie ne-am oprit toți și ne uitam seriosi la ea.

M: Ce stati și va uitati așa? Haideti.
S: Bravo Maria. De când te stiu nu te credeam în stare de așa ceva.
E: Acum e bine de știut.
V: 😂😂😂😂😂
E: Duțu taci naibii din gura ca ai un râs de capra și ma zgârie pe creier.
V: Bine😅😂

Vlad pov

Am ajuns la Selly acasă. Vom dormi la el. Părinții lui sunt plecați la Suceava pentru 1 luna. Și ca să fie mai mare distracția va dormi și Maria la Selly. Am inceput sa despachetez bagajele și mi-am adus aminte de ieșirea cu Maria așa că am inceput sa ma pregatesc. Am facut un dus de 15 minute după care m-am îmbrăcat asa:

 Am facut un dus de 15 minute după care m-am îmbrăcat asa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

După care am inceput sa imi fac părul. Cu greu dar am reusit sa il aranjez.

Maria pov

Imi pregateam "bagajul" pentru ca voi dormi la Selly și mi-am adus aminte de ieșirea cu Vlad asa ca am inceput sa ma pregătesc. Am facut mai întâi un dus. După care m-am îmbrăcat asa:

Viata Incurcata W/Cristi&Vlad MunteanuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum