Capitolul 4

236 9 14
                                    

Vlad pov

O noua zi. Ai de viata mea pe cine incerc eu sa pacalesc?M-a lovit gelozia imediat cand am vazut-o pe Maria in bratele lui Cristi. Am un plan. Trebuie sa o sun pe Buse stiu ca (,) Cristi inca mai simte ceva pentru ea.

Bu: Alo da Vlad

E: Ce p*la mea? De unde stiai ca eram eu?

Bu: Mi-a dat Bade numarul tau. Nu intreba de ce. Acum spune pe cine vrei sa te razbuni?

E: Pe Cristi. Nu intreba. Vreau doar sa ma ajuti sa il fac gelos. Mi-a luat-o pe Maria.

Bu: Nu nu pot sa ii fac asta lui Bade. O sa se supere pe mine.

E: Bade nu va afla nimic. Tu doar trebuie sa te prefaci iubita mea pentru o perioada de timp.

Bu: Ok.

E: Incepem de maine. La ora 13:00 sa vii la Selly acasa da?

Bu: S-a facut. Nu trebuie sa imi dai nimic la schimb. Te pup paa.

E: P-. Nu apuc sa zic termin ca imi inchide in nas. Tupeista ce pot sa zic.

Am iesit din camera si m-am dus la Cristi si la Selly. Ciudat Maria nu era acolo.

E: Coaie unde e Maria?

C,S: A plecat pana la magazin.

E: Acum cat timp a plecat?

C: Acum 10 minute

Trebuie să merg după ea. Am fugit din apartament. Ma mir ca n-am picat pe scări. Dar vecinii o să facă reclamații pentru florile lor.
Cand am ajuns în fața magazinului am auzit niște țipete. Stiu vocea aia e a Mariei. M-am dus inspre ea dar când sa ma duc la ea am vazut ca era cu un băiat mai înalt care voia să o lege și sa o pună in dubita.

Maria pov

Eram la magazin cand cineva ma ia pe sus și ma lipește de un copac. Ia o sfoară și eu la ce proastă sunt am inceput sa urlu. Am inchis ochii sperând să nu pățesc ceva până când a venit cineva și l-a luat la bătaie.

V: Maria esti bine?
E: Vlad? Ce faci aici?
V: Am venit după tine.
E: Mersi ca m-ai salvat. Data viitoare o sa iau pe cineva cu mine la magazin. Acum hai la Selly.

Cristi pov

Stateam și ma gândeam de ce a plecat Duțu așa de grăbit. Poate ar trebui să merg după el.

E: Ba coaie
S: Ce
E: Merg după Duțu
S: Lasa-l ba poate e în sezonul de împerechere. spune și începe să râdă. Ah cât imi vine sa il dau cu capu de pereti.
E: Nu. Eu merg după el.
S: Bine hai ca vin cu tine.

Mergeam, mergeam și iar mergeam siiii am ajuns la magazin.

E: Eu merg la ultimele 2 raioane tu te duci la celelalte.
S: Okk

Îi cautam ca disperatu și pe Maria și pe Vlad. Sper ca Selly i-a găsit.

E: SELLY
Ș: NU MAI URLAA
E: I-AI GĂSIT?
Ș: AM GASIT PLACUTA DE MANFROTTO.
E: BAA EU MA REFEREAM LA DUȚU ȘI LA MARIA
Ș: A DA I-AM GĂSIT HAIDE.

Nu am mai răspuns. Doar m-am grăbit sa ii dau un pumn în gura lui Duțu pentru ca a făcut asta. Când am ajuns acolo i-am văzut pe toți. M-am îndreptat spre Duțu și i-am tras un pumn în gura. Merita.

V: Coaiee de ce m-ai lovit?
E: Vorbim noi acasă.
V: Ok

Vlad pov

Am mers înapoi la Selly. Nu stiu de ce au venit după noi mai ales de ce mi-a tras Cristi un pumn *ba boule e gelos pe tine si pe Maria* aaaa da da ok ms de informație *vai cu plăcere*.
Ok deci *fără deci* iar tu? Du-te dracu și lasa-ma sa gândesc. Ok Cristi o place pe Maria. Nu stiu ce sa zic. Adică cred ca o sa i-o las lui pentru ca Maria mi-a zis ca are o prietena cu care aș putea să "ma împrietenesc". Mi-a aratăt o poza cu ea și chiar e buna rau.

E: Ba Cristi
C: Ce vrei?
E: Stiu ca-ti place de ea așa că poți s-o iei.
C: Serios? spune el mirat
E: Da ma doar esti fratele meu
C: Ti-a aratat-o pe prietena ei nu?
E: Da.
C: Ok acum lasa-ma și du-te dracu.
E: Ma duc ma duc da te iau cu mine.
C: Mai vedem

După ce am vorbit cu Cristi am sunat-o pe Buse și am anulat tot planul.

Maria pov

Nu stiu ce au vorbit baietii dar amândoi sunt fericiti. Ok asta e ciudat. Asa caaa am decis să vorbesc cu Cristi.

E: Heei deranjez? ce întrebare tâmpita Maria.
C: Nu deloc. Vrei ceva?
E: Voiam sa vorbesc cu tine.
C: Despre?
E: Despre tine si Vlad. Ce ati vorbit voi de erați asa fericiti.
C: Aaaaaa asta. Nu nu e nimic. Doar am vorbit despre vlog.
E: Ok
C: Si ai vrea să mergem undeva?
E: Doar noi?
C: Doar noi.
E: Da dar unde.
C: Asta e o surpriză. Sa te pregătești ca la 18:45 vin la tine sa te iau
E: Ok

Când am auzit că e surpriza am fugit spre apartamentul meu sa ma pregătesc. Mai erau 3 ore asa ca am mers să imi fac un dus. După ce am ieșit din dus mi-am ales hainele astea

 După ce am ieșit din dus mi-am ales hainele astea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu eram vopsita asa:

Și m-am încălțat în niște sandale crem

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Și m-am încălțat în niște sandale crem. Când sa ma pun pe canapea am auzit soneria. M-am uitam la ceas. Deja se făcuse 18:45 okk. Merg spre ușa si rămân uimită când vad cine e era chiar..

Bam capitol nou. Imi pare rau pentru inactivitate dar când am vazut

 Imi pare rau pentru inactivitate dar când am vazut

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Suntem #754 în fanfiction. Nu imi vine sa cred.
Va multumesc mult. Mai ales unor prietene foarte bune
Capitol nou curand. V-am pupat
Byee

Viata Incurcata W/Cristi&Vlad MunteanuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum