Capitolul 8-Roata se intoarce?

205 11 17
                                    

Vlad pov

Pe ușile curții a ieșit.... Madalin?!! Ce cauta el în Constanța? Are cătușe la mâini. Hmm...

E: Scuzati-ma domnule polițist. De ce are acest băiat cătușe la maini?
P: Pentru ca el a dat peste fata.

Cand am auzit asta am sărit și l-am luat la pumni. Bine ca avea cătușele.
E: DE CE AI DAT PESTE EA?!!
Md: Calmeaza-te boss.

Asta e prost sau se face?

E: Te mai întreb o dată. De ce ai dat peste ea?
Md: Pentru ca e iubita ta desteptule. Maria e fosta mea!! Merită din plin!

După ce a zis asta i-am dat un pumn de l-am culcat. M-am ridicat de pe jos și am mers în spital la salonul ei.

E: Cristi? Când ai venit așa de repede?
C: Pai stii în timp ce te bateai tu cu ala. Ce căuta Madalin aici?
E: Paaaai. Spun și îi povestesc. El strânge din dinti,  își inclesteaza pumnii și se ridică de pe scaun furios
E: Unde pleci ma?
C: După ala. Trebuie să îi dau o lecție.
E: Lasa-l. I-am dat eu deja.
C: Mbine. Mormaie el. Data viitoare nu mai scapă.
E: Mai bine să nu fie o dată viitoare da?
C: Mda bine.

Cristi pov

Stau aici de 2 ore. Părinții Mariei nici nu stiu unde sunt. Cica doctorul i-a sunat dar nu a răspuns nimeni. Hmm... Ciudat. Dar în fine. Mai trece puțin timpul și îl văd pe doctor venind din salonul în care se afla Maria:

E,V: Doctore cum e Maria? E bine? Spunem amândoi și după ne uitam ciudat unul la altul.
D-se uita ciudat la noi și puțin amuzat-: Este bine. Din păcate este în coma de gradul 2. Dar nu este ceva grav. Se va trezi cât mai curând posibil. Nu am reusit sa dau de părinții ei.
E: Ce bine ca e bine. Rasuflu eu usurat și totodată liniștit.
V: Putem s-o vedem?
D: Da. Dar pe rând.
E,V: Intru eu primul.
E: Intru eu.
V: Ba eu
E: Ba eu
V: Ba eu
E: Ba tu
V: Ba tu. Ahhh m-ai păcălit.
E: Hehe😈

Cand am intrat și am vazut-o așa am simțit cum câteva lacrimi curgeau pe fata mea.

E: Maria te rog trezește-te. Imi pare rau pentru tot ce ti-am făcut. Ca te-am înșelat... De 2 ori.. Și ca m-am jucat cu sentimentele tale. Stiu ca ma auzi. Te rog.

Maria pov

Cristi ma striga. La fel și Vlad. Ma uit în dreapta si gata. De acolo totu-i negru. Aud niște tipete și niște sirene. Ce se întâmplă??
Aud cum cineva imi vorbește. E Cristi. Trebuie să mă trezesc. Vreau sa ma trezesc.

X: Trebuie să alegi pe unul dintre ei. Trebuie să alegi calea corectă. Vii alături de mine? Sau de unul dintre gemeni?
E: Vreau la gemeni. Nu am cum sa aleg. Vreau la amândoi.
X: Nu se poate. Cel care nu va fii ales nu te va cunoaște. Trebuie să alegi.
E: Îl aleg pe Vlad. spun și ma trezesc intr-o camera cu pereți albi. M-am trezit?
Ridic capul și vad pe unul dintre gemeni care doarme. Care dintre ei e?

E: Psss.
V/C: Hmm?
E: Baa.
V/C: Maria!!! Te-ai trezit sau visez?
E: M-am trezit desteptule
V/C: Of Maria. Spune și ma ia în brațe
E: Care esti? Vlad sau Cristi?
V/C: Sunt Vlad logic. Și cine e Cristi?
E: Amm. Nimeni
V: Ok. Merg să anunt doctorul ca te-ai trezit.
E: Okk.

Nu-mi vine sa cred că s-a întâmplat asta. Cristi chiar a dispărut?
După ce mi-am pus un milion de întrebări în cap am decis sa ies să mă plimb prin curte. Când am ieșit în curte l-am văzut pe.....pe..Cristi??!! Oh doamne. Nu a dispărut. Trebuie sa merg la el.

E: Hei...
C: Oh hei... Cine ești tu?
E: Amm... Eu sunt Maria. Tu?
C: Cristi. Îmi pare bine de cunoștință.
E: Și mie... Dar de ce ești aici?
C: Pai....nu nu-mi amintesc.

Cristi pov

Fata asta aa adică Maria m-a întrebat ce fac aici? Sincer sa fiu nici eu nu-mi amintesc. Stiu că venisem pentru cineva dar... Hmm. Nu știu.

E: Dar tu? Tu ce faci aici?spun și arat spre mana ei dreapta care era în ghips și capul bandajat.
M: Pai o mașină a dat peste mine.
E: Ce?!! Cum?
M: Pai...spune și îmi povestește accidentul.
E: Deci ca să înțeleg. Mergeai și voiai să treci strada că era liber dar când te-ai uitat în dreapta și văzut mașina și a dat peste tine.
M: Da.

Mi se pare cunoscută fata. Numele ei, fața ei, totul... Dacă am Alzheimer?? Neee nu cred. Cred că ar trebui să mă interesez. Cum plm am ajuns eu aici?

E: Ai vrea s-s-aa sa m-mergem l-la cantina?spun eu cu o voce răgușită.
M: Da.spune și zâmbește. Mama mama. Zâmbetul ăla.
E: Și tu locuiești în Craiova?
M: Da. Dar tu?
C: Și eu. Locuiesc cu un prieten.

Maria pov

Cu ce prieten oare? Dar Vlad? Hmm. In timp ce îmi puneam mii de întrebări primesc un mesaj de la Vlad.

- Heeei eu va trebui să mă întorc la Constanța. Îmi pare rău că am stat asa de puțin. Am lipsit prea mult de pe YouTube și ai mei mă așteaptă acasă. Unde ești?
- Sunt in curtea spitalului cu un băiat. Haide

Nu durează mult că îl văd pe Vlad alergând și fiind gata să sară la gatul lui Cristi.

V: Cine e el?întreabă cu o oarecare gelozie și furie.
E: El e Cristi.

Cristi se uita ciudat la Vlad dar și Vlad la Cristi. Acum îmi dau seama cat de mult seamana. Sunt identici. Nu chiar identici dar mna. Oare ce se va întâmpla? Cristi va rămâne la Craiova și Vlad va pleca înapoi la Constanța? Cu cine voi rămâne eu? Ce se întâmplă?

Heei guys. Inca un capitol. Titlul nu prea are sens dar nici capitolul de fel așa că😂. Pun next la 5 stele/voturi cum vreți voi să-i spuneți.
Ce credeți că se va întâmpla în continuare? Sa îmi spuneți părerile voastre in comm. Capitol nou curand. Byee

Viata Incurcata W/Cristi&Vlad MunteanuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum