Capitolul 5-De ce el?

200 12 25
                                    

Când am vazut cine era mai aveam puțin și lesinam.

E: CE DRACU CAUTI TU AICI? IEȘI VALEA MARȘ!!!
S: Usor. Am venit la tine să văd ce faci.
E: Stefan spune ce cauti aici. Stefan era singurul băiat în care aveam încredere și pe care îl iubeam dar m-a trădat.
S: Am venit să imi cer scuze pentru ce ti-am făcut
E: NU!!! DU-TE DRACU STEFAN ȘI LASA-MA ÎN PACE!!!
C: Ce faci tu cu iubita mea? se aude o voce din spate. Perfect era chiar Cristi
S: Aha deci deja ai uitat de mine ha? Lasa. O să ma razbun pe tine și pe tine ca mi-ai luat-o pe Maria!!
C: Hai valea. Maria esti bine? Ti-a făcut cumva ceva acel idiot?
E: Nu. Sunt bine.
C:Ok... Mergem?
E: Da.

Am mers în parcul de distractii și ne-am dat în toată cacaturile posibile *no hate please*.

E: Cristi? Spun eu uitându-mă în ochii lui.

Cristi pov

M: Cristi?
E: Da? Spun eu uitându-mă în ochii ei.
M:Ăm... Mersi ca m-ai scăpat de Stefan
E: Nu ai de ce sa imi mulțumești. Dacă iti făcea ceva nu stiu ce îi faceam.
M: Mersi. Spune și se apropie de mine.

Într-un moment neașteptat imi izbesc puternic buzele de ale ei. Le are așa de dulci și de moi (cringe af). O iubesc. Vreau sa fie a mea. Stiu ca nu am stat decât câteva zile. Dar imi place așa de mult de ea. După ce imi trec toate chestile astea prin cap desprind sarutul.

E: Aaaa scuze nu stiu ce m-a apucat. spun eu si imi duc mâna la ceafa.
M:  *chicoteste*. Nu e nimic Cristian.
E: Cristian? De ce îmi zici așa?
M: Pari mai matur. Spune și râde.
E: Bine Marioaro
M: Ce nai-
E: Shhh. Spun și imi pun degetul pe buzele ei. Haide să mergem la un non-stop să luăm ceva de mâncare ca sigur aia 2 au mâncat tot.
M: Okk

În timp ce mergeam la magazin am simțit că ceva ma atingea ușor pe mâna(și mai cringe).Era Maria. M-am uitat la ea și am luat-o de mana. Când am ajuns în magazin am luat-o cu mine fix la frigider. Am luat 2 sticle de Strongbow și ceva de mâncare.

M: Cristi?
E: Da?
M: Ai iubita? Spune ea și isi lasa capul în jos.
E:  *zambesc*. Nu nu am. Dar tu ai iubit?
M: Nu.
C: Atunci...
M: Atunci ce?
C: Ammm... Nimic. Haide mergem? Spun și intind mâna.
M: Da. Spune și mă ia de mâna.

Ajungem în fața apartamentului dar când apas pe cleanta.... Ușa e încuiată. Perfect. Si grasu de Selly nu ne-a dat cheie.

E: Bun. Suntem încuiați pe dinafară. Acum ce facem?
M: Putem merge la mine? Ne putem uita la un film
E: Buna idee.

O iau de mâna și mergem la ea acasă.

E: Sii la ce film ne uitam?
M: De fapt nu e chiar un film. Am inceput sa ma uit de curând la un serial. The Vampire Diaries. Vrei sa ne uitam?
E: Da.

Am inceput sa ne uitam...................  
Pe la jumătatea episodului Maria a adormit în brațele mele. Am stins laptopul și m-am intins lângă ea și am adormit....

Scurt dar merge. Zic și eu. Scuzati-mi inactivitatea dar am fost cu școala și bla bla bla. O să schimb coperta și mersi ofataobsedata ca ai facut-o. Sper sa va placa si voua.

Capitol nou cat de curând.... sper....
V-am pupat
Byeee

Viata Incurcata W/Cristi&Vlad MunteanuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum