*la media este una dintre noile personaje care o sa apara*
Maria pov
Acum ca baietii s-au trezit pot sa fiu mai linistita. Cand vreau să mă pun pe scaun ușa se deschide si pe ea apare fata asta
Vlad pov
Acelasi par blond. Aceeasi ochi frumosi. Ce caută ea aici?
Ch(Christina): Vlad, Cristi sunteți bine?spune si se pune pe patul meu
Eu: Da suntem bine.
C: Da
Ch: Ea cine e?
M: Eu-
C: E iubita mea
Ch: Aha. A pai atunci nu cred că mai ai nevoie de asta.spune si pe usa intra ea (fata de la media)Cristi pov
Acelasi par roscat. Acelasi ruj intens și aceleasi buze mari. Nu cred ca e ea.
Sr(Sarah): Iubiiii. Mi-a fost atât de dor de tinee.spune si vrea sa mă sarute dar nu o las. E tot una dintre fostele mele după gemene.
C: Sarah nu mai sunt iubitul tau de mult. Acum am alta iubita.spun fix cand Maria voia sa deschidă usa si sa plece. Pot sa jur că a zâmbit când a auzit.
Sr: Dar cum poti sa îmi faci asta? Si tu. Tu ar trebui să îl lași în pace pe Cristi până nu îți smulg parul ăla din cap.Maria pov
Ok ce tocmai a spus?? O s-o omor pe fata asta.
Eu: Hai zau? Și dacă fac asta?spun și merg la Cristi și îl sărut pe buze.
Sr: Oh tu tu ești o jigodie.
Eu: Doar sa mai spui ceva de mine sau sa te mai apropii de Cristi că nu stii ce am de gând să-ți fac.
Sr: O să plătiți.spune mironosita plângând.
Eu: Hai ma, pa.Au trecut 5 zile de când Muntenii sunt in spital. Cred că azi vor fi externati. Nu am mai fost la ei pentru că tatăl meu mi-a interzis. Și ei mâine o să plece înapoi la Constanta. Eu chiar m-am îndrăgostit de Vlad. Dar mai bine uit de asta. Ei o să plece. El o să găsească o fata mai frumoasa iar eu o sa rămân cu mireasa pufoasa.
Vlad pov
Christina vine in fiecare zi la noi. Am vorbit cu Maria și a spus că tatăl ei i-a interzis să mai vina la noi. Astăzi vom fi externați și mâine plecam acasa. Îmi pare rău pentru tot ce i s-a întâmplat Mariei din cauza mea.
C: Ba Vlade a venit Christina.spune el în timp ce se schimba de haine.
Eu: Da-o dracu. Nu am chef de ea. Și nici nu am avut.
C: A devenit prea insuportabila. Auzi
Eu: Din 2002 incoa
C: Haha. Maria ce face? De ce nu a mai venit la noi?
Eu: Tatăl ei i-a interzis să se mai vadă cu noi. Nu știu ce am făcut și cred că nici ea nu știe.
C: Mda. Hai sa mergem la Selly.
Eu: Hai.Cristi pov
Mergem la Selly. Azi e ultima zi aici. Mi-au plăcut doar momentele cu Maria. Nu s-au întâmplat așa de multe cum am vrut. Am avut parte si de bune și de rele. As vrea sa o vad pe Maria pentru ultima data. Nu cred că o să mai venim prea curând prin Craiova.
Eu: Ba labagiilor
S,V: Ce?
Eu: Am o ideeMaria pov
Aud cum cineva arunca cu pietre în geamul meu. Când deschid geamul mă trezesc lovită de o pietricica.
Eu: Au care e prostu?
C: Scuzee. Maria sunt eu Cristi
Eu: Cristi? Ce cauti aici?
C: Am venit să te văd pentru ultima data (nu de parcă nu o sa se mai vadă stii?au doamne cat de proasta sunt)
Eu: Cobor imediatCând ajung în sufragerie tata mă întreabă
T: Unde mergi?
Eu: Sa vorbesc cu Selly.
T: Dar ploua afara
Eu: Hai lasa.spun și fug din apartament.
Când ajung jos îl văd pe Cristi cu Vlad și Selly. Nu mai stau pe ganduri și fug la Cristi in brate.
C: Scuze pentru toate datile in care ți-am făcut ceva.
Eu: Nu. Eu trebuie să îmi cer scuze
C: Pentru ce?
Eu: Ca te-am ranit. Niciodată nu mi-am dat seama că tu ești cel potrivit(cat de criiingee)
C: Acum e prea târziu
Eu: Știu. Trebuie sa urc. Nu vreau sa banuiasca tata ceva.
C: Ok.spune si ma saruta. A fost un sărut lung, el mă tinea strâns în brațe. Ploua foarte tare afara dar noua nu ne păsa. Eram noi doi
Eu: Te iubesc
C: Si eu.După urc sus și merg in camera mea fara sa mai zic ceva cuiva.
Cristi pov
Dimineata. Cat de mult o urasc. Într-o juma de ora vine trenul și eu nu sunt gata cu nimic. Fug îmi fac un dus rapid, mă îmbrac cu ceva lejer și fug la gara cu fratele meu. Stau pe scaun și cineva îmi pune mâinile la ochi. E Buse. Au doamne
Eu: Pleacă odată și lasa-ne in pace.
Bu: Bine dar sa nu uiți că te iubesc.A venit trenul și am plecat. Când am ajuns acasă am văzut în sufragerie....
Capitol nou dupa muult timp. ofataobsedata poți să îmi faci coperta acum😂
Capitol nou peste câteva zile sper
Paa