De ce patesc asta?

228 9 27
                                    

Maria pov

Simt cum cineva ma tine strâns în brațe. Aa e Cristi. Ma simt așa de bine langa el. Ma simt în siguranță. Dar nu cred ca el ma vrea. Cine ar sta cu mine? Serios acuma.
Incerc să ma scol din pat fără să îl trezesc pe iub adica Cristi dar eșuez.

C: Neata. Spune el cu un zâmbet pe buze.
E: Heei.
C: Cum ai dormit?
E: Asta ar trebui să te intreb eu pe tine. Eu am dormit bine dar tu?
C: Am dormit chiar foarte bine.
E: Ma bucur. Vrei sa mâncăm ceva?
C: Ce?
E: Clatite cu nutella.
C: Le arzi clasic?
E: Nu. Bun hai sa trecem la treabă. Adu-mi câteva ouă din frigider si adu si laptele.
C: Acuma șefa.
E: Sefa?
C: Da probleme? Asta ma provoacă sau ce?
E: Bine Cristian. Bine. Spun si iau faina din dulap si o torn pe el.
C: Aaaaaa. Ce-a fost asta? De cee?
E: Asta se întâmplă dacă te pui cu mine.
C: A da? Ia să vedem ce se întâmplă dacă te pui tu cu mine.
Ok la asta nu m-am așteptat.
E: A da? Si ce ai de gând sa-mi faci? Spun si ma uit în ochii lui. Mama cât imi place.
C: Uite asta. Spune si ia ouăle de pe masa si mi le sparge-n cap și după toarnă si lapte.
E: Aaaa. Bine gata. Asta inseamna război. Spun si iau laptele și i-l torn în cap.
C: O deci așa jucam. Spune si da cu toată faina peste mine.

După 2 sticle de lapte, 5 pungi de faina si 25 de oua....

C: Ok cred ca ar trebui să facem curatenie pana nu vin ai tai acasă.
E: Da ai dreptate. Dar stai.
C: Ce?
E: Asta. Spun si-l sarut lung. După câteva secunde nu imi mai simt picioarele pe podea. Asta m-a pus în faina pe masa. Aha lasa ca vezi tu Cristiano si desprind sarutul.
C: Hei de ce ai facut asta?
E: Am uitat ceva.
C: Uuu ce?
E: Asta. Spun si ii pun frisca în par si dupa pun o cireasa deasupra.
C: Hai ma pe bune???
E: Da. Acum hai sa curatam.
C: Ok.

Dupa ce am curățat fiecare si-a facut câte un dus.

C: Auzi?
E: Din 2002.
C: Haha. Eu trebuie să plec. Mi-a trimis Duțu mesaj sa vin urgent acasă.
E: Ok. Paa
C: Paa. Spune si vine la mine si ma saruta.

Dupa ce a plecat Cristi am zis și eu sa ies cu câinele și când sa vezi uite pe cine vad in parc... Sarah și Cristi sarutandu-se. Decid să merg la ei.

E: Buna Sarah. Buna Cristi.
M: Buna Maria. Ce faci?
E: Eu bine dar tu? Văd că ti-ai facut un iubit nou. Spun si ma uit la Cristi acesta lasandu-si capul în jos.
Sr: Da. Cristi ea e Maria. Maria el e iubitul meu Cristi.
E: Imi pare bine de cunostiinta.
C: Si mie. Mormaie el.
E: Ok deci dacă nu va supărați trebuie să merg la asa zisul "iubit". Mi-a facut plăcere să te revad. Paa.

Chestia asta chiar mi-a pus capac.

Autor pov

Ce n-am menționat în capitol a fost ca seara când se uitau la film Cristi a intrebat-o pe Maria dacă ar vrea să fie iubita lui. Iar ea bineînțeles ca a acceptat.

Cristi pov

Când am văzut-o pe Maria am intrat în pamant de rușine. Nu imi vine sa cred ca am ranit-o. Vedeam dezamăgirea din ochii ei atunci când a zis ca va merge la asa zisul " iubit" al ei. Va trebui să fac ceva sa ma ierte.

E: Sarah ne despartim. Nu te iubesc. Eu tin la Maria.
Sr: Cum!?!! Pe aia?
E: Ce ai spus? 
M: Nimic. Dar sa nu vi la mine sa te plangi atunci când Maria te va părăsi pentru Vlad sau pentru oricine altcineva.
E: Nu-mi pasa.

Dupa ce i-am scuipat vorbele în fața am fugit la o florarie si i-am luat florile preferate. Dupa am mers si am luat 2 cutii de bomboane de ciocolată cu caramel. Tot preferatele ei. Am fugit acasă m-am schimbat si am plecat la ea acasă.

Maria pov

Am fugit acasă. Chiar nu mai suportam sa ii vad pe ei impreuna. Nu imi vine sa cred. De ce eu? Cu ce i-am greșit? Stiu ca nu îl cunosc de mult dar eu chiar îl iubesc. Eu am mai fost la fan-meeting-uri cu Andrei aaa adică Selly și am vorbit cu ei. Dar acum.... Totul s-a schimbat. Stateam pe canapea cu un halat pe mine, părul îl aveam prins intr-un coc lejer cu câteva șuvițe căzute pe fata, și cu o cutie de inghetata în mana. Ma uitam la tv pana cand aud niște bătăi în ușa. Cand deschid era chiar Cristi. Cu ciocolata mea preferata si cu florile preferate. De unde știa? Poate i-a zis Selly.

E: Ce vrei? Spun eu abtinandu-ma sa nu plâng. Si în secunda doi a sărit si m-a luat în brațe strans de parcă nu m-ar mai fi văzut de ani întregi.

C: Imi pare tare tare tare tare rău ca ti-am facut asta. Mai ales cu prietena ta. Dupa ce ai plecat tu m-am despartit imediat de ea. Nu am vrut să te rănesc pe tine. Tu esti totul. Pe tine te iubesc. Sper sa ma ierti.
E: Cristi eu te iert si te iubesc chiar foarte mult. Dar nu inteleg de ce eu?
C: Chiar imi pare rau.
Atunci eu sar la el în brațe el scăpând florile si ciocolata pe jos si il sărut.
E: Te iubesc.
C: Si eu.

Vlad pov

Cristi a fost foarte ciudat azi. Stiu ca a dormit la Maria dar după ce a venit de la ea avea flori și ciocolata. S-a dus s-a schimbat si dus a fost. Sincer sa fiu mie încă imi place de Maria. Dar stiu ca fratele meu va eșua si o va înșela cât de curând iar eu o voi putea avea. Totuși decid să merg la Maria sa vad ce face. Am mers, am mers, am mers... Si am ajuns în fața ușii ei. Bat de 3 ori si aud pași venind spre ușa.

E: Hei Ma-.. Cristi? Ce puisorii mei cauti aici?
C: Am venit la iubita mea. Dar tu ce faci aici? Când am auzit iubita mea am rămas incremenit. Cum pana mea sa stea cu ea? Deja? Au doamne.
E: A-m-m v-veen-n-nit s-s sa t-te c-c-caut. Spun eu balbaindu-ma.
C: De ce?
E: Voiam sa vi cu mine sa imi iau niște tricouri.
C: Nu te duci cu Selly?
E: Aa b-ba da dar a zis saaaa vi si tu.
C: Ok. Vin imediat. MARIA VEZI CA PLEC CU DUȚU!!!
M: OOOOKKKK.
C: PA
M: PA

Bun ce a fost asta? Acum cum o sa ii explic ca nu e adevărat? A gata am o idee

E: Ba grasule.
S: Ce vrei ma?
E: Vreau sa iti misti suncile pana la Maria la bloc. Te astept. Paa
S: D-
E: PAA
S: Pa

După am mers la mall bla bla bla am ajuns acasă și ne-am culcat toți pentru ca Maria a ramas acasă la ea.

Bum capitol nou. Sinceră să fiu nu prea are sens ce am scris mai sus da merge. Va multumesc pentru cei 185 de ochisori. Capitol nou curând.
V-am pupat byee

Viata Incurcata W/Cristi&Vlad MunteanuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum