La media se află personajul principal Maria. Lectura placuta!
Maria pov.
Buna lume. Eu sunt Maria, am 15 ani și vin din Craiova. Sunt clasa a 10-a și cel mai bun prieten al meu este Selly. Acum haide să intram în paine🍞.
Stateam linistita la mine în camera până când aud niște bătăi puternice in ușa. Ma ridic din pat și merg cu pași mici spre vizor să văd cine este. Este mirobolantul Selly ce sa vezi.
E: Hoo fa ce ai de bati ca disperatu în ușa?!!
S: Scuze doar ca ma grabeam.
E: De ce ma rog?
S: Pai în 20 de minute vor ajunge niște prieteni de la Constanța și nu am cu cine sa merg să îi iau de la gara.
E: Aha și te-ai gandit la mine.
S: Da. spune el gafaind încontinuu
E: Bine hai ca vin.
Ș: Grabeste-te.
E: Acum mireaso
Am fugit la mine în camera și direcția a fost la dulap. Fiind vara m-am îmbrăcat asa:Mi-am luat banii, telefonul și cheile și am coborât la Selly.
E: Sunt gata.
Ș: În sfârșit.
Si am plecat spre gara. Eu am vrut să mergem pe jos pentru ca CFR și da dar el a vrut să luăm un taxi să nu întârziem. Asa ca am urcat în primul taxi pe care l-am văzut.Ș: La gara vă rog.
T: Desigur dar nu vreti voi să fac o plimbare până la pădure să ne distram un pic?
Imediat ce am auzit asta eu si Selly am coborât din taxi și ne-am urcat in altul.Ș: La gara va rog.
T: Desigur. spuse acesta zâmbind
Nu am vorbit deloc tot drumul. Pe parcursul acestuia Selly a primit un mesaj:-Ba coaie trenul întârzie 10 minute sper ca nu ai venit mai devreme.
Când am vazut mesajul am inceput sa chicotesc iar Selly ma injura din priviri.
Selly pov.
O injuram pe Maria din priviri. Urasc când are tot timpul dreptate. Dar totuși imi place când ne contrazicem. Imi place când e cu mine *boule o placi* ba nu ia stai tu de unde ai apărut *sunt conștiința ta boule* stiam și eu. Unde ai fost până acuma? Era super bine fără tine *am fost in vacanta draga* tu în vacanță? *dacă imi permit* bn paaaa *dar* am zis PA *bine pa*. Cât timp ma certam cu conștiința mea, am ajuns la gara.M: In sfârșit. Taximetristul ala se uita ciudat la mine.
E(chicotesc): Pai când ti-am zis sa nu iti mai iei pantaloni așa de scurți.
M: Nu cred ca avea de unde sa vada ce pantaloni aveam dar totuși mersi de informație. spune zâmbind ironic.
E: Uite trenul. Haide. spun și o trag de mână după mine prin mulțime.Maria pov
Selly ma tot tragea după el prin multime. Ma mir cum de n-a doborat pe cineva la cât de pufos e. Din câte am înțeles prietenii lui care o să vină sunt gemeni *uu porție dubla mmm* iar tu? Niciodată nu pot să scap de tine *stiu draga acum hai pa am programare la salon* dacă zici tu. Eu si Selly asteptam sa iasa așa zisii gemeni din tren. L-am văzut pe Selly ca a început să zâmbească și s-a dus către un băiat blond, înalt și super frumos *opaa te-ai indragostiiit* mai taci. Am vazut ca Selly a mai dat mâna cu clona băiatului ăluia frumos. Șiii acum se îndreaptă spre mine.
X: Buna eu sunt Vlad Munteanu. Cred ca ma stii de pe YouTube.
E: Buna sunt Maria. Si da te stiu de pe YouTube. Dar nu cred ca trebuie sa te lauzi asa.
Y: Hei eu sunt Cristi geamănul lui Vlad. Și eu sunt vlogger. Am 2 canale de YouTube.
E: Imi pare bine Cristi. Sunt Maria
C: Încântat.Mi se pare frumusel acest Cristi. Cred ca el e cel care a dat mâna cu Selly prima oară. În fine îi luăm și decidem să mergem pe jos de data asta.
Cristi pov
Fata asta e așa draguta. Și are un nume foarte frumos. Din câte am înțeles e disponibilă. O să i-o iau inaintea lui Duțu. El tot timpul a încercat să imi fure iubitele. Da nu prea a reușit.
Vlad pov
Imi place fata asta. Dar din câte vad si Cristi a pus ochii pe ea. Oricum nu o să reușească s-o cucerească cât timp sunt eu prin preajma.
E: Și Maria ai iubit?
M: Nu.
C: Trist ca o fată așa de frumoasa ca tine sa nu aibă iubit. ma uit la Cristi cu dispreț când vad ca Maria lasa capul în jos și roșește. El zambeste victorios lasa ca ii dau eu victorie.
E: Maria putem vorbi puțin? spun și ma uit sa vad ce reacție are Cristi.
M: Desigur.
E: Ai vrea să mergem la un film și dupa la un suc?
M: Da de ce nu?Cristi pov
Nu stiu ce i-a zis Vlad Mariei dar Vlad începe să aibă un zâmbet tâmp pe fata și ranjește la mine. Sper doar ca nu a chemat-o la un suc.
E: Selly stii ce i-a zis Duțu Mariei?
S: Duțu a zis ca vrea să o invite la un film și după la suc și după cum zambeste inseamna ca a acceptat.
E: Off. Lasă ca vezi tu Duțu. Asta inseamna razboiMergem noi ce mergem până când ma striga o voce cunoscută. O nu. Era chiar....
Heei acesta a fost primul capitol. Sper ca va place până acuma. Capitolul următor va voi arata personajele și personajele ce vor apărea pe parcurs. V-am pupat.
Byee
# 952 cuvinte