Gdzie teraz jesteś,
co teraz robisz?
O kim myślisz,
gdy jesteś tak daleko?۞۞۞ ☕︎ ۞ ☕︎ ۞۞۞
Chłopak biegł przez szerokie i jasne korytarze aby jak najszybciej znaleźć się w sali, w której może być jego kwiatuszek.
- Przepraszam! - mówił za każdym razem, kiedy o mało nie przewrócił, kolejnej tego wigilijnego dnia, osoby.
- Chłopcze, co się stało? Czego tak usilnie szukasz? - zapytał lekarz, który mijał go już chyba dziesiąty raz.
- Przyjaciela.. - wyszeptał chcąc już odejść.
- Zaczekaj.. Pomogę ci, jeżeli tak bardzo chcesz go znaleźć - uśmiechnął się trzymając ramię blondyna.
- Niby jak..?
- Podaj mi jego nazwisko. Wtedy pomyślę, o tym czy ktoś taki tu jest.
- Min Yoongi, urodzony dziewiątego marca 1993 roku w Daegu. - spojrzał na twarz ciemnowłosego mężczyzny - Cztery dni temu usiłował popełnić.. samobójstwo.. - ostatni wyraz wypowiedział, niemal nie słyszalnie.
Oczy wyższego zostały przykryte przez powieki, a do ust przełożony został palec. Brunet wyglądał na naprawdę zamyślonego.
- Myślę, że wiem o kogo ci chodzi.. - powiedział, a Park poczuł jak kamień spada mu z serca i uderza o błękitne kafelki podłogi. - Chodź, zaprowadzę cię..?
- Park Jimin.. - powiedział, uśmiechając się do niego ciepło..
•••
⏭ 01-01-2019r ⏮
CZYTASZ
𝙶𝙻𝙾𝚆 ❦ ᵐʸᵍ ♔︎ ᵖʲᵐ
Fanfiction☞︎︎︎ 𝓘 𝓼𝓱𝓲𝓷𝓮 ☜︎︎︎ ☽︎ ✗✗✗✗✗✗ ♔︎ ✗✗✗✗✗✗ ☾︎ ⁑ 𝓼𝓽𝓪𝓻𝓽 : 2019-01-01 ⁑ ⁑ 𝓮𝓷𝓭 : 2019-07-02 ⁑