Selamün aleyküm...Safa'dan
"Safa... Safa.... Safa... Uyansana be odun telefonun çalıyor. Şttt kime diyorum?"
Kolumu oynatıp duran cismi kalkıp dövmek istiyorum ama hiç gücüm yok .
"Ufff ne var yav ?"
"Telefonun çalıyor . Bi de tombişin kim?"
Bu teyzemdi . Onu daha sonra da arayabilirim. Uykumu bölmek istemiyorum ama uyandım bir kere.
Gözlerimi açıp . Kafamı gömülü olan yastiktan çıkardım.
"Sanane kimse kim. Allah Allah..." Dedim.
İkra elindeki telefonumu yatağa doğru savurup odadan çıktı . Hatta kapıyı da çarptı . Derince bir of çektim .
Bu kadınları asla anlamayacağım galiba .
Kafamı önce yastıktan daha sonra tamamen yataktan ayırdım .
Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım . Saat 19:12 .Birkaç saat daha var .
Şimdi aç olan karnımı doyurmak istiyorum.Mutfağa gittim . Dolabın kapağını açtım ama bir şey yok neredeyse . Burası bir tanıdığımızın evi . Kendileri Uludağ'a tatile gittiler.
Bir şey bulamayınca dolabı kapadım. Arkama doğru döndüm ve
"Arama boşuna . Yok bir şey . Söyleyecektim ama unuttum . Sabahki kahvaltılar da bitti." Dedi . Kapının eşiğinde duran İkra . Sonrada arkasını dönüp gitti.Yatak odasına yürüme vakti . Telefonu alıp pizza siparişi verdim.
Sonra salona girmek istedim ama İkra 'yı sinir ettiğimden yanına yaklaşılmaz . Yooo niye yaklaşılmasın ki ? Benim adım Safa . O inatçı ama benim adım yeter!
Salona geçtim. Koltukta oturuyordu elinde telefonla uğraşıp birşeyler yapıyordu. Yanına oturdum.
Beni fark edince telefonu kapatıp yanımdan kalktı . Daha doğrusu o öyle sanıyordu.
"Sana kalk dediğimi hatırlamıyorum." Dedim.
"Bunun için senden izin mi alıcam ?"
"Evet alıcaksın!"
Yerimden kalkmıştım.
Bu kız böyle konuşunca kendime mukayyet olamıyorum . Ona sürekli öfkelenesim geliyor.
"Almıyorum napıcaksın?"
"İkraaaa!"
"Neee?"
Bir anda elindeki telefon çalmaya başladı. Açıp kulağına tuttu . Bana bakıyordu hala .
" Ve Aleyküm selam" dedi ve salondan gitti.
Bana kızmamayı öğrenmeli .
Şimdilik dokunmayacağım . Televizyonu açıp biraz kanal karıştırdım. Herşey fazlasıyla sıkıcı .
Evlilik programları , geç . Haber , kim kimi öldürdü geç . Spor , kavgadan başka bir şey değil geç .
Geriye bir şey kalmadı . Kapı çaldı. Siparişler de geldi . En iyisi yemek yemek .
Koridora yöneldim ama İkra benden önce kapıyı açmıştı bile . Arkasını dönünce beni karşısında buldu . Askılıktan çantasını karıştırdı ve cüzdanını bulup parayı ödedi. Bunu yanına bırakmayacaktım.
Başka biriyle konuşamazdı o. Hem zaten siparişi benim verdiğimi anlamıştı . Bunu da bilerek yapmıştı zaten .
Kapıyı kapatıp mutfağa yürüdü. Kutuları tezgahın üzerine bırakıp yeniden kapıya yöneldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmtihan'ım
EspiritualHer hikayenin bir sonu var, Yaşamda bir hikaye değil mi? Ölüm de bir son sayılmaz mı? kendini yalnız hissetme çünkü herkes yanında en başta seni yaradan ona sığın eğer başka kimsen yoksa.... Son zamanlarda içine kapanmış bir kadın ve onu kendine ge...