Lola pov:
"De reden dat ik jullie vandaag hierheen heb laten komen is omdat ik geweldig leuk nieuws heb namelijk...." zei amber heel langzaam zodat ze ons extra lang in spanning hield.
"Wij verwachten een kindje" riepen Grayson en Amber in koor.
Als snel kreeg iedereen grote ogen.
En ja het lukte me niet om niet te huilen zo blij was ik voor ze.
Hoe geweldig een kindje.
Gewoon een klein babytje. Ik voelde mijn eigen moeder gevoelens weer opduiken.
"Ik weet nog zo goed hoe gelukkig ik me voelde toen ik in verwachting was van deze 2 monstertjes, echt het is het mooiste wat er is" zei ik terwijl ik mijn tranen droogde en snel richting de nieuwe papa en mama liep om ze een knuffel te geven.
"Ja het is wel echt de mooiste tijd die er is, gefeliciteerd man"zei Dylan terwijl hij Grayson een stevige (mannelijke) knuffel gaf.Dylan pov:
Afgelopen maanden heb ik het zo druk gehad dat ik niet eens heb kunnen genieten van mijn kinderen en vrouw. Achteraf heb ik daar best veel spijt van maar ja ik kan de tijd niet terug draaien.
Toen Amber en Grayson het leuke nieuws bekend maakte zag ik Lola's gezicht helemaal glunderen. Ze vond het zo leuk en je kon ook goed zien dat haar moeder gevoelens weer omhoog kwamen. Ik weet dat Lola al een tijd een 3de kindje wilt maar dat het met mijn werk momenteel niet handig zou zijn maar ik wil ook niet dat mijn werk ervoor zorgt dat mijn huwelijk slecht wordt.
Lola is de vrouw van mijn dromen en zeker weten de liefde van mijn leven.
Ik denk dat ik toch maar een keer een keus moet gaan maken. Aangezien ik nu vooral achter de schermen ben van films is het misschien wel mogelijk als ik minder ga werken want ja familie staat toch wel echt op nummer 1 al zeg ik het zelf.Lola pov:
Oke het is echt dat Dylan zoveel moet werken anders had ik echt zo graag nog een kindje willen krijgen.
Vooral nu merk ik zo erg dat mijn moeder gevoelens op spelen.
Dylan heeft vorige week laten weten dat hij zou gaan vragen of hij minder kon gaan werken zodat hij bij zijn gezin kon zijn. En geloof me er maakte me op dat moment niks blijer dan dat nieuws. Als Dylan vaker thuis zou zijn dan zie ik hem dus ook vaker en heeft hij ook nog eens niet zoveel werkstress zoals vandaag."Mama komt het babytje dan bij ons wonen" vroeg louis met een gezicht alsof hij zich even geen raad meer wist.
"Nee lieverdje, het babytje gaat bij zijn papa en mama wonen namelijk Amber en Grayson. Hoezo dacht je dat eigenlijk schat" vroeg ik even verbaast als hij daarvoor was.
"Nou omdat ik als babytje bij jou en papa woonde en ik dacht misschien willen papa en mama nog een babytje" zei Louis zelf verzekerd.Al snel werd ik rood aangezien Louis wel gelijk had over nog een babytje maar ik besloot er niet op in te gaan en het wel een andere keer weer te bespreken. Louis is nog aardig jong waardoor ik wel kan begrijpen dat hij niet snapt dat een kindje geboren wordt bij de moeder dus dat laat ik even lekker gaan. Misschien moeten Dylan en ik het wel een keer over een volgend kind hebben maar laten we eerst maar eens gaan kijken of hij minder kan gaan werken.
JE LEEST
vrienden of toch meer? deel 2✅ (Compleet)
Fanfictionhallo, Ik ben het zusje van Holland roden tegenwoordig ook wel bekend als Lola o'brien ja de vrouw van? dit is het vervolg op mijn eerste boek van vrienden of toch meer met dylan o'brien in de hoofdrol. in dit boek kom je erachter hoe het allemaal...