part 20

63 2 0
                                    

Lola pov:

"Dyl heb jij Diane haar roze kroel gezien ik kan hem nergens vinden" riep ik door het huis terwijl ik de knuffel en Dylan zocht.
"Hij ligt hier, ben in de woonkamer" riep hij terug.

Snel liep ik richting de woonkamer waar mijn prachtige man en dochter zaten. Al snel zag ik iets waar ik toch echt een foto voor het fotoboek van moest maken.

 Al snel zag ik iets waar ik toch echt een foto voor het fotoboek van moest maken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit zag er namelijk toch wel heel leuk uit.
Snel legde Dylan de baby in de box zodat hij even tijd voor mij had .

"Hellow lekkerding" zei hij terwijl hij zich richting mij draaide en met zijn handen mijn kont vastpakte.
"Hey knapperd" antwoord ik terug terwijl ik op mijn lip beet.
"Doe dat nou niet Lola, je weet wat er dan met mij gebeurt" antwoorde hij
En zoals je al raad waren we daarna een tijdje met elkaar zoet.

Een paar uur later
*trrrrrtrrrrr*
"Lola de huistelefoon gaat kan je hem even oppakken ben even bezig" zei Dylan hard zodat ik hem kon verstaan.
Ik keek even op het schermpje om te zien wie er belde maar er stond anoniem. Toch besloot ik op te nemen.
L: "Lola O'Brien"

A: "goedemiddag mevrouw,  klopt het dat u de vrouw bent van Dylan?"

L: "ja dat klopt ik weet niet waar het over gaat maar wij doen niks voor bladen etc via de radio"

A: "dat komt goed uit wij namelijk ook niet, ik zal mezelf even voorstellen. Mijn naam is peter weller. Nu denkt u waarschijnlijk wie"

L: "nee hoor ik ken u wel, u bent een acteur maar ook een director. Zoals van hawaii five-0. Waarmee kan ik u van dienst zijn"

A/p: "leuk dat u het vraagt, ik heb mij door uw lieve man laten vertellen dat u een groot fan bent van hawaii five-0, maar dat jullie bezoekje aan hawaii iets minder verliep"

L:" dat is helaas zeker waar"

A/p: "dus bij deze wil ik u uitnodigen om de cast te ontmoeten. Ten minste als u dat leuk lijkt. U mag 4 andere personen meenemen maar de dag staat wel in het teken van u"

L: "is dit serieus, u maakt geen grapje toch"

A/p: "nee ik ben zeer serieus mevrouw, wat denkt u ervan"

L: "dit lijkt me het leukste wat er is, een droom die uitkomt. Zegt u maar waar en wanneer dan zorgen we dat we er zijn. Al is het aan de andere kant van de wereld"

A/p:" nou zo moeilijk maken we het u niet, we gaan namelijk bij u in de buurt een scene opnemen. Misschien dat u geen fan bent van acteren maar we vroegen ons af of u ook in deze aflevering  mee wilde spelen aangezien hij vooral bij jullie in de buurt gefilmd word kan dat erg goed"

L: "echt waar, ik zou niks liever willen dan mee spelen. Ik vind acteren zelf ook erg leuk maar 2 ouders die acteren is minder handig dan 1 vandaar dat ik er niets mee doe, maar voor zo'n geweldig programma wil ik zeker weten een uitzondering maken"

A/P: "kijk dat is nog eens fijn om te horen, want de cast stond al te popelen om met u te mogen werken"

L: "ik nog meer dan zij denk ik zomaar"

A/P: "kijk fijn om te horen, verdere gegevens stuur ik door naar de contactpersoon van uw man. U zal via deze weg dan ook de informatie van de plek verkrijgen. Door redenen moet dit zo en kan ik het u helaas niet meteen vertellen excuus daarvoor"

L: "daar kunt u niks aan doen, ik heb er enorm veel zin in dus het moet vast en zeker allemaal goed komen. Ik hoop u snel te zien"

A/P: " dat zeker, tot snel Lola. Het was me een genoegen om met je te mogen spreken"
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Niet veel later werd er opgehangen en moest ik even 10x met mijn ogen knipperen en mezelf knijpen. Want echt dit is toch niet te geloven. Ik ontmoet gewoon mijn favoriete cast ooit en ik mag mee spelen in de leukste serie die er is. Echt soms vraag ik mezelf af waarom ik zoveel geluk heb. Ik bedoel kijk maar naar wat voor een geweldige man en kinderen ik heb. En dan ook nog eens dit.

"DYLANNNN" riep ik door het huis heen.
"Wat is er" hoorde ik in de kamer naast mij.
"Wacht ik kom naar je toe"riep ik terug.

Snel liep ik richting Dylan, zodat ik hem het leuke nieuws kon vertellen wat hij waarschijnlijk al weet omdat hij natuurlijk aan Peter verteld had dat ik fan ben van Hawaii five-o.

"Oke wat is er aan de hand schat" vroeg Dylan terwijl ik binnen kwam lopen.
"Jij bent zo erg he meneertje want ik weet zeker dat je weet waarom ik naar je toe kom nu" zei ik terug terwijl ik mijn handen in mijn zij zette en hem met opgetrokken wenkbrauw aankeek.
"Okeoke ik weet waar je het over hebt, kreeg net een berichtje van Peter. Wat vind je van de verrassing schat?" Vroeg Dylan nieuwsschierig.
"Echt het leukste cadeau wat ik ooit gekregen heb. Dank je wel lieverd. Ik weet dat jij hiervoor gezorgd hebt want normaal neemt Peter geen contact op" zei ik met een grote glimlach op mijn gezicht.

"Ja ik heb hem laatst gebeld, hij wilde graag dat ik een gastrol zou spelen in de serie waardoor ik zei dat ik iemand kende die het 10x liever wilde dan ik. En vandaar dat we bij jou kwamen en hij meteen contact zocht. Ik ben blij voor je schat dit verdien je" zei Dylan terwijl hij me een kus op mijn hoofd gaf.

Ik knuffelde hem stevig terwijl ik  droomde over mijn ontmoeting met mijn favoriete serie cast. Wat een bofkont ben ik toch

vrienden of toch meer? deel 2✅ (Compleet)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu