Lola pov:
"Uw mannen en kinderen zijn gevonden maar worden vast gehouden totdat de ontvoerder u,Holland en Tyler heeft gezien" zei de politie agent terwijl hij ons 3 aankeek.
"Waarom ons als ik vragen mag?" Vroeg ik angstig aangezien ik nog steeds niet wist wat er aan de hand was.
"Ja dat vraag ik mezelf eigenlijk ook af, we gaan onszelf niet in gevaar brengen en al helemaal niet als we niet weten wat er aan de hand is" zei Holland terwijl ze naast me kwam zitten.
"Het zit zo, toen ze van plan waren om teenwolf te gaan filmen zochten ze natuurlijk een cast want zonder cast is er geen serie of film. Ene Robert hardy heeft toen ook auditie gedaan voor de rol van stiles en scott maar was hier niet goed genoeg voor. Daarna heeft hij eigenlijk voor alle mannelijke rollen auditie gedaan en deze kreeg hij ook niet. Toen werd hij zo boos dat hij de castleden veel pijn wilde doen en dan vooral de hoofdrol spelers en dat zijn Dylan en Tyler. Daarom nam hij de kinderen mee om jullie pijn te doen en wilt jullie nu spreken" antwoorde de politieman."Nu u het zegt komt de naam Robert Hardy mij wel bekend voor. De crew heeft ons allemaal voor hem gewaarschuw en we moesten inderdaad uit zijn buurt blijven,maar ik ging er niet vanuit dat hij echt zo gek zou zijn"zei Tyler terwijl hij begon te ijsberen door de woonkamer.
"Oke we gaan naar hem toe maar dan wel onder 1 voorwaarde en die is dat we veel beveiliging krijgen en dan vooral ik niet lullig bedoeld voor jullie hoor Holland en Tyler maar ja ik verwacht een kind dus mij zou hij sneller willen pakken ben ik bang voor"zei ik zelfverzekerd richting de politie. Die instemmend knikte.Snel zorgde we ervoor dat we konden vertrekken. Iedereen kreeg van de politie extra veilige kleren die ons beschermde tegen kogels en andere gevaarlijke dingen. Zodat we extra veilig waren.
We werden in 1 auto gezet mijn zijn 3e en achter ons reden nog 2 autos met extra personeel aangezien ons beloofd was dat we extra beveiliging kregen.Daar aangekomen
"Oke jullie lopen met ons mee. De rest van de beveiliging zoekt een plaatst in en rondom het gebouw. Ze proberen zacht en stiekem binnen te komen dus schrik niet als je ze hoort en kijk ook zeker niet want dan heeft Robert het op ten duur ook door want helaas is deze man niet dom" zei de politie agent die ons het verhaal vertelde.
Snel liepen we achter hem aan richting de deur.
*bonkbonkbonk*"Wie is daar" hoorde ik een boze gemene stem roepen vanuit de garage.
"De politie agent die u gesproken heeft samen met Lola, Holland en Tyler zoals u wenste meneer. Zou u open willen en kunnen doen" zei de agent terwijl hij zijn team een teken gaf dat ze moesten gaan opsplitsen.Niet veel later vloog de deur open en
Zagen we dan eindelijk de persoon van de verhalen staan.
Robert Hardy.
De man die mijn grootste nachtmerrie waar maakte.
En ook die van mijn zus.
Het liefst wil ik heel hard tegen hem gaan schreeuwen aangezien ik heel boos ben maar dan heb ik meer kans dat of mijn kind of mijn man of mij iets overkomt aangezien Robert echt heel boos uit zijn ogen kijkt."Goedemiddag allemaal, welkom in mijn huisje. Willen jullie misschien iets drinken want ja eigenlijk hoor ik toch een beetje bij jullie" zei Robert terwijl hij ons stuk voor stuk aankeek.
"Nee bedankt Robert ik ga er vanuit dat we niet hier zijn voor een thee kransje. Waarom wil je ons zo graag spreken" vroeg Tyler met heel veel boosheid in zijn stem waardoor Robert een stap naar achter deed."Oke ik wilde het serieus netjes doen maar als 1 van jullie nog eens zo'n grote mond heeft word er iemand geslagen en ik begin bij deze 2 mooie dames waarmee ik eigenlijk ook wel andere dingen zou willen doen. Maar ja dat gaat niet. Lola stel je voor dat ik de rol van Stiles had gespeeld misschien hadden wij dan nu wel iets gehad samen maar ja ze kozen voor die domme jongen Dylan o'Brien. Ik vraag me al heel lang af wat iedereen eigenlijk in die jongen ziet.
"Wat wil je van ons Robert, wat kunnen we doen zodat we onze kinderen en de 2 mannen terug krijgen" vroeg ik extra netjes aangezien ik niet geslagen zou worden.
"Doordat ik nooit in die rot serie gespeeld heb ben ik mijn grote acteerdebut misgelopen. Ik wil dat jullie ervoor zorgen dat ik in een grote film kan spelen en dan wel zonder auditie te doen" zei Robert terwijl hij vooral Holland en Tyler aankeek omdat hij wist dat hun meer mensen uit de film wereld kennen."Oke dat regelen we voor je maar laat je onze familie dan wel gaan" vroeg Tyler.
"Eerst ga je nu een film regelen ga maar rondbellen tot die tijd sluit ik deze heerlijke meiden even op in de kamer waar die mislukkingen en kinderen zitten. Want ja met elke blik die ik heb wil ik ze steeds meer" zei Robert terwijl hij Holland en mij stevig vastpakte en trok ons mee richting een klein kamertje met veel sloten op de deur.Op de deur hingen allemaal teenwolf posters maar nu waren de gezichten van de mannelijke spelers zwart en zijn gezicht.
Ook hingen er allemaal foto's van ons. Alleen waren deze door hem gemaakt. Het idee dat hij zoveel in mijn en mijn gezins buurt is geweest maakt me kotsmisselijk maar ik kan er niks aan veranderen.
Toen de deur open ging zag ik daar Dylan met Lydia en Grayson met Michella zitten. Snel vlogen ze ons rond de hals en werden we opgesloten.
Nu maar hopen dat het Tyler lukt of de Politie op tijd binnen kan komen...Het vervolg hierop lees je in het volgende deel. Deze zal binnen 7 dagen online staan. Hou mijn pagina goed in de gaten.
Wat denk jij wat er zou gebeuren???
JE LEEST
vrienden of toch meer? deel 2✅ (Compleet)
Fanfictionhallo, Ik ben het zusje van Holland roden tegenwoordig ook wel bekend als Lola o'brien ja de vrouw van? dit is het vervolg op mijn eerste boek van vrienden of toch meer met dylan o'brien in de hoofdrol. in dit boek kom je erachter hoe het allemaal...