Lola pov:
Vandaag was de dag dat ik naar huis mocht.
En zoals ik al dacht kwam Dylan me ophalen."Mevrouw O'Brien uw man staat beneden bent u klaar om te gaan. Ik breng u naar beneden en vanaf daar neemt hij het over zo doen we dat hier" zei de zuster terwijl ze met een rolstoel aan kwam lopen. Ik mocht alweer normaal lopen maar toch wilde ze voor de zekerheid dat ik in de rolstoel ging zitten. Snel pakte ik de laatst spullen en controleerde of ik echt alles had. Met mijn tas op schoot ging ik in de rolstoel zitten en niet veel later bracht de zuster mij naar buiten richting Dylan.
En daar stond hij dan. De liefde van mijn leven."Heel erg bedankt voor de goede zorg voor mijn vrouw, mijn familie en ik zijn jullie zeer dankbaar" zei Dylan terwijl hij richting ons liep en de zuster een hand gaf.
"Meneer ik heb alleen nog 1 vraag aan u. Sinds dat bekend werd dat uw vrouw hier lag hoor ik elke dag van mijn dochter aan dat ik echt voor haar een handtekening moet hebben dit wilde ik eigenlijk niet omdat we uw vrouw verzorgde maar omdat ze nu beter en al naar huis gaat vraag ik me af of u toevallig voor haar een handtekening wilt zetten op dit papiertje dat ze me gegeven heeft" vroeg de zuster nogal verlegen.
"Natuurlijk doe ik dat voor u"Ook ik bedankte haar nadat de handtekening gezet was en daarna gingen we naar huis. Eigenlijk naar huis je wilt niet weten hoe erg ik daar naar verlang.
"Schat weet je nog die reis die we een tijdje geleden hadden geboekt met zijn alle naar hawaii dat is dit weekend al. Kan je dat aan of annuleren we ons gedeelte en maken er een leuke tijd thuis van?" Vroeg Dylan bezorgd aangezien hij niet wilde dat ik teveel hooi op mijn vork nam wat logisch was gezien de omstandigheden.
"Nee hoor dat gaat helemaal goed komen, ik denk juist dat zoiets even goed is. Met zijn alle even uitrusten en bijkomen. Het zal ons alle goed doen en voor de baby is rust ook erg belangrijk."antwoorde ik terug
Dylan knikte even en gaf me daarna een paar zoenen op mijn hand.*trrtrrrrtrrr*
Snel haalde ik mijn telefoon uit mijn broek zag toen ik zag staan dat het Amber was nam ik snel op.L: heyhey
A: heyy, ben je fit genoeg voor bezoek toevallig? We wilde even langs komen zometeen vandaar.
L: "ja hoor dat lijkt me alleen maar gezellig. Dylan Amber en Grayson komen zo langs dan weet je dat even. Dat kan wel toch?" Toen ik hem even aankeek gaf hij een oke teken zodat ik doorhad dat het mogelijk was. "Ja hoor dit is mogelijk ik app wel even als we thuis zijn , zodat ik even kan douche en daarna zijn jullie van harte welkom.
A: oke dan zien we je zo. Want ondanks het leuke nieuws dat jij weer thuis bent heb ik ook leuk nieuws
Tot zo.
L: is goed meis, tot zoIk verbrak de verbinding en richtte mijn aandacht weer naar Dylan.
" je wilt niet weten hoe blij ik ben dat je weer thuis bent zo en ik weet zeker dat onze prachtige kinderen daar ook zo over denken. Het gene wat ze elke dag vragen is , komt mama vandaag thuis en vandaag kon ik eindelijk zeggen dat dit de dag was.Een paar minuten later reden we de oprit op en tot mijn grote verbazing zag ik iedereen daar staan. Iedereen inclusief Amber en Grayson die wilde gewoon even kijken of we al onderweg waren want ja de enige manier hoe ik iets aan Dylan kon vragen was als we al in de auto zaten. Hoe verder we de oprit opreden hoe meer vrienden en familie ik zag staan ook hing er een spandoek op met de tekst ; welkom thuis mammie en daaronder stonden mijn prachtige kinderen en hond.
Echt wat een geweldige mensen heb ik toch ook om me heen.
Nadat we uit de auto kwamen en ik iedereen een knuffel had gegeven gingen we allemaal naar binnen. De kinderen wilde even uitgebreid gedag zeggen wat logisch was dus dat deed ik met hen even boven terwijl Dylan de rest drinken gaf.
Nadat de kinderen en ik uitgebreid hadden liggen knuffelen besloot ik even te douche zodat ik daarna even fatsoenlijke kleren kon aantrekken om vervolgens naar beneden te gaan waar iedereen zat die toch eigenlijk voor mij waren gekomen. Nadat ik mijn favoriete losse broek en tshirt had uitgekozen sprong ik met een heerlijke douchegel van bath and bodyworks onder de douche zodat ik echt even tot rust kon komen. Nadat ik mijn haar en lichaam gewassen had ging ik snel de douche uit om af te drogen, aan te kleden en maskara op te doen want ja ik wil er toch wel mooi uitzien wat niet heel raar is als je al een aantal dagen eruit zag alsof je nog nooit van douchen en makeup gehoord had. Ja dit voelde toch wel echt als 1 van de beste momenten uit mijn leven.
Na 5 minuten ging ik klaar en al naar beneden om gezellig met iedereen te praten. Toen ik beneden kwam zag ik Dylan al van de bank springen en richting de keuken lopen. Ik besloot toch maar op de bank te gaan zitten. En ja niet veel later kwam hij aan met een heerlijke latte macchiato. En echt dit was zo lekker. Al die dagen hadden ze daar niks anders dan thee en water dus dan is dit een geweldig thuis komen."Dank je wel schat, oke Amber vertel over je nieuws want ik ben best nieuwsschierig" vroeg ik terwijl ik haar kant op keek.
"Oke als eerste Lola wat zijn we allemaal blij dat je weer thuis bent we hebben je gemist. Het nieuws is dat ons kindje een jongen wordt en we weten de naam ookal. We hebben gekozen voor de naam Jake " zei Amber met een glimlach van oor tot oor.
Ik slaakte even een gilletje, en sprong daarna van de bank om haar een knuffel te geven.Daarna ging ik naast Dylan staan.
"Ook wij hebben leuk nieuws, kinderen kom maar dan kan iedereen jullie mooie nieuwe kleren zien" riep ik richting de gang. Niet veel later kwamen de kinderen aan met op hun shirt *ik word grote broer / ik word alweer grote zus*.Iedereens mond zakte open en daarna kwam iedereen ons feliciteren. We vertelde iedereen wat er nou tussen Sydney en mij gebeurt was en daarna gingen we met zijn alle heerlijk italiaans eten.
____________________
Hallo hallo
Volgende keer gaan ze op reis naar hawaii. Het kan zijn dat ik even wat minder post dan normaal maar ook voor mij is het vakantie. Ik ga mijn best doen om zoveel mogelijk te schrijven.
Nog leuke ideeën? Laat die dan zeker achter in de commentsThank you!!
JE LEEST
vrienden of toch meer? deel 2✅ (Compleet)
Fanfictionhallo, Ik ben het zusje van Holland roden tegenwoordig ook wel bekend als Lola o'brien ja de vrouw van? dit is het vervolg op mijn eerste boek van vrienden of toch meer met dylan o'brien in de hoofdrol. in dit boek kom je erachter hoe het allemaal...