Lola pov:
"Nou ik ben hier omdat.... als jij nu verteld dat je voor altijd met Lola samen blijft en echt niks meer voor mij voelt dan blijf ik voor altijd weg. Want ik ben geen slecht persoon en wil ook niet zo overkomen" zei Sydney richting Dylan en ook een beetje richting mij.
Ik keek echt met open mond toe ik kon even niet geloven wat er net gebeurde. Daarvoor zoent ze Dylan nog en nu is ze bereid om hem met rust te laten. Ik krijg echt totaal geen hoogte van dat kind.
Ik keek even opzij en zag Holland met dezelfde blik kijken als ik deed."Ik vind het heel lullig om het zo te zeggen maar ja ik blijf voor altijd bij Lola tenminste daar ga ik met heel mijn hart vanuit, het spijt me Sydney maar het is tussen ons niet voor niks uit gegaan en dat wilde ik ook zo houden. Je kunt beter gewoon een gelukkig leven zonder mij leiden met een nieuwe geliefde iemand die voor 100% bij je past dat lijkt me het slimste" antwoorde Dylan in Sydney haar richting. Hij kneep even in mijn hand om me te laten weten dat het goed was en er niks kon gebeuren.
"Oke dan accepteer ik dat en ga ik verder met mijn leven. Mocht het toch ooit mis gaan mijn deur staat altijd voor je open. Het spijt me Lola van hoe ik je behandeld heb" antwoorde ze nog terug voordat ze wegliep.
Toen ze de deur uitwas begonnen de tranen over mijn wangen te stromen.
Van opluchting maar ook van pijn omdat dit nooit had hoeven gebeuren. Ik had hier nooit moeten liggen, wat kan ik er nou aan doen dat Dylan voor mij koos."Ik wil mijn kinderen zien, alsjeblieft iemand haal ze. " vroeg ik terwijl ik Dylan en Holland met waterige ogen aankeek.
"Dit lijkt me niet het goede moment lieverd, zo raken ze van slag" zei Dylan terwijl hij mijn hand probeerde te pakken.
"Ik wil ze zien zei ik toch. Als jullie ze niet halen of vragen of Ty ze brengt ga ik ze zelf halen. Kies maar" vuurde ik terug. Ik was er even helemaal klaar mee. Ik wilde mijn kinderen gewoon even knuffelen door dit gezeik. Ik wil ze gewoon even bij me hebben wat begrijpen ze daar nou niet aan.
"ik ga de kinderen wel even halen, maar alsjeblieft lieverd praat even met zijn 2e dat is erg belangrijk. jullie hebben samen wel 2 en binnenkort 3 lieve kinderen"zei Holland terwijl ze haar jas pakte en richting de deur liep.
Ik knikte nog even naar haar zodat ze wist dat het goed was."Oke vertel maar wat ze hier ineens deed. Aangezien we haar een hele tijd niet gezien hebben en ineens is ze weer in de buurt. Dat kan eigenlijk geen toeval zijn" vroeg ik aan Dylan in de hoop dat hij antwoorden op mijn vragen had.
"Vorige keer stond in de kranten dat er trouble in paradise was, omdat we veel dingen ook zonder elkaar deden en ik denk dat zij dat ook las en dacht dit is mijn kans. Alleen toen ze hier was had ze denk ik door dat de koppen in de krant nep waren. Maar zo'n idee heb ik want wat zou ze anders ineens doen en die kranten koppen waren een paar dagen geleden dus ja" kreeg ik terug als antwoord van mijn man.
Oke dat klonk eigenlijk aardig logisch maar toch ben ik er nog steeds heel onzeker over op de 1 of andere manier. Bang dat zij toch leuker is ondanks dat hij net voor mij gekozen heeft."Lieverd, jij bent mijn vrouw en dat zal altijd zo blijven. Ik wil geen ander nu niet nooit niet. Met jou wil ik oud worden en genieten van de kinderen en klein kinderen die in de tuin spelen samen met onze hond tony. Jij bent haar Lola jij bent the one" zei Dylan terwijl hij mijn hoofd tussen zijn handen pakte en me er een hele dikke kus op gaf en daarna in een knuffel trok.
"Wil je me nog even zo vast houden alsjeblieft dat zou heel fijn zijn" zei ik terwijl ik Dylan nog dieper in een knuffel trok.
Zo zaten we ongeveer 10 minuten totdat ik klopjes op de deur hoorde.
Snel keken we allebei om en daar stonden ze dan. 3 prachtige kinderen en een lieve zus.
Wat ben ik toch onwijs dankbaar voor mijn mooie lieve familie.Die avond haalde Holland patat bij de snackbar , daarna aten we gezellig met zijn alle patatjes en keken we de film paddington aangezien ik dat 1 van de leukste films vind die er bestaat.
Daarna ging Holland samen Dylan en de kinderen naar huis zodat ik even kon uitrusten.
We hebben deze avond ook te horen gekregen dat ik morgen naar huis mocht dus Dylan had alvast geholpen met alles inpakken en hij wilde heel graag naar huis waarschijnlijk om het huis helemaal schoon te maken.Wat bof ik toch met zo'n lieve familie. Echt ik ben de rijkste persoon op aarde en dat niet door geld maar door liefde van vrienden en familie
JE LEEST
vrienden of toch meer? deel 2✅ (Compleet)
Fanfictionhallo, Ik ben het zusje van Holland roden tegenwoordig ook wel bekend als Lola o'brien ja de vrouw van? dit is het vervolg op mijn eerste boek van vrienden of toch meer met dylan o'brien in de hoofdrol. in dit boek kom je erachter hoe het allemaal...