part 9

77 3 1
                                    

Lola pov:

You gotta get'cha, get'cha head in the game
We gotta get-a, get-a, get-a, get ahead in the game
You gotta get'cha, get'cha head in the game
We gotta get-a, get-a, get-a, get ahead in the game
Come on! Get'cha, get'cha head in the game
We gotta get-a, get-a, get-a, get ahead in the game
You gotta get'cha , get'cha head in the game
We gotta get-a, get-a, get-a, get ahead in the game
Galmde het door de woonkamer heen.
Amber, Holland en ik wisten toen we de films aan het kijken waren weer goed waarom we altijd hopeloos verliefd waren op troy ook wel zac efron. Eerlijk is eerlijk hij ziet er wel heel goed uit dacht ik terwijl de rest door zong. Holland knipte met haar vingers voor mijn ogen om me uit dromenland te halen.
"Goedmorgen zus, blijf je bij ons" zei ze lachend.
"Nee joh Hol die zit te dromen over Troy Bolton" riep Amber hard daarna toen ze zag dat 2 kinder hoofdjes ons nieuwsschierig aankeken hield ze haar mond maar snel dicht waardoor we allemaal weer hard moesten lachen.
"Ja pas maar op ze hebben goede oortjes maar ook zeker goede mondjes voordat je het weet,is het nieuws overal bekend gemaakt" zei ik lachend waardoor we in de slappe lach kwamen en ook even niet meer bij kwamen van het lachen.
Nadat we uitgelachen waren liep ik richting de keuken om veel lekkers te pakken van popcorn tot skittles.
Want ja die skittles waren mijn favoriet.
Na een paar uur hadden we alle 3 de films gekeken. Vooral Amber, Holland en ik want de kinderen waren op de helft van film 2 al in slaap gevallen. Waardoor wij even door konden praten over zac's geweldige looks.
Aangezien het al aardig laat was besloot ik Tony uit te laten.
De meiden keken nog even youtube video's van de Dolan twins aangezien Ambers man hier 1 van was.
Ik deed Tony zijn halsband om en liep richting buiten.
Tegenover ons huis is een klein parkje waar ik hem altijd uitlaat zodat hij zijn loopje ook even krijgt.
"Hey jij daar, lola toch" hoorde ik ineens achter me vandaan komen. Snel draaide ik me om en zag tot grote schrik Dylan's ex sidney staan (ik wil britt geen slechte naam geven dus heb even een personage verzonnen)
Voordat ik ook maar iets kon reageren stond ze voor mijn neus en voelde ik een harde schop in mijn maag waardoor ik op de grond viel van de pijn.
"Hoe vaak moet ik het je nou nog zeggen, blijf bij mijn geliefde weg lelijk kind. Dylan is niet gelukkig met jou hij nam alleen maar met jou omdat je kinderen kan krijgen, ben je nou echt zo dom" riep ze in mijn gezicht toen ze naast mijn hoofd kwam zitten.
" dat is niet waar, hij is wel gelukkig en dat is hij met mij" was het enige wat ik eruit kreeg.

Misschien had ik dat beter niet kunnen doen want daarna voelde ik een hard handafdruk op mijn gezicht. Mijn wang bonkte van de pijn.
"Ik wil dat je een scheiding aanvraagt en bij hem uit de buurt blijft want dylan is en blijft mijn man" riep ze nog 1x en daarna volgende een aantal schoppen. Ik zag niet wat er daarna gebeurde want het licht ging even uit. Het enige wat ik wat ik hoorde was het rennen van Sydney haar voeten toen er een voordeur open ging.

"LOLA LOLA LOLAAA OMG NEE" hoorde ik mijn zus schreeuwen en daarna voelde ik haar armen om me heen.
"AMBER BEL 911 EN DYLAN ZE MOETEN BEIDE METEEN KOMEN" schreeuwde ze richting amber die ook deze kant op kwam en gelijk de nummers in toetste.
Nog geen minuut later hoorde ik nog een deur open gaan en 3 mensen hard rennen.
"Ik ga richting de kinderen zodat zij een beetje gerustgesteld worden anders gaat dat ook mis zo" riep Grayson richting de rest. Die jongen/man is zo goed voor iedereen.
"LOLAA NEE LIEVERD LOLA ALSJEBLIEFT BLIJF BIJ ME IK KAN NIET ZONDER JE" hoorde ik Dylan schreeuwen terwijl hij dichterbij kwam. Ik voelde hoe hij me optilde en op zijn schoot trok.
Na een tijdje kreeg ik mijn ogen weer een stukje open en keek ik recht in dylan's gezicht.
"Lieverd rustig doen, de ziekenwagen is onderweg. Volgens de arts moet je rustig doen anders kan het fout gaan" zei Dylan terwijl hij meerdere kussen op mijn voorhoofd drukte.

"Lo weet je wie dit gedaan heeft, want die persoon moet hard gestraft worden" vroeg Tyler terwijl hij rustig over mijn arm wreef.
Het lukte me net om mijn hoofd te knikken en ik probeerde mijn mond nu open te doen om hem antwoord te geven.
Na een paar keer proberen lukte het eindelijk.
"Ja Sydney" kreeg ik er moeilijk uit.
Dylan's ogen werden eerst groot en daarna kwam er nog net geen vuur uit zo boos was hij.
Na een paar minuten werd ik naar het ziekenhuis gereden. Normaal zou Dylan meegaan maar hij vroeg of Holland even mee wilde gaan en of Amber dan even bij de kinderen wilde blijven zodat hij en Tyler langs het politie bureau konden om Sydney aan te geven.
Ze waren er beide van overtuigt dat ze moest boeten voor wat ze gedaan had.
Wat alleen niemand wist is dat ik net een paar dagen zwanger was toen dit gebeurde en toen Sydney dus een aantal keer hard in mijn buik heeft lopen schoppen.....

Als dat maar goed gaat

vrienden of toch meer? deel 2✅ (Compleet)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu