Kretala sam se ka ulaznim vratima kuce.Izvadila sam kljuc iz torbe i krenula da otkljucam vrata ali su bila otvorena.
Bozee,jel sam ja to zaboravila da zakljucam ili je neki lopov usao???
Polako sam otvorila vrata i ugledala roditelje i brata.Vratili su se.Bilo mi je lakse jer zamalo da crknem od straha.
Pozdravila sam ih i otisla u sobu.
Odmah sam se presvukla u crnu trenerku i sisla da jedem.Bilo mi je nenormalno dosadno pa sam proteklih nekoliko sati gledala filmove na tv-u.
Telefon mi je zazvonio.Prvo sto sam pomislila jeste da me Leon zove...Ali naravno nije.
Zasto to uopste i mislim,on ima devojku,bolje reci kravu ali dobro.😂
Lana:"Ee cao,ides sutra u skolu?"
Ja: "Zasto ne bih isla?"
Lana: "Nmp,pitam.Nego cekacu te sutra kod one stanice,da idemo zajedno,hoces?"
Ja: "Ajde vazi,vidimo se"Prekinula sam vezu i ostavila telefon.
(..)
Istusirala sam se,obukla pidzamu i odmah se bacila na krevet,iako je tek 20:00.Brzo sam utonula u san...
Jutro je.Vreme da krenem u jebenu skolu.Znam jer me moj glupi alarm budi u 6:00h.
Nisam toliko bila umorna jer sam legla ranije,ali ipak kome se jos ide u skolu.Hvala Bogu bio je petak.
Obukla sam crne pantalone i crnu majicu.Kosu vezala u rep i stavila maskaru koja mi je savrseno isticala zelene oci.
Javila sam se mami i krenula ka toj stanici.
Tamo me je cekala Lana.Pozdravile smo se i krenule ka skoli.
Dok smo hodale ka ucionici videla nas je Kristina.
Imala sam neki cudan osecaj jer ipak ona je Leonova sestra i zahvaljujuci njoj sam ga i upoznala.
Ne znam da li mi je drago ili mi se prosto gadi.
Pozdravila nas je i potom smo usle.
Zauzele smo svoja mesta,profesora jos nije bilo..
Sedela sam sama,jer tako mi je bilo draze..Znam cudna sam ali ipak ta zadnja klupa je samo moja.
Sve je bilo super dok nisam ugledala kako ona kurva od Bojane prilazi ka meni.
Stala je ispred moje klupe i odmerila me njenim odvratnim pogledom.
"Nesto trazis?"pitala sam je
"Ne"rekla je,uputila mi vestacki osmeh a zatim se okrenula i otisla.
Kako bih je sad nokautirala ali ne zelim da zbog glupace budem izbacena iz skole.
Sve vreme je buljila u mene tokom casa na sta ja nisam obracala paznju vec sam slusala predavanje.
Posle jos jednog dosadnog casa izasla sam sa Lanom napolje jer je bio odmor.
Sele smo na jednu klupu kod skole.
Pricala mi je o Matiji.
Pogled mi je na trenutak prosetao po dvoristu skole i pogodite koga sam ugledala,da Leona.
U stomaku su mi leptirici divljali.
Stajao je sam.Moj pogled je sve vreme bio usmeren ka njemu.Pitala sam se sta radi,koga ceka?
"Jel me ti slusas Abiii???"uzviknula je na sta sam se trgla
Pogledala je malo bolje i videla Leona.
"A fuck..Znaci ne slusas me"rekla je kroz smeh
Nisam joj nista odgovorila,bila sam zbunjena.
Konacno me je primetioo!!!
Tako sam se zbunila brate.Cekaj sta ja osecam prema njemuu??Pa on je sa Bojanom..
Lagano je krenuo ka nama kada ga je ona sponzorusa spopala.
Okrenula sam glavu jer stvarno mi ne bi dobro doslo da gledam njihovo ljubakanje.
Lana je pogledala u njih i rekla mi kako Leon pokusava da je izbegava.
Ma nije me briga..Htela sam da krenem ka vratima skole ali neki lik me je sprecio.
Dakle ostala sam da sedim na klupi,kao i Lana.
Taj lik je seo do mene.
Wtfd ko je ovoo?Sta pokusavaa? Mislila sam u sebi.
Odmakla sam se od njega
"A ti si?"zbunjeno sam ga pogledala
"Stefan"rekao je
"Super,ja sam Abi a sad odjebi od mene"rekla sam ustavsi sa klupe
"Sto je mala opasna"obratio mi se neki lik koji je buljio u Lanu.
"Hoces da ti pokazem ko je opasan bbre?"rekla sam iznervirano
Ko su oni jebote sta hoce od mene??
"Ajde oladi Vukasine"rekao je Stefan
Pogledala sam ih i krenula brzim hodom ka skoli,dok je Lana trcala zamnom....
Glava mi je bila opsednuta mislima i o Leonu i o onom Stefanu,ne znam ni kako sam mu ime zapamtila uopste...
Ali sam primetila da je stvarno jako zgodan i lep..
YOU ARE READING
Ti si onaj pravi
RomanceAbi,na žurci svoje drugarice upoznaje Leona koji joj kasnije ne izlazi iz glave.. Da li će oni biti zajedno i šta će se na kraju desiti između njih dvoje saznajte u priči "Ti si onaj pravi".