Umorna se samo prospem na krevet bacivši torbu na stranu.
Umorna sam od silnih odgovaranja ove nedelje.Moj mozak je jedva podneo sve te ogromne lekcije.Da,mnogo sam zaostala sa učenjem tako da sam morala sve to da nadoknadim.
Konačno petak.Prvo šta uradim čim dodjem iz škole je tuširanje.
Presvukla sam se pa sišla dole u nadi da mi je ostalo još čokoladnog mleka.
Posle nekih desetak minuta preturajući po frižideru u potrazi za hladnim čokoladnim mlekom sručila sam se tužno u fotelju u dnevnoj.
Čula sam otvaranje ulaznih vrata.Tata je došao sa posla.
"Ćao dušo,šta radiš"-pitao me je tata umornim a i veselim glasom
"Sedim ovde tužna jer nema čokoladnog mleka"-rekla sam tužno i glumila da plačem,znam da sam pravo dete
"Mogla bi da mi pomogneš oko ovih kesa znaš"
"Aaa..dobro,izvini tata"rekla sam i skočila sa fotelje
Ugledala sam čokoladno mleko u jednoj kesi a zatim skočila na tatu "Zašto mi odmah nisi rekao da si kupio?"
Uzela sam mleko i otrčala sva srećna u sobu kao neko dete koje je upravo napunilo 5 godina.
Ušla sam u sobu i pustila seriju na laptopu.
Posle nekoliko odgledanih epizoda uzela sam telefon i videla poruku od Kristine.
Nije bila cele nedelje u školi pa mi je tražila da joj donesem beleške.
Obukla sam crne pocepane pantalone,sivu majcu i popravila šminku.
Kasnije sam se javila tati i krenula ka njoj.
Posle nekih 20 minuta hodanja konačno sam stigla ispred njene vile.
Zvonila sam u nadi da će se Kristina pojaviti već jednom i otvoriti ova vrata.
Čujem otključavanje vrata a zatim i zgodnu mušku figuru ispred sebe.
Leon me je nasmejano gledao dok sam ja buljila u njegovo savršeno telo.
Zakašljao se na šta sam konačno obratila pažnju i shvatila da buljim u njega kao retard.
"Hoćeš da udješ unutra ili da nastaviš sa gledanjem mog zgodnog tela"-pitao me je pokazujući rukama na sebe
Samo sam ga blago odgurnula u stranu i prolazeći pored njega izgovorila jedno "Kretenu"
Uletela sam u Kristininu sobu sa rečima "Jer onaj tvoj brat kreten ili šta?"
Kristina me je gledala zbunjeno ne znajući o čemu se radi.
"Zašto mi ti nisi otvorila vrata već onaj tvoj brat?"drala sam se ko luda na nju šetajući po sobi
"Ajde sedi već jednom i reci šta se dogodilo"-rekla je Kristina pomalo besno
Znam da je izludjujem...
Sela sam pored nje i gledajući je u oči "Pa zvonila sam jedno deset minuta kako bi ti čula i sišla konačno da mi otvoriš ali ustvari ugledala sam Leona bez majce kako stoji ispred mene i smeje se mojoj bolesnoj faci dok ja buljim u njegovo telo,a zatim me je pitao da li hoću da udjem ili da nastavim da gledam u njega"
Kristina je počela da se kida od smeha i pitala me"I zbog toga se dereš na mene ludačo?"
Posle nekog vremena razgovora odlučila je da prepiše te beleške ali pošto ju je mrzelo sišle smo dole po osveženje.
Niko od roditelja joj nije bio kod kuće jer koliko se sećam rekla mi je da su otišli na aerodrom da sačekaju njenu tetku i sestru.
"Čekaj maloo"-odjednom sam rekla dok smo sedele na krevetu i gledale film-"Jer ta tvoja tetka Leonova mama?"
Kristina mi je uputila pogled Wtf i rekla "Da jeste i ta moja sestra je ujedno i Leonova rodjena sestra i ona je naše godište i mislim da će se ovde preseliti da žive kod nas dok ne nadju neku kuću u blizini"
Dok sam uzimala gutljaj soka zagrcnula sam se i počela da kašljem.
"Jel si dobro,šta ti je"-pitala me je Kriss
"Stvarno će Leon od sada živeti ovdee,stvarnoo???!"pitala sam je uzbudjeno i počela da skačem po sobi
"Da,hoće,a njegova sestra će ići sa nama u školu"
Kako sam samo bila uzbuđena kada mi je rekla da će Leon živeti ovde i to blizu mene moćiću stalno da ga vidjam.
Odjednom je Leon uleteo u sobu na šta sam ja prestala da skačem.Imala sam ogromnu želju da ga zagrlim ali nisam jednostavno mogla.
"Šta radite?"pitao nas je i uputio mi predivan pogled koji obaraa sa nogu
"Gledale smo film sve dok ova krava nije ustala i počela da skače kada sam joj saopštila neku vest"ispalila je Kristina
"Štaa.?"rekla sam i pravila se da sam zbunjena a onda sam prišla Kristini i šapnula "ni reči Leonu o ovome,razumela?"
Odmakla sam se od nje i rekla "Trebala bih da krenem"
Kristina je gledala u telefon i rekla mi "Ne ideš ti nigde,ostani ovde i sačekaj me dok se ne vratim"
Krenula je ka vratima a onda sam je zaustavila rečima "A gde ideš ti?"
"Moram do...prodavnice"kao da je izmislila ali poverovala sam joj
"A ti ostani tu i čekaj me jer moraš da mi objasniš neke lekcije,znaš da nisam bila u školi cele nedelje""Dobro ajde,ali požuri"-rekla sam pa je ona izašla iz sobe ostavljajući me sa Leonom.
"Hoćeš da ti pravim društvo?"pitao me je Leon
"Kako hoćeš"rekla sam
Posle nekoliko trenutaka prekinuo je tišinu"Pa pričaj mi nešto o sebi,na primer šta voliš da radiš gde najčešće izlaziš i to"
Pričala sam mu o sebi i kako obožavam čokoladno mleko i šta me najviše iznervira i tako te stvari.
Opustila sam se totalno zaboravši na Kristinu koja je trebala da se vrati pre pola sata.
"Prelepa si danas"odjednom mi je rekao
"A nisam bila pre je li?"
"Nisam tako mislio,uvek lepo izgledaš"rekao je i približio mi se "i mirišeš"
Nasmejala sam se na to.
Ponovo mi je uputio jedan osmeh.
Odjednom iz mojih glupih usta mi je izletelo "Jel mogu da te zagrlim?"
Oooo nisi to rekla Abii nee nisii.
Pa ti nisi normalna..."Nikad me nijedna cura nije to pitala tako da"rekao je a ja sam samo izustila jedno izvini i ustala krenuvši ka vratima na šta me je on povukao za ruku i okrenuo me tako da su nam se usne spojile.
Uzvratila sam poljubac a potom me je povukao u zagrljaj.
Osećala sam se tako lepo i sigurno u njegovom zagrljaju.
Moja osećanja prema njemu su dosta drugačija kao i moje ponašanje kada ga ugledam.
Dugo sam bila u njegovom zagrljaju a zatim sam samo pogledala njegove plave oči i rekla "Moram da idem"
"Aa nee,ostani još malo"-molio me je
"Koliko malo?"pitala sam ga dok su mu ruke idalje bile oko mog struka...
YOU ARE READING
Ti si onaj pravi
RomanceAbi,na žurci svoje drugarice upoznaje Leona koji joj kasnije ne izlazi iz glave.. Da li će oni biti zajedno i šta će se na kraju desiti između njih dvoje saznajte u priči "Ti si onaj pravi".