1.

400 11 1
                                    

Kapi su se brzo slivale niz prozorska okna u mojoj sobi.Pratila sam ih pogledom,kao hipnotisana.
Kiša je padala Još od prošle noći..

Tog subotnjeg jutra nisam uspevala da se usredsredim na projekat..Misli su mi putovale daleko,Skoro kao da su jurile sa vodom koja je padala sa neba.

Tog trenutka zazvonio mi je telefon.To je bila moja drugarica Kristina,jako gotivna cura iz škole.

"Heyy,Abss!!"uzviknula je Kristina

"Večeras pravim žurku,svi ce doći želis li i ti??"

"Stvarno??"rekla sam uzbudjeno

"Naravno da želimm"

"Super,vidimo se u osam večeras"rekla je Kristina I prekinula vezu.

Bila Sam uzbudjena i odmah Sam pozvala moju najbolju drugaricu Lanu...

"Caooo Lanoo"prodrala Sam se preko telefona "Jel ideš kod Kristine na žurku večeras??"

"Naravnooo Abii,u 19:30 cu doći da te pokupim,pa idemo zajedno!"rekla je uzbudjeno

"Superr,dakle vidimo se večeras"rekla sam,a potom se bacila na krevet..

***

Moj mladji brat Teodor uleteo je u sobu kao bez glave i poceo da vrišti- TO ME NAJVIŠE IZLUDJUJE KOD NJEGA.

"TEODORE DA SI ODMAH IZAŠAO NAPOLJE"rekla sam ljutito,na sta se on okrenuo i trčeći otišao da me cinkari kod roditelja.

Sišla sam u kuhinju gde smo svi seli da doruckujemo.Tata je kao I uvek žurio na posao..

"Tata?Zar i subotom moraš na posao?"upitala sam

Tata me je tužno pogledao
"Izvini kćeri Ali moram da radim,danas bi trebalo da završim projekat.."

"Okej,samo Sam htela da vam kažem da večeras idem na žurku kod drugarice,Lana će da me pokupi,jel nije problem?"-pitala sam

"Mozeš da ideš dušo"tata je rekao ustavši sa stola.

***

Ceo dan sam Bila u sobi preturajuci po ormanu.

Sem trenerki i farmerki našla sam dve haljine..

Jedna je bila tirkizno plava sa belim cirkonima koju bam dobila od mame pre godinu dana,ali je nikada nisam obukla..
Druga je bila uska crne boje sa belom čipkom preko,nju sam nosila jednom na maturu na kraju osnovne.

Tetka mi je svake godine donosila markirane trenerke i farmerke,jer nikada nisam volela da nosim haljine.

Vec je bilo 18:00,a ja još nisam našla sta cu da obučem za večeras..

Pokupila sam nekoliko stvari I probala.

I konacno sam se odlučila za jedne svetlo-plave pocepane farmerke i bebi roze majcu.

Stavila sam malo šminke, i pustila kosu koja mi je padala preko ramena.

Začula sam zvono.Lana je vec stigla.
"Stižem"prodrala sam se kako bi me cula.

Uzela sam mamin par cipela I zgrabila crnu koznu jaknu.

Izašla sam napolje gde me je čekala Lana u velikom crnom autu.

Brzo am potrčala ka njoj kako ne bih pokisla.

***

Ubrzo smo stigli.Kristinina vila je bila prelepa.Izasle smo iz auta I krenule ka ulazu.
Unutra je bilo prelepo,imalo je dosta lepih dečaka.

Lani su prišle neke njene prijateljice,ili bolje reci likuše jer su zbog tolike količine sminke izgledale starije od nas..

"Ja ću da potražim Kristinu i uzeću nam piće"rekla Sam Lani okrenuvši se.

Došla sam do šanka i uzela nam po Djus votku.

Dok sam nosila piće neki kreten me je gurnuo..

"Pazi"jedan dečko me je uhvatio da ne bih pala..Bio je tako sladak..

Pocrvenela sam..

"Hvala,....oprosti...neki kreten me je gurnuo"rekla sam zbunjeno

"Nema problema"nasmešio se

Okrenula sam se i pošla ka Lani koja me je tražila.













Ti si onaj praviDonde viven las historias. Descúbrelo ahora