Ustala sam čim sam čula alarm.Nisam bila umorna jer sam sinoć legla ranije.
Otvorila sam prozor da vidim kakvo je vreme.Bilo je sunčano.Uf konačno malo toplije.Pa mislim leto će još malo.
Obukla sam pocepane crne farmerke i belu majcu na kratke rukave.Vezala sam kosu u rep i stavila maskaru i sjaj za usne.
Baš sam se brzo spremila pa sam sišla u kuhinju kako bih nešto pojela ali inače ujutru ništa ne mogu da stavim u usta.
Uzela sam torbu i krenula zaključavši kuću.
U putu sam svratila do Lane pa smo krenule zajedno.
Ispričala sam Lani šta se dogodilo juče i nije prestajala da skače.
I konačno kada smo se našle u školskom dvorištu ugledale smo Kristinu ali Staša nije bila sa njom.
Zašto to radi?Stefan je samo navlači i Očekuje da ona trči za njim kao i sve ostale fufe u školi.
Kako god.Pozdravila nas je Kristina "Ejj devojke,šta ima?"
"Staša nije sa tobom?"-pitala sam
"Ne,aaa da vi ne znate pa ona je sada sa Stefanom otišli su danas negde zajedno"
"Molimm??Gde su otišli? Jel znaš da ni on mogao da povredi Stašu?Što je nisi zaustavila?"-pričala sam uplašeno
Stvarno ne želim da Staša bude povređena pogotovo ne od strane Stefana.
Brzo sam pozvala Leona.
"Leone odmah dolazi Staša je otišla negde sa Stefanom plašim se da je ne povredi"-zadihano sam pričala
"Štaaa?? Odmah dolazim"
Prekinuo je vezu i ja sam telefon vratila u torbu.
"Kristina jel ti bar rekla gde idu??"
"Ammm nisam sigurna ali je spomenula samo neku kućicu u šumici na njegovom imanju tako nešto"-i ona je govorila brzo i uplašeno
Krenula sam ka kapiji kako bih sačekala Leona.
Kristini sam rekla da bude u školi i da ćemo da joj javimo.
Tačno sam znala kakav je kreten.
Leon p.o.v
Čim saznajem za Stašu i onu budalu jurim ka autu i maksimalnom brzinom krećem se ka školi.
Ugledam kako Staša gleda na put i vidim joj strah u očima.
Čim sam stao Staša je uletela u auto sa rečima "Na Stefanovom imanju u jednoj kući u šumici"
Brzo smo krenuli ka tom imanju gde mi je Staša objasnila.Nadam se da su ovde i da je taj kreten nije povredio.
Izlazimo iz auta i trčimo ka nekoj šumici valjda je to tu.
Posle nekih par minuta ugledam manju crvenu kućicu.
Staša p.o.v
Čim smo u ušli u kućiću počela sam da razgledam prostorije.Kuća nije bila velika ali je iznutra baš izgledala lepo.
Sela sam na krevet kod jednog kamina.Čula sam kako se vrata zaključavaju i već me je obuzeo strah.
"Zašto si zaključao?"pitala sam Stefana
"Pa ne želimo valjda nenajavljene goste?"pričao je nekim čudnim glasom
"Želiš li nešto pre dezerta?"-pitao me je a na licu mu se pojavio perverzan osmeh
"Štaa kakav dezert?O čemu ti pričaš?Želim nazad u školu"rekla sam i krenula ka vratima
Uhvatio me je za ruku i povukao "Nećeš ti nigde"
Počeo je da me ljubi po vratu a ja sam ga snažno udarala iako nije ništa osećao.Pokušala sam sa pobegnem ali njegova ruka me je još snažnije stegla i to me je zabolelo.
Abi je bila u pravu.
"Pustiii meee"vikala samm
"Dzabe vičeš niko te neće čuti"
Skinuo mi je majicu a ja sam ga idalje udarala i suze su već počele da mi se slivaju niz lice.
Abi p.o.v
Stigli smo do te kuće.Prozori su bili zamračeni i sve je bilo jezivo.
Leon se polako približio vratima a onda ih iznenada razvalio nogom.
Utrčali smo unutra i imali smo šta i da vidimo.
Staša je stajala bez majce naslonjena na zid dok ju je ovaj kreten ljubio i skidao.
Leon je odmah odgurnuo Stefana i udario ga pesnicom u lice i tako nekoliko puta.
Staša mi je brzo utrčala u zagrljaj pokupivši majcu sa poda.
Staša p.o.v
Dok sam idalje plakala i opirala se on me je ljubio i svlačio.
Odjednom se začuo snažan udarac vrata.
Tada su uleteli Leon i Abi i odmah sam osetila olakšanje ali sam se tresla.
Leon je odmah skočio na Stefana a ja sam brzo uzela majcu sa poda otrčala kod Abi.
Izletele smo napolje a zatim je i Leon.
Osetila sam koliko sam slaba i odmah sam zatvorila oči.
Abi p.o.v
Staša se onesvestila a Leon ju je odmah uzeo u naručje i trčao ka autu.
Stavili smo Stašu pozadi na sedište i ja sam sela pored nje.
Leon je brzo upalio kola i ubrzo smo se našli u obližnjoj bolnici.
Izneli smo Stašu i odmah su je primili doktori.
Čekali smo ispred kako bi je doktor pregledao.
"Kako je Stašaa?!"-Leon je skočio čum je izašao doktor
"Sada je dobro imala je malu vrtoglavicu i malaksala je jer nije ništa jela.Neka se malo odmori pa posle može kući."
Meni a i Leonu je laknulo.Zagrlio me je najjače.Kako mi je samo falio njegov zagrljaj.
Posle par sati Staša se probudila te smo ušli kod nje u sobu.
"Staša?Kako si?"pitao ju je Leon
"Dobro sam ne brini i hvala vam.Ne mogu ni da zamislim sa kojim kretenom sam krenula.Verovala sam njemu a Abi nisam.Izvini"pogledala me je sa suzama u očima "Nisam znala da si tako dobra osoba"
"U redu je ne zamaraj se"rekla sam i osmehnula sam joj se
Kasnije kada je Staši bili bolje odveli smo je kod mene kući da se odmori.A Leon je rekao njihovoj mami kako će da prenoći kod mene da se ne bi zabrinula.
Ostavila sam Stašu u sobi sa se odmara čim je završila sa jelom.
Ona je tako divna osoba samo što je pogrešila kako se ponela prema meni ali joj ne zameram jer se tako ponašala prema svakoj bivšoj Leonovoj devojci jer su sve bile odvratne likuše koje žele novac.
Tako mi je bar Staša rekla ali joj vetujem.
Sišla sam dole i sela kod Leona u dnevnoj.Pogledao me je i samo ostavio nežan poljubac na mojim usnama.Odmah sam utonula u san verovatno zbog umora..
____________________________________
Evo i novog dela.
Šta mislite o ovom događaju izmedju Staše i Stefana?
I šta posle svega mislite o Stefanu i odnosu između Staše i Abi?
Pišite u komentarima i ako vam see svideo ovaj deo votujte.
Do sledećeg dela...❤❤
YOU ARE READING
Ti si onaj pravi
RomanceAbi,na žurci svoje drugarice upoznaje Leona koji joj kasnije ne izlazi iz glave.. Da li će oni biti zajedno i šta će se na kraju desiti između njih dvoje saznajte u priči "Ti si onaj pravi".