11.

96 5 0
                                    

Sada sam ja ta koja je bolesna i koja već dve nedelje ne ide u školu.

Lana i Kristina me skoro svaki dan posećuju, naravno da im je dosadno bez mene.

Leonovi su odavno došli i njegova sestra je krenula kod nas u školu, ali zbog one Kristine sam se i ja razbolela tako da još uvek nisam imala priliku da je upoznam.

Nadam se da je lepa kao Leon i da je dobra kao Kristina.

Sa njim se nisam čula niti videla od onog dogadjaja kod Kriss,a ni ona njega ne pominje često.

Konačno kada mi je bilo malo bolje odlučila sam da krenem u školu,radije ne bih išla ali sam bila znatiželjna..

Ove dve lujke su došle po mene.Tako dobro se brinu o meni kao da sam umirala ovih dana a ne bila prehladjena.

"Stižeeeemmm"-razdrala sam se kako bi me one čule.

Sišla sam dole i odmah smo krenule ka školi.

Ispitivala sam Kristinu o njenoj sestri ali sam samo dobila reči "Ma svideće ti se"

Ulazimo u školu, hodnik je pun kao i uvek.

Odjednom je Stefan naleteo na mene i očajnički me gurnuo.

"Izvini šta je sad ovo trebalo da znači?"-, okrenula sam se prema njemu i besno ga gledala

"Šta?"smejao mi se u lice kao neki moron retardirani

"Ma nosi se više"-rekla sam i krenula ka učionici

Ulazim unutra i vidim da Lana sedi sa nekom likušom umesto mene.

Pa predpostavljam da je to Leonova sestra.

Pridjem joj i blago izgovorim iako sam totalno iznervirana "Ej,ćao ti si verovatno nova ovde,da se predstavim:Ja sam Abi i takodje to je moje mesto pa bih te zamolila da ustaneš"

"Izvini,a gde si ti bila do sad a? Konačno si se setila da postoji škola?"-rekla je retardiranim glasom

Auuu,vidim da će biti ovde mnogo problema.

"Izvini ti molim te što te nisam obavestila da sam bila bolesna,evo najiskrenije ti se izvinjavam"

Ustala je sa mog mesta i krenula ka Kristini.

"Ufff,zašto je tako odvratna?"pitala sam Lanu

"Ne znam,jel da? Znala sam da se nećete tako dobro slagati"

Prevrnula sam očima i okrenula se ka profesoru koji je upravo ušao..










Ti si onaj praviWhere stories live. Discover now