II.

102 5 0
                                    

A gondolat egyszer csak megfogant a fejében. Bármerre nézett mindenütt AZT látta: megnyomorgatott nőket, szabadon szaladgáló elkövetőket. Úgy gondolta, a legelső Rob lesz. Könnyű prédának látszott. Még viszonylag fiatal volt, alacsony, kis vékony. Nem tűnt különösebben veszélyesnek. Nem a lányok miatt akarta megtenni, hanem saját maga miatt. Mert azt...a szörnyet látta benne. És el akarta pusztítani.

Mindent alaposan megfontolt, kitervelt. Rob frissen elvált férfi volt. Vagy tíz évig élettársa volt, majd egy év házasság után a nő elhagyta. Rob bánkódott utána, de próbált vigaszt keresni. Szórakozni járt. Fatima ott akarta becserkészni.

Első lépésként a bizalmába akart férkőzni. Egy ilyen mocskos pedofil, aki a tulajdon unokahúgait akkor használta, amikor csak akarta, és túl volt már egy váláson...nem tűnt nehéz esetnek. Fatimának volt hamis Facebook profilja. Susan néven használta. Kevés ismerőse volt rajta. Megnézte Robét. Volt elég sok publikus képe. Úgy látszott, nem sokáig bánatoskodik. Próbált szórakozóhelyeken felejteni. Sajnos úgy látszott, hogy Cynthia, mint egy árnyék, ott van vele mindenhol. A maga bánatos mosolyával szerepelt a képeken, nem messze Robtól. Úgy kellett intézni, hogy Cynthia ne legyen ott. Szóval, Fatima Susan néven bejelölte Robot. És várt. Bízott benne, hogy vagy visszaigazolja, vagy legalább rákérdez, hogy mit akar, és honnan ismeri őt. Nem kellett sokáig várni. Rob visszaigazolta. Ám, egy üzenetet is küldött.

Ismerjük mi egymást? Ha igen, honnan?

Fatima tudta, hogy ha visszaigazolta, akkor már nincs nagy gond. Kitérő választ írt a férfinek.

Barátokat keresek, mert magányos vagyok. A te profilod megtetszett.

Rob hiúságát mélyen simogatta az üzenet, így nem kérdezett rá arra, hogy honnan találta Fatima meg a profilját. Ezt válaszolta:

Szívesen lennék a barátod. Hány éves vagy? Hol laksz? Nem nagyon találok rólad fényképet feltöltve. Küldesz magadról egy képet?

Fatima felvette éjfekete parókáját. Ráhúzta szőke hajára. Kisminkelte magát és belebújt egy kis dögös ruhába. Majd kattintott egy-kettőt a fényképezőgépével, és feltöltötte a képeket a profiljára. Majd válaszolt Rob üzenetére.

28 éves vagyok. Ha jól látom, egy városban lakunk. Küldök neked képet magamról. Tetszik?

Úgy látszik, Rob elég kiéhezett lehetett, mert válaszként ezt írta:

Nagyon dögös csaj vagy! Találkozunk valahol, hogy elmélyítsük barátságunkat?

Fatima önelégülten vigyorgott, amikor elolvasta az üzenetet. Könnyebben ment, mint hitte. A beképzelt majom! Dohogott magában. De azért örült, hogy Rob nem gördített az akciója útjába szinte semmi akadályt.

Nem késlekedett a válasszal sokáig.

Nem bánom. Találkozzunk a Crazy Dancer klubban péntek este 10-kor.

Rob válasza nem tartott soká. Megerősítette az időpontot, és megígérte, hogy ott lesz.


A sorozatgyilkosWhere stories live. Discover now