(Yıl 2010) Hikaye yetimhanenin önünde Burak ile Mehmetin çıkışı ile başlar.
BURAK
Artık özgürüz kardeşim!
MEHMET
Evet artık özgürüz!
BURAK
Asıl hayat savaşımız burda başlıyor! Benimle bu hayatta savaşmaya varmısın?
MEHMET
(Düşünür...)
MEHMET
(Gülümser) Varım kardeşim!Ikiside iş aramaya başlar. Yetimhanede kaldıkları günlerde topladıkları para ile kendilerine küçük bir ev tutarlar ve orda yaşamaya başlarlar.
Burak ile Mehmet bir inşaat ta çalışmaya başlar. Hem okula giderler hemde işe. Aynı zamanda Burak intikam ateşi ile yanıp kavrulur. Çok hırslıdır!
Mehmet ile Burak Burakın annesinin ve babasının ölümüne sebep olan kadını araştırırlar ama hiç bir ize ulaşamazlar...
Aradan yıllar geçer ikiside okulunu bitirip birer mühendis olurlar. Burak hala ailesini kaybetmesine neden olan kadını bulamamıştır, tam umudunu kaybetmişken babasının eski bir arkadaşı olan Cemal ile tanışır. Cemal onlara bu kadının bilgilerini verir ve Burak bu kadının bir trafik kazasında öldüğünü ama iki kızının hayatta olduğunu öğrenir!Bunu öğrenen Burak bu kızları takip etmeye başlar ve izlerini sürer.
Damla ile Naz anneleri ile büyümüş. Annelerinin ölümünden sonra kızlar küçük bir mahallede zar zor geçinirler. Damla kız kardeşini okutmak için herşeyi yapar kız kardeşi okusun diye kendi okulundan vazgeçer ve herşeyini kardeşine adar.
Naz eğlenceyi seven bir kızdır. Ablasınla sürekli tartışır. Naz bazen ablasından gizli geceleri eğlenceye gider. Bazen okula diye çıkan Naz aslında arkadaşları ile gezmelerde olur! Naz'ın en büyük hayali zengin bir koca bulmaktır!
Sabah mutlu bir şekilde uyanan Damla kahvaltıyı hazırlamaya başlar! Ekmekleri kızartır, yumurta kırar, peynir domates falan hazırlar. Kahvaltıyı hazırlayan Damla kardeşini uyandırmaya gider.
Damla Naz'ın odasına girer...
DAMLA
Naaz kalk hadi ablacım okula geç kalacaksın!
NAZ
(mırıldanır) 5dk daha yaaa!
DAMLA
Naz kalk dedim!
NAZ
Üf tamam abla kalktım!
İkiside hazırlanıp kahvaltı etmeye başlar.
NAZ
Ablaaaa ben seni çok seviyorum biliyorsun değilmi...
DAMLA
Cüzdanım çantamda git getir.
NAZ
Ya ama ablaaaa ben bunu kastettim şimdi.
DAMLA
Sanki ben Kardeşimi tanımıyorum hey allahım.
NAZ
Tamam,tamam...Naz cüzdanı getirir...
DAMLA
Al bakalım 40 yeter değilmi? Elektrik su ödeyeceğim daha.
NAZ
Yeter ablammm! (ÖPER)Naz çantasını alıp çıkar.
DAMLA
Naz! Kahvaltını bitirmedin daha!
NAZ
Doydum ben abla! (Ve gider...)Damla'da sofrayı toplayıp işe gider...
Kendisi bir ünlü şirkette temizlikçi olarak çalışmaktadır.Tam da bugün şirketin yeni sahipleri gelecektir! Burak ve Mehmet bu şirketi satın almıştır! Burakın Damla için çok kötü planları vardır!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimdeki Düşman
FanfictionHikayede Burak yıllar önce anne ve babasının ölümüne sebep olan bir kadının kızlarından intikamını almaya çalışacak. Burak 10 yaşında annesini ve babasını kaybedince erkek yetiştirme yurduna verilir. Can dostu Mehmet ile yetiştirme yurdundan ayrılın...