4. Bölüm 'Plan'

165 13 3
                                    

Naz büyük bir şok içerisinde evdedir ve tamda karşısında ablası duruyordur. Saçı başı dağınık. Elbisesi yırtıktır. Burak ile Mehmet yan koltukta oturuyordur.

NAZ - Abla!? Bbben ne arıyorum burda. Ne oldu bana.

Damla Naza sarılır. Naz büyük şaşkınlık içindedir. Damla Naza sevgi ile bakar.

NAZ - Huhu abla ne oluyor?

DAMLA - Ne mi oluyor? Ha
Ve tokadı basar!

Mehmet ile Burak ayağa kalkar
BURAK - DAMLA HANIM sakin!

NAZ - Yhaa abla ne oluyor. Aahhh. (Eli yanağında ve gözü yaşlı)
DAMLA - Bunu nasıl yaparsın ha nasıl?!
NAZ - Ya neyi ya neyi?
Mehmet ile Burak Damlayı tutuyordur!
DAMLA - Ya yah delireceğim salağa yatma Naz!
NAZ - Ya abla ben birşey hatırlamıyorum.
DAMLA - Sen dün gece neredeydin ha?
NAZ - Eee şşşeyde.
DAMLA - Şey ne şey!? Her şeyi biliyorum! Diskolara gittiğini ne b*oklar yediğini!

Bunları duyan Burak ile Mehmet sırıtıyordur.
Bunu gören Damla. - Şey ben özür dilerim birden kızınca ağzıma geleni söyledim.

Burak ile Mehmet önemli değil der.

DAMLA - Konuş Naz mal mal susma karşımda!
NAZ - Ama abla sen nasıl öğrendin ne oldu bana ben nasıl geldim buraya.
DAMLA - Belliki zıkkımı dün gece fazla kaçırmışın hiç bir şey hatırlamıyorsun! Ben herşeyi anlatayım sana ozaman!

DAMLA - Dün gece seni Burak bey ve Mehmet bey eve getirdi! Sarhoştun ve baygın haldeydin. Onlar olmasa şuanda belkide hayatta olmayacaktın!

NAZ - Nana nası yani? Ne demek hayatta olmayacaktım?
DAMLA - Hatırlamaya çalış Naz ne oldu dün gece siz o mekanda ne b*k yediniz!

Naz biraz zorlayınca hatırlamaya başlar (Araya flashback girer ve anlatır).

NAZ - Biz ilk önce dans ettik Selin ile. Sonra içeceklerimizi içtik. Sonrada kendimizi kötü hissettik bizi eve bırakın dedik ve sonrası yok...

Mehmet - O pislikler içeceklerinize ilaç atmış!
NAZ - Ne?!
DAMLA - Ne ya ne ya allahım delireceğim madem bi halt etmeye gidecektin niye güvenmediğim kişilerin yanına gidiyorsun
NAZ - Ya ben nerden biliyim ya abla Selin zorladı bende kabul ettim.
DAMLA - Bana Selin deme bana Selin deme!
NAZ - Ya abla tamam bağırma.
BURAK - Istersen devamını ben anlatayım.

(FLASHBACK)

CAN - Hadi yaklaştık eve sen Nazı al bende Selini sonrada işimizi bitirip kurtuluruz.
YAMAN - Tamam abi şu karsıdaki ev mi?
CAN - Evet.

Yaman ile Can kızları alıp eve girerler. Ama bilmedikleri bir şey vardır Mehmet ile Burak ta onları takip etmiştir. Can ile Yaman kızları yukarı çıkarmışlardır odaya ve oraya bir kamera koymuşlardır.

CAN - Kamera nerde Yaman!?
YAMAN - Şu çantamda kur hadi bende kızları yerleştiririm.

Yaman kızları güzel bir şekilde yatağa yerleştirir. O arada da Can kamerayı kurmuş üstündekileri çıkarmaya başlar. Yaman da aynı şekilde ve kızların üstündekilerini yırtarlar.

YAMAN - Abi şunlara bak offf.
CAN - Dalalım hadi!

Kapı kırılır ve odaya Burak arkasından da sopa ile Mehmet!

BURAK - Aaa bizde size dalmayı planlıyorduk gelin de bir dalalım size Mehmet sakallı olan benim sende şu kuruyu al.
MEHMET - Emrin olur abim. Gel lan buraya çırpım benin gel gel!
BURAK - Ulan ben sizin... Utanmıyorsunuz mu lan gencecik kızlara tövbeee!

VE DALARLAR.

CAN-YAMAN - Ah abi yapma, biz bir şey yapmayacaktık, aaah, Yapma, abi, aaah!

BURAK - ulan ben sizin taaa amk. Allahınız yok mu lan sizin!

Burak ile Mehmet onları benzettiktek sonra onları orda bırakıp kızları alıp eve götürürler. Adreslerini bilmedikleri için biraz zorlamışlardır ama sonradan her şey çözülür.

(FLASHBACK SONU)

BURAK - İşte böyle oldu. Kayıtlar hala bizde isterseniz kullanın ama sadece ses geliyor ve zaten bir yerden sonra kamera yere düşmüş. Çok net görüntü yok. Mehmet bu sabah kontrole gitmiş ama evde kimse yokmuş ne adamlar ordaymış nede başkası.

NAZ - (ağlıyordur) nasıl oldu bu nasıl inanamıyorum.
DAMLA - Of Naz ooof sana bir ay ceza dışarı çıkman yasak evden okula okuldan eve okadar! Selinin annesi ile de konuşacağım aaa bu ne ya bıktım artık senin bu sorumsuzluğundan!
NAZ - Tamam abla tamam artık bende görüşmeyeceğim onunlan. Lütfen affet benu abla bidaha olmayacak.
DAMLA - Ah Naz ah bir süre sinirim sana geçmeyecek haberin olsun.
BURAK - E hadi artık biz kalkalım. Görüntüleri buraya bırakıyorum isterseniz izleyin.
DAMLA - Sizede zahmet oldu çok sağolun ne yapsam azdır sizin için.

Naz adamı süzer ve 'off be kahramanına bak benim sen şu şirinliğe bak' der.

NAZ - Bende çok teşekkür ederim siz olmasanız ben şimdi burda olamayacaktım!
BURAK - Önemli değil ama artık sende dikkatli ol bidaha üzme ablanı söz mü?
NAZ - Söz.

Damla ile Naz Burak ile Mehmeti yolcu ederler ve içeri geçerler. Burak ile Mehmet arabay binince.

Telefonu çalar
Arayan YAMAN

BURAK - Olum ben size demedim mi beni aramayın bidaha diye. Kaybolun ortadan.
YAMAN - Tamam abi de bizim hesaba para daha yatmamış dün akşam çok dövdünüz hastane masrafları çok cıktı!
BURAK - Tamam! Bankada bir problem vardı bir iki saate yatar paranız sonrada kaybolun ortadan!
YAMAN - Tamam abi. Hürmetler...
Burak kapatır...

MEHMET - Ne oldu sorun mu var?
BURAK - Paraları yatmamış onu soruyorlar hallettim ben.
MEHMET - Ama abi pilan tıkır tıkır işledi. Nazın bakışlarını gördüm mü?
BURAK - Görmez olurmuyum. (Güler)
BURAK - Canlarını öyle bir yakacam ki asla unutamayacaklar beni!
Burak kızların evlerine kötü kötü bakarkene o arada flashback girir.

(FLASHBACK)

(Iki hafta önce)
BURAK - Mehmet iki adam bulmamız lazım harika bir planım var.
MEHMET - Anlatsana.
BURAK - Iki adam bulacağız ve Nazın yakın bir arkadaşınla bulduğumuz bir adamı sevgili yapacağız. Sonra bir gece Naz ve o arkadaşı dışarı çıkacak bu adamlarla ve onlara ilaç verip onları kaçıracaklar!
MEHMET - Eee abi bunun bize ne yararı olacak?
BURAK - Kardeşim benim aklını çalıştır biraz. Biz bu kızları kurtaracağız bu adamlardan ve sonra evine getireceğiz kızları.
MEHMET - Sonrada Damla senden hoşlanmaya başlayacak aynı zamanda Naz'da!
BURAK - Tam üstüne bastın! (Güler)
MEHMET - Anlamadığım tek bur konu var Damla bize nasıl inanacak eee Naz da baygın olacak ve anlatamayacak.
BURAK - Şöyle olacak mavi gözlüm benim. Kızları bu adamlar sözde taciz edecekler ve bunu görüntülemek için de bir kamera koyacaklar biz de içeriye girdiğimizde adamları döverkene bizi kayıt edecek ama kamerayı o kargaşada yere düşüreceğiz ki bizi çekmesin yoksa adamları görürler.
MEHMET - Damla görmesede kızlar görmüş olacak.
BURAK - Adamları yurt dışına göndereceğiz böylece sorun çıkmaz. Polise haber verseler bile bulamazlar isimleri sahte olacak herşeyleri gibi! Güvenlik kameralarını da hallettim.
MEHMET - Harikasın abi!

Mehmet ile Burak adamları bulup onlara sahte isimler verirler. Sonra adamlardan biri Nazın yakın arkadaşı Selin ile internet üzerinden tanışır ve sevgili olurlar. Biraz zaman geçtikten sonra Can Selini yeni açılmış bir bara davet eder oda kabul eder ancak Can ona yakın arkadaşı olan Yaman da onunla geleceğini söyler ve ona birisini ayarlayabilir mi diye sorar. O an Selinin aklına Naz gelir ve Can'a Nazı anlatır. Sonrası malum zaten. Burak ile Mehmetin pilanı harika işlemiştir tam da istedikleri şey olmuştur.
Burak eski evine yani büyüdüğü mahalleye gider ve evde bir karanlık gerçeği öğrenir bundan sonra Burakın tüm planları suya düşer!

Kalbimdeki Düşman Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin