5. Bölüm 'Karanlık gerçek'

187 11 0
                                    

Naz ile Damla evdedir.

'Abla ne yiyecegiz?' Der Naz. Bunu duyan Damla öfkesini kontrol edemeyip 'Zıkkım ye Naz!' Der. Naz bunu duyunca şaşkın bir suratla 'Ama abla yaaaa. 'der.
'Ama mama deme bana! Ben işe gidiyorum. Buzdolabında dünden kalma makarna var ısıtıp yersin.'Der ve kapıyı çarpıp çıkar.


Bunları duyan Naz üzülür ama 'ablam nasıl olsa beni affeder' der ve gitip internette Burak ile ilgili araştırma yapmaya başlar. Naz aslında Buraka ne aşık olmuştur nede ondan hoşlanıyordur. Bu hissettikleri başka şeylerdir ama anlam veremiyordur.

Burak Mehmeti şirkette bırakmıştır. Burak planını sürdürmek için ve yeni şeyler bulmak üzere eski küçükken kaldığı eve gider. Evin anahtarı hala ondadır. Yılardır o evde kimse yaşamamıştır. Burak yaşadığı sokağın başına arabasını park edip yola mahalleden yürüyerek eve gider. Burakın evi 'Salkım' mahallesinin ortalarındadır. Yolda Burak ilerlerken eski tanıdığı insanları görür bazıları ihtiyarlamış bazıları ise büyümüştür. Eve varan Burakın gözünde eski yaşantısı annesi ve babası gelir aklına. Burak içeri girdiğinde hala o karanlık geceden kalan izler evdedir. Burak salona girdiğinde yerde annesinin ve babasının kan izlerinin yillar geçmiş olsa da hala belli olduğunu görür. Gözyaşlarını tutamayan Burakın gözünde o gece canlanır.
'Kim bu kadın ha kim bu kadın Ahmet?' Ahmet korkmuştur karısının elinde silahı görünce. Ahmet titreyen sesi ile 'Ayşe sakin ol lütfen kötü bir şey yapma!' Bunları duyan Ayşe kızgın bir ifade ile Ahmetin yüzüne elindeki mektupları fırlatır! Mektuplar yerde ve Ahmet şok içinde karısına baka kalır. 'Açıklayabilirim her şey o kadın yüzünden o kandırdı beni!' Annesi ve babası tartışırken küçük Burak bir köşeden onların bağrışlarını duymamak için minik elleri ile kulaklarını kapamıştır. Ahmet ile Ayşe boğuşmaya başlamıştır. Ahmet silahı almaya çalışırken vurulur 'Baba!'. Burak babasının vurulduğunu görünce gözünden yaşlar akar. Babası yere düşerkene Burak ile bakışırlar ve babası son nefesini verip gözlerini kapatır. Burakın annesi silahı kafasına dayar ve tetiği çeker 'Anne!' Burak son kez anne ve baba demiştir o gece ama acılı olarak. Burak göz yaşlarını silip o mektupları aramaya başlar. 'Nerdeler, ha nerdeee!' Diye bağırır Burak. 'Tak tak' diye ses gelir kapıdan. Burak kapıyı açınca ilk önce kim olduğunu anlayamaz kapıdaki kadınla birbirlerine bakarlar. 'Nurten teyze' diye şaşarak bağırır!

'Burak oğlum senmisin?' Yorgun bir sesle. 'Evet' deyip sarılırlar birbirilerine. Nurten hanım Burakı onlara davet eder. Biraz dertleştikten sonra Burak annesine ve babasına getirir konuyu o mektupları sorar ona çünkü yıllar önce o çağırmıştı polisleri. O kargaşada Burakı onlara almıştır. Sonraki günde sosyal hizmetler gelip Burakı almıştır. Nurten teyze mektupların bir kısmını sakladığını ve bir kısmının da polislerim aldığını söyler. 'Sakladın demek Nurten teyze, alabilirmiyim onları lütfen? Der Burak. 'Tamam oğlum ama bak okuyunca üzülme ve sakin ol, mektuplar açık olduğu için okudum.' Der ve mektupları Buraka götürür. Burak orda mektupları okumaya başlayınca gözleri dolmaya başlar ve tüm planını alt üst eden bir gerçeği öğrenir Burak. Sonra Nurten teyzesinin elini öper ve eve gitmek için yola çıkar.Dalgın bir şekilde eve giderken önüne köpek çıkar ve ona çarpamak için direksyonu kırar ama malesef  arabası ile uçurumdan aşağı uçar. Araba çok kötü bir şekilde yere çakılmıştır. Burak arabanın içinde baygın bir şekilde, kanlar içinde duruyordur.Şimdi ne olacak? Burak için yeni bir hayat mı başlayacak yoksa hayatı daha da büyük bir çıkmaza mı girecek?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 13, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kalbimdeki Düşman Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin