Burak ve Mehmet şirketi gezerlerken Burak Damlayı görür. Damla soyunma odasına girer hazırlanmak için.
Odada bir kaç kız ve Ayşe abla vardır kendisi temizlikçilerin başıdır. Damlayı da kendi kızı gibi sever!
DAMLA
Günaydın herkese!
KIZLAR
Günaydııııın
AYŞE ABLA
Hoşgeldin kızım nasılsın?
DAMLA
İyim ablam sen?
AYŞE ABLA
Bende iyim kızım sağol.Kızlar aralarında yeni gelen patronları konuşurlar yani dedikodu time!
KIZLARDAN BİRİ Melek Damlaya sorar.
MELEK - Kız Damlaaaa sen yeni gelen patronları gördün mü? Bizim kızlar konuşurkene duydum adamlar ateş ediyormuş!
DAMLA - Ayy Melek bana ne onlardan ben işime bakarım.
MELEK - Kız bakarsın kısmetin açılır deme öyle.Damla gülerek "Hey allahım" der...
Naz okuldadır ve arkadaşı Selin ve diğer kızlar ile akşama yeni açılmış bir bara gitme planı yapar.
NAZ - Ya kızlar ablam kesin izin vermez dışarı çıkmama ya.
SELİN - Ya kanka bu yeni açılmış bar harikaymış tüm ünlüler orda!
NAZ - Ablamdan nasıl izin alırım ki? Kaçıracağım belliki offf...
SELİN - Ya ablana Selinlerde ders çalışacağız dersin ozaman izin verir çıkarız bir saat oturup eve döneriz ne olacakki?
NAZ - Bilmiyorum ki ya...
SELİN - Hadi ama Naz nazlanma! Küçük bir yalan bir şey olmaz ya!
NAZ - (düşünür...)
SELİN - Hadi be Naaaz lütfen!Naz sonunda dayanamayıp kabul eder!
Damla temizlik için gerekli şeyleri alıp yeni gelen patronlarının odasına gider ve temizlik yapmaya başlar.
Damla dolabın üstünü temizlerken sandalyenin ayağı kırılır ve tam Damla yere düşecekken Burak odaya girip aniden onu tutur. Orda Damla ile Burak bakışır. Burak aslında bunun olacağını bilmiyordu ama onun hoşuna gitmişti çünkü Damla ile yakınlaşa bildi.BURAK - Iyimisin?
DAMLA - E e e evett iyim
Hala bakışmaya devam ederler...
DAMLA - Ben artık inebilirmiyim?
BURAK - Nerden?
DAMLA - Iııı şey kucağınızdan?
BURAK - A a sey pardon tabi.Kucağından indirir...
BURAK - Ben Burak bu arada.
DAMLA - Bende Damla memnun oldum. Siz yeni patronlardansınız galiba?
BURAK - Evet benim.O sırada Mehmet odaya girer ve konuşmaları kesilir. Görüşürüz deyip Damla odadan çıkar.
Damla kapının önünde
DAMLA - O neydi yaa (güler)Akşam olur ve Damla ile Naz evdedir.
NAZ - Ablacıııımmm
DAMLA - Hııııı
NAZ - güzel gözlü ablammmm.
DAMLA - Soyle benin nezaman bir bok istese beni seven kardeşim.
NAZ - AaAa abla ama ben şey...
DAMLA - Hadi geveleme de söyle
NAZ- Bu akşam Selinlerde ders çalışabilirmiyiz lütfen ablacım?Damla düşünür itiraz eder ama Naz biraz zorlayınca kabul eder. Naz çantasına giyeceği elbiseyi eşyaları falan koyar ve evden çıkar. Ablasını kandırdığı için üzgün ama pişman değildir!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimdeki Düşman
FanficHikayede Burak yıllar önce anne ve babasının ölümüne sebep olan bir kadının kızlarından intikamını almaya çalışacak. Burak 10 yaşında annesini ve babasını kaybedince erkek yetiştirme yurduna verilir. Can dostu Mehmet ile yetiştirme yurdundan ayrılın...