Nazın arkadaşı Selin araba ile Nazı evinin yakınlarında bekliyordur. Arabada iki erkek vardır biri Can diğeri de Yaman bu ikisi yakın arkadaştır. Can Selinin yeni tanıştığı sevgilisidir. Yaman da Naz için oraya gelmiştir. Naz sadece ikisinin yeni açılmış bara gideceğini düşünür ama malesef öyle değildir. Bu iki adamın kızlar için çok kötü planları vardır!
NAZ - Kızım nerde kaldın yaaa?
SELİN - Geldik işte kızım anca çıkabildim evden. E ama sen hala giyinmemişsin!
NAZ - Lan gerizekalı evde giyinsem ablama ne derdim. Bir yerde tuvalet buluruz değiştiririm üstündekilerimi. Sen onu bunu boşver de kim bunlar?
SELIN - arabayı kullanan Can yani sevgilim. Diğeri de arkadaşı Yaman.
NAZ - Hani sadece ikimiz olacaktık gidiyorum ben!
SELIN - Dur nereye gidiyorsun ya biliyordum böyle yapacağını o yuzden bir şey demedim sana!
NAZ - Selin bu lar kaç yaşında ya nasıl güvenirsin
SELİN - Tamam yaşları büyük olabilir ama iyi çocuklar gerçekten çok iyiler.Can ve Yaman arabadadır ve kızları beklerler.
YAMAN - Ne tartışıyor bunlar orda ya gelsinler de gidelim artık ama şu Naz fenaa abiii!
CAN - Sabret oğlum az kaldı dayan azıcık.Gülerler...
CAN - Mallar yanındamı lan
YAMAN - Yanımda abi bir küçük hap onları asırlık uyutur (GÜLER)
CAN - Iyi ozaman ( Kızlara bakarlar)SELİN - Kızım amma uzattın haa hadi ya birşey olmaz.
NAZ - eminmisin ya?
SELIN - Hemde adım gibi hadi gel
NAZ - Kabul eder ve gider ( - Ama çok kalmayacağız tamam mı?)
SELİN - Tamam tamam hadi...Arabaya binerler. Kızlar arkada erkekler önde oturur.
CAN - Nerde kaldınız aşkım ya.
SELİN - Geldik aşkım birşey konuştuk.
YAMAN - Merhaba ben Yaman. (elini uzatır)
NAZ - Merhaba bende Naz. (Elini sıkar)Yaman pis pis bakıyordur ama Naz saflığından bir şey anlamaz.
CAN - Merhaba Naz bende Can. (sırıtarak)
NAZ - Mehaba memnun oldum.Arabayı çalıştırıp giderler.
Burak evden çıkmaya hazırlanıyordur oda yeni açılmış bara gidecektir. Burak tam hazırlanırken kapı çalar ve kapıyı açmaya gider.
MEHMET - Nasılsın kardeşim?
BURAK - Ooo Mehmet bey bu ne şıklık. Iyim kardeşim.
MEHMET - Eee olacak okadar genciz sonuçta (havalı havalı hareketler yapar)
MEHMET - Sende fena değilsin.
BURAK - Bi git ya (tişört fırlatır)Gülüşürler
MEHMET - Hallettin mi o bizim işi?
BURAK - Hallettim, umarım bir sorun çıkmaz.
MEHMET - Umarım istediğimiz gibi plan tıkır tıkır işler.
BURAK - Inşallah.BURAK - Çıkalım mı?
MEHMET - Çıkalım...VE ÇIKARLAR.
Damla evde oturmuş tv izliyordur ama canı sıkılıyordur...
DAMLA - Ay yok ben dayanamayacağım en iyisi Nazı arayayım yoksa uyuyamayacağım.
Nazı arar...
Naz ve diğerleri bir benzinlikte durmuştur ki Naz üstünü değiştirsin tuvalette.
Nazın telefonu çalar.
Naz tamda makyajını yapıyordur tuvalette.NAZ - Ayyy ablam arıyor ne dicem ben şimdi kesin anladı
DAMLA - Hadi açsana be kızım.
Selin içeri girer
SELIN - Naz hadi ya nerde kaldın ağaç olduk dışarda!
NAZ - Ya ablam arıyor ne yapacağım ben.
SELIN - Tamam sakin ol sorun yok. Sakince aç ve ders çalıştığımızı söyle!
NAZ - Of of of tamam
DAMLA - Hadi be Naz bir şey mi oldu acaba?
Açar
NAZ - abla?
DAMLA - Sonunda! Niye açmıyorsun telefonunu sen?
Naz Seline bakar kafasını sallayarak ne dicem demek ister.
SELİN - Ders çalışıyorduk duymadık de! (Fısıldayarak)
NAZ - Ders çalışıyorduk ablacım duymamışım.
DAMLA - A tamam ozaman ben sizi rahatsız etmeyeyim sadece merak ettim o yüzden aramıştım, hadi hoşçakal çalışın siz.
NAZ - Tamam, olduuu güle güle... (kapatır)Konuştuktan sonra Naz ve Selin tuvaletten çıkıp arabaya binip giderler.
Burak ile Mehmet mekana girmiştir arkalarından da Naz ile arkadaşlarıMEHMET - Abii burası süper. Içindekileri de öyle...
BURAK - Deli ya sen hep karı kıza düşün
MEHMET - Abi rahat ol biraz,
BURAK - Biraya gelme amacimi21 unutma
MEHMET - O senin amacın benim değil ben sadece sana yardim ediyorum.
BURAK - Öyle olsun (trip atarak gider)
MEHMET - Ya tribine bandığım gel buraya!NAZ - Kızım burası bomba bomba!
SELİN - Öyle valla!
CAN - Hadi içeri geçelim.Içeri geçip bir yerde otururlar. Naz ilk önce alkolsüz bir içicek ister ama Selin zorlayınca alkol alır. Naz içtikçe hoşuna gider ve biraz sarhoş olur. Kızlar dans etmek için ayağa kalkar ve piste giderler. O sırada Yaman cebindeki hapları çıkarır ve kızların içeceğine atar ama Burak ta bunu görür çünkü onlara yakın bir yerde oturuyorlardır Burak Mehmete kaş göz yapar sonrada Mehmet kafasını sallar. Kızlar içeceklerini içerler ve kötü olurlar.
SELIN - Can artık bizi eve baksanıza biz iyi değiliz ya.
CAN - Aaa ne oldu sizee?
NAZ - Bilmiyoruzz hadi gidelim!
Ikiside sarhoş ve yorgun gibidirler.
YAMAN - Hadi gidelim abi sıktı burası zaten.
CAN - Tamam.Kalkarlar ve giderler arkalarından da Burak ile Mehmet onları takip eder. Kızlar arabaya bindikten sonra bayılırlar yani ilacın etkisi yavaş yavaş kendisini gösterir.
YAMAN - Abi gitti bunlar (Güler) Çak!
CAN - (Çakar) Ha ha Amacımıza ulaştık!
YAMAN - şimdi nereye abi?
CAN - Bizim eve tabiki.
YAMAN - Sorun çıkmaz dimi.
CAN - Olmaz bir şey korkma!Naz uyanır
NAZ - Abla!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimdeki Düşman
FanfictionHikayede Burak yıllar önce anne ve babasının ölümüne sebep olan bir kadının kızlarından intikamını almaya çalışacak. Burak 10 yaşında annesini ve babasını kaybedince erkek yetiştirme yurduna verilir. Can dostu Mehmet ile yetiştirme yurdundan ayrılın...