CLUB

249 23 11
                                    

ლეის pov:
-ოთახები გადავანაწილე და სულ 5 ოთახია. მე და სუჰო ერთოთახში ვართ. ჩანიოლი და ბექი ხო რათქმაუნდა, ჩენი და შიუ ერთოთახში და ქაის შენთან ერთად მოუწევს ერთოთახში ყოფნა.

-რა ჯანდაბაა?!არა არა და არა! -დამიწყო ყვირილი.

-ნუ ყვირიხარ! -ვუთხარი თუ არა სახლიდან  გავარდა და ყველა დააიგნორა.

-რა ჯანდაბა გააკეთე? -მითხრა ბექიონმა.

-ვერც კი გავაანალიზე ისე ვუყვირე. -ვუთხარი და ორი წლის ბავშვივით რამეს რომ დააშავებს თავი ისე ჩავხარე.

-არა რა! ხოდა ეხლა იყავი ეგრე. -მითხრა ჩანიოლმა და ბექიონთან ერთად გარეთ გავიდა.

ლეას pov:
  სახლიდან კლუბში გამოვვარდი და შევედი თუ არა არასასიამოვნო გრძნობა დამეუფლა. მძულს კლუბი, მაგრამ ზოგჯერ მშველის აქ ყოფნა.

-ლამაზები არიან არა?!- მკითხა ჯიდიმ. როდის მოვიდა?

-შემაშინე და ჩემი აზრით კი ლამაზები არიან.- ვუთხარი და ბარისკენ ავიღე გეზი.

-ჩემს გვერდით უფრო კარგი ლამაზმანია, სწორედ ამიტომ გთხოვთ შემირჩიოთ. - იქაურობას თვალი მოვავლე. ერთი მოკლე ცისფერი ფერის კაბიანი გოგო შევნიშნე, რომელსაც ქერა თმა და ცისფერი ფერის თვალები ქონდა.

-აი ის გოგო. -ვუთხარი და ხელით ვუბიძგე  წასულიყო.

-კარგი მივდივარ არ მომკლა. -მითხრა და იმ გოგოსკენ წავიდა. დიდი დრო არც დასჭირდა თავისი ხრიკების გამოყენებისთვის და შუა დარბაზში ერთმანეთს კოცნიდნენ.

-ვაღიარებ იდიოტია, მაგრამ სიმპათიური. -ჩავილაპარაკე და სასმელი მოვსვი.

-აი სად ყოფილხარ. ლეი ნერვიულობს.-მითხრა სანამ რამეს ვეტყოდი ჯონგინმა.

-ვიცი, მაგრამ ეგეც ვიცი, რომ ჩემი ადგილსამყოფელი ყოველთვის იცის. -ვუთხარი და სასმელი მოვსვი, შემდეგ კი ახალი ავიღე და დალევას შევუდექი.

მაფიის მსხვერპლნი(დასრულებულია)Where stories live. Discover now