-"2 წლის წინ:
-ლეი მე ვთქვი რომ წავალ! -ყვიროდა გქცხარებული.-არ წახვალ ლეა! შენი აზრით შენს სიცოცხლეს საფრთხეში ჩავაგდებ?!
-ლეი საქმე მარტივად არაა და მორჩი ბავშვივით მოქცევას.
-ლეა მე ვიქცევი კიდევ ბავშვივით?! შენ გინდა წახვიდე მათთან და შეიძლება სიცოცლხლის გაწირვა მოგიწიოს მაგის გამო.
-ლეი ეს საჭიროა და წავედი ეხლა სხვა დრო არაა,რომ ბედნიერად ვიცხოვროთ."იყვირა და სახლიდან გავარდა.რამდენიმე კვირის შემდეგ კი გავიგეთ, რომ ჩვენი მთავარი მტერი მაიკლი საერთოდ წავიდა სეულიდან. ეს თითქოს შვება იყო, მაგრამ ლეა არსად ჩანდა რაც ძალიან მანერვიულებდა. ერთდღეს ვიღაც ბიჭი მოვიდა და მისამართი მითხრა სადაც ლეა დაინახა. რათქმაუნდა იქ მივედი და ისე წამოვედი უკვე ვერ ვნახე ვერ შევძელი. მაგ ამბის შემდეგ რამდენიმე თვეში შევრიგდით. -ვთქვი და ყველას შევხედე.
-ეგ გასაგებია, მაგრამ ლეა რატომაა ჯიდრაგონის ბანდაში?
-იმიტომ რომ სწორედ ჯიდრაგონის ბანდა მას დაეხმარა გამარჯვებაში.
-და ეხლა რაუნდა ქნას? ასე როდემდე იქნება?
-დიდხანს იქნება თან მგონი ჯიდრაგონს მოსწონს და შენი აზრით ასეთ დროს ადვილად წამოვა იმ ბანდიდან? -ვთქვი თუ არა შევამჩნიე ქაის ბრაზით სავსე თვალები.
-უნდა წამოვიდეს იქიდან ან მე წამოვიყვან ძალით! -იყვირა ბოლო ხმაზე. ყველა მას მივაშტერდით.
-და ვინმე ამის უფლებას გაძლევს? -ჰკითხა სეჰუნმა.
-არავის უფლება არ მჭირდება!
-ქაი შენი ნერვები და გრძნობები დააკავე მაფიაში მაგის გარეშე ვერ გაძლებ. -უთხრა ისევ სეჰუნმა.
-ჯანდაბა! არ მაინტერესებს თქვენი მაფია აქედან წავალ დს მასაც წავიყვან! -იყვირა და ოთახიდან გავარდა.
ქაის pov:
ოთახიდან გამოვავრდი და დალევა დავიწყე."მიკვირს ლეის რატომ არ მოყავს აქამდე ლეა. მათი არ ვიცი, მაგრამ ლეას არ დავთმობ. არვიცი ეს რა გრძნობაა... მიყვარს ლეა?! არცეგ ვიცი" ფიქრებიდან სუჰოს ხმამ გამომიყვანა.
-ქაი შენთან სალაპარაკო მაქვს.
-რახდება სუჰო? ეხლა შენ გამოგზავნეს, რომ დამამშვიდო და რამე სისულელე არ ჩავიდინო? -ვკითხე და სასმელი მოვსვი.
-არა თვითონ მოვედი. მისმინე მესმის შეგიყვარდა, მაგრამ ამას ჯერ ვერ ეტყვი. მასუნდა დაუახლოვდე. მოვა დრო და წამოვა იქიდან.
-რადარწმუნებული ხარ, რომ წამოვა?
-ვიცი! ეხლა კიდევ წამოდი გამოფხიზლდი მალე შენ და სეჰუნს ნომერი გაქვთ შესასრულებელი.
-კარგი მოვდივარ.-ვუთხარი და მას გავყევი.
ლეას pov:
-ნიკეა შენი აზრით მომავალში რა მოხდება?-არვიცი. აბა წარმოიდგინე რომელი ოფიცერი და ბანდის წევრია ასე ერთმანეთთან. -მითხრა სიცილით.
-ისე მართალია.-ვუთხარი და მეც ავყევი.
-წასვლის დროა გვიანია უკვე არ შეგვამჩნიონ. -მითხრა ნიკეამ.
-ხო მართალი ხარ. წავედი მაშინ და მერე დაგირეკავთ ოფიცერო. -ვუთხარი სიცილით და იქაურობას გავეცალე. გზაში ტელეფონის ხმამ გამომაფხიზლა ფიქრებისგან.
"-გისმენ
-პრობლემა გვაწვს სასწრაფოდ საწყობში უნდა მლხვიდე.
-მოვდივარ. " -ტელეფონი გავთიშე თუ არა საწყობისკენ მთელი ძალით გავიქეცი.
ქუქის pov:
ისევ განყოფილებაში უაზროდ ვზივარ და ახალ დავალებას ველოდები.-ქუქ წამოდი დროზე. -მიყვირა ტაემ და მანქანაში კინაღამ ჩამტენა, შემდეგ კი მანქანა მთელი სისწრაფით დაძრა.
ჯიდრაგონის pov:
ლეას დავურეკე და სასწრაფოდ მოსვლა ვთხოვე. აქ ისეთი ამბებია ახლა მხოლოდ ის თუ დაგვეხმარება და პრობლემას მოვაგვარებთ...
YOU ARE READING
მაფიის მსხვერპლნი(დასრულებულია)
Action" -"მაფია" მას შეუძლია ყველა და ყველაფერი გაანადგუროს... -მაშინ, რატომ გახდი ერთ-ერთი მაფიოზი? -იმიტომ, რომ ყველა ბედნიერი ვერ იქნება. " ქაი საფლავთან წევს და იხსენებს ერთერთ დიალოგს მისი ცხოვრებიდან. ნელნელა თვალები ეხუჭება და გრძნობს როგორ ტოვებ...