Rezalet Bir Gece

205 29 13
                                    

aradan bir hafta geçmişti baharla sürekli konuşuyorduk bahar bana sürekli gelmem için ısrar ediyordu hatta gelip ailemden kendi izin almaya bile düşünmüştü fakat bunu ben kendim yapmalıydım ya şimdi ya da hiç diyerek akşam yemekte anneme ve babama bu konuyu açıcaktım ...

Akşam olmuştu yemekte ben babam ve annem vardık ablam sevgiliyle buluşmaya gitmişti erkek kardeşimse arkadaşın da kalıcaktı bu akşam ortam çok müsaitti ve konuyu annemle babama açtım ilk başlarda hayır dediler sonra bana iyi geleceğini düşünerek kabul ettiler o akşam baharda kalacağımı da söyledim tamam dediler çok rahattım hemen odamı çıkıp babamlardan izin aldığımı söyledim çok mutuyduk hafta sonu bizde kalacaksın söyledin değil mi dedi evet dedim çok sevinmişti birazcık daha sohbet ettikten sonra konuşmayı bitirip yatağa geçtim..

Huzursuzdum korkuyordum aslında onca zamandan sonra kalabalık bir ortama girmeye hazırmıydım ? peki ya benim garip biri olduğumu düşünürlerse ne yapardım ben ? çok karışmıştı kafam ama iyileştiğimi kanıtlamalıydım kendime ve aileme hayat devam ediyordu...

Sabah saat 09:30 da kapı çaldı hemen kapıyı açmaya aşşağı indim kapıyı açtığım da baharı görünce çok şaşırmıştım hoşgeldin diyerek içeri aldım baharı..

Hadi hazırlan tembel seni arkadaşlarımla tanıştıracağım dedi apar topar hazırlanndıktan sonra baharın arkadaşlarıyla buluştuğu cafeye gittik..

Masa çok kalabalıktı beni arkadaşlarıyla tanıştırmaya başladı ;

Sol tarafım da  kendini beğenmiş herşeyi bildiğini sanan egoist Mesut vardı.. Mesut uzun boylu fiziği yerin de kumral genç bir delikanlıydı çevresin de onlarca kız vardı ve gurubun en popileriydi. Giyim tarzı bana göre olmasa da çevresindekiler çok beyeniyordu.

Sağ tarafım da ise spor bir giyim tarzı olan Deniz 1.75 boyların da fiziği o kadar iyi olmayan sessizliği ve kitap okumayı seven biri vardı..

Ve Aras.. Aras kumral uzun saçlı gözleri bal köpüğü renkli Aslın da hoş çocuktu fakat kendini beğenmiş bir şekilde duruyordu .Pek de hoşuma gitmedi bu duruşu..

Bense arasla karşılıklı oturuyordum. Masayı koyu bir sohbet almıştı bu masa da konuşmayan sadece aras ve bendik Hadi ben hastaneden yeni çıktım kimse bilmese de acaba aras neden konuşmuyordu.?

En sonun da aras konuşmaya karar verdi galiba ''bu gece ne yapıyorsunuz'' dedi. Bahar hemen '' bu gün sinem bizde kalacak annemler de yok rahatca dışarı çıakrız'' dedi. Mesut ve Deniz zaten dünden hazırlardı. Aras'' o zaman bizim her zaman gittiğimiz gece klübüne gidelim'' dedi bana fırsat bırakmamışlardı bende kabuletmek zorunda kaldım. Herkes eve dağıldı bizde baharların evine gittik

Bahar akşam için  çok güzel olmuştu ben ise bol pantolon ve salaş bir t-sihrt giymiştim ki bahar ''saçmalama'' diyerek elbise giydirmeye çalıştı. Ben ise çok kızdım bu benim tarzım diyerek gece klübüne gittik..

Masa da mesut ve deniz vardı .Gözüm arası aradı fakat aras meydan da yoktu her neyse eğlenmeye çalışıyordum uzun bir müddet hastanede tek bir oda da kalmıştım insanlarla kaynaşmalıydım..

Bahar arası sordu mesut'' bilirsin bizim arası dedi yine bir kızla beraberdir ararım şimdi  nerdeyse hemen gelir'' . Ben kendimi çok tuhaf hissediyordum herkes çok güzeldi ben ise çok vassattım kendimi ayit hissetmediğim bir yerdeydim rahatsız oluyordum ama galiba bu konu da yanlız değildim deniz de  aynı durumdaydı sanki o cafe de evet gidelim diyen kendi değilmiş gibi..

Mesut ''kızlar ne içersiniz dedi'' bahar'' bana bir votka dedi'' mesut peki ya'' sinem sen ne istersin ''dedi affallamıştım ne desem bilmiyordum bana bir meyve suyu dedim gülmüştü mesut'' meyvesuyu mu ?''dedi evet dedim peki dedi denizle ikisi içiçekleri almaya bara gitti..

Mesutla ve deniz masaya geldi içiçekleri verirken tam o sırada Aras yanında sarışın VS mankenlerine benzeyen bir hatunla masaya geldi. ''Ne yapıyorsunuz gençler diyerek konuya girdi ''

Herkes çok şaşırmıştı aras hiç bir kızı arkadaş ortamına getirmemiş bu kızı arkadaş ortamıyla tanıştırması herkeste merak uyandırdı...( Tabiki bende de )

Herkesin merak ettiği soruyu aras açıklağa kavuşturdu.''Bu açelya arkadaşlar açelya izmirden buraya bir kaç günlüğüne tatile geldi '' diyerek teker teker tanıştırmaya başladı bizi.

Bu ''mesut bu deniz bu bahar dedi sonra sıra tam bana gelmişti ki he bu da  baharın izmirden buraya gelen değişik arkadışı diyerek dalga geçerek güldü...''

Ortam çok soğumuştu sadece aras o gıcık gülüşünü atıyordu çok bozulmuştum bir anda masayı terk edip gidesim gelmişti fakat orda durup arasa meydan okumak istedim...

Arasa dönüp hiç değilse senin gibi ukala değilim dedim herkes şok olmuştu aras sinirlenmişti . Ortamın gerildiğini fark eden mesut ''ee kızlar içkileriniz bitmiş ''aras sende açelya ya sor bakalım ne içemiş içkileri tazliyelim dedi. açelya ve bahar biz votka istiyoruz dedi mesut bana o ibne gülüşüyle sana da meyvesuyuydu değilmi Sinem dedi. Aras gülmeye başladı meyvesuyu he ? Sen hala çocuksun falan diyerek beni aşşalamaya başladı çok sinirlenmiştim !!

Bir anda mesuta dönerek hayır viski istiyorum mümkünse sek olsun dedim.Herkes özellikle de aras çok şaşırmıştı.Bahar kulağma eğilerek eminmisin sinem dedi bu zamana kadar içki içtin mi yada viski içtin mi dedi . Bahar da sanki beni aşşalıyordu bahara dönerek dedim ki sen karışma bahar donmuştu peki diyerek sohbete döndü.

Ve 5 dk sonra içkiler masaya geldi herkes gözünü bana dikmiş viskiyi içmemi bekliyorlardı çok korkuyordum işin ucunda arasa küçük düşmek vardı. Bende cesaretimi topladım ve azıma bir tane bitter çikolata atarak bir dikişte viskiyi içtim...

Bahar çok hızlı gittin diyerek uyardı beni sadece bahar da değil mesut deniz hatta yeni tanıştığım açelya bile sadece aras köşeye çekilmiş beni izliyordu bu durum hoşuma gitmemişti hala beni çocuk olarakmı görüyordu ona çocuk oladığımı kanıtlayacaktım.Mesuta hadi bardağım boşaldı diyerek yenisini istedim. 3 bardaktan sonra aras devreye girdi ve dediki bu gecelelik bu kadar yeter ufaklık hadi eve çok sinirlenmiştim saat sabah 05:00 artık kulüp kapanmak üzereydi aras mesut ve denize açelyayı alıp otele bırakmasını söyledi.

Bahar ise söyleniyordu ne vardı bu kadar içicek die aras bir bahar bir koluma girerek beni eve götürmeye çalışıyorlardı ama ben arasa dünyanın lafını sayıyordum çok sabırlıydı şaşırmıştım her neyse bir taksi çağarıp beni eve götürdüler.Bahar arasa teşekkür ederek yolcu etti Beni ise banyoya sokarak zorla banyo yaptırıp uyuttu. 

See YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin