Aradan 1 hafta geçmişti evden dışarıya çıkmıyordum bahar'la da fazla görüşmüyordum. Akşam yemeğe ablamın sevgilisi ali gelecekti evde bir telaş bir telaş sanki istemeye gelecek sanarsınız :) . Ablam onunla birlikte kuaföre gelmemi istedi ilk başlarda yok desem de kıramadım abla kardeş ilk defa birlikte birşeyler yapacaktık. Yolda ablam hayatımda birinin olup olmadığını sordu şaşırmış biraz da utanmıştım yok abla öyle birisi dedim hemen ablam biraz bozulsada daha çok gençsin tabi ki de senin de sevgilin olucak bizde senin için böyle heyecanlanacağız demişti. 10 15 dk sonra kuaföre gelmiştik ablam hemen saçlarını ne istediğini söyledi ve saçlarını yıkama ünitesine aldılar bana da ''bir şey yaptırmayacakmısın ''diye sordu . Bende gelmişken fön çektireyim bari dedim saçlarım uzun ve kıvırcıktı fön nasıl olur çok merak etmiştim . Beni de saç yıkama yerine aldıktan sonra kuaförden içeri açelya girdi şaşırmıştım görmemezlikten gelecektim ki..
Açelya ;
''Merhaba sinem seni burada görmek ne de hoş bir tesadüf ''diyerek sohbete başladı.
Sinem ;
'' Evet açelya 1 hafta oldu görüşmeyeli nasılsın '' içten gelmeyen bir samimiyetsizlikle konuşuyordum.
Açelya ;
''Evet en son arasla sen kaybolmadan önce görüşmüştük '' diyerek sanki bana laf dokunduruyordu.
Tam cevap verecekken ablam araya girdi . ''Arasa çok teşekkür ederiz ya bizim deli kızı yolda bırakmamış '' diyerek sohbete girdi allahım abla sanane git sen saçını yıkat bir şey yap ne sohbeti uzatıyorsun ...
Açelya allahtan ''benim işim var fön çektirip çıkıcam'' diyerek yanımızdan ayrıldı. Ablama kızgın bir şekilde bakıyordum ablam ''ne oldu sinem niye rahatsız oldun bence çok şeker bir kız'' diyerek kendini savunmaya almıştı.'' Tamam abla uzatma hoşlanmıyorum o kızdan işimiz bitsin eve gidelim'' diyerek konuyu kapattım.
Neyse bana fön ablama da istediği saçı yaptılar ablam gözlerine inanamıyordu saçlarım çok güzel duruyordu allahım bu aynada ki benmiyim dedim . Ablam'' bir de şu paspal şeyleri giymesen daha da güzel olacak'' demez mi kavga etmemek için kendimi tutuyordum sanane benden sevgilin gelecek sen git o mini mini elbiselerini giy !!
Neyse eve geçmiştik allahım annem neler hazırlamış böyle gözlerimi alamıyordum hatta ablama usulca sokulup ''abla ali sürekli mi gelse ne '' dedim sonra ikimizi de bir gülme aldı annem ''ne oluyor orda'' diye seslenince tabi sesimizi kestik .Ablam hadi odama gel dedi kolumdan çekiştire çekiştire beni odasına götürdü.Ablam manken gibi kızdı 1.75 boyunda 60 kg buğday tenli 20 yaşında pırıl pırıl bir gençti . Bana dolabını açtı rengarenkti her renkten elbisesi pantolonu vardı bana uymasa da hoş güzel elbiselerdi. ''Ne giysem ne giysem ''diye başımın etini yemese daha iyi olacaktı ama :)
Heycanlıydı ilk defa aile yemeğine erkek arkadaşı katılacaktı haklıydı da tam 1 saat boyunca aradık taradık bir şey bulamadık .Tam bir saatin sonunda gözüme bir elbise çok hoş göründü elbisemiz ; Gül kurusu orta boy bir elbiseydi ablamda ''uzun zamandır giymiyorum'' dedi . Bende hadi giy nasıl olacak merak ettim dedim ve ablamı da ka ederek o elbiseyi giymesine yardımcı oldum . Ablam çok güzel olmuştum allahım nu hiç böyle görmemiştim göz kamaştırıcıydı. Hafif bir makyaj yaptıktan sonra ablam ''hadi sanada bir şeyler bakalım'' diyerek beni dolabıma götürdü. Dar paça kot pantolonum ve dar beyaz gömlekle çok farklı duruyordu uzun sıyah saçlarımla sanki 19 yaşında gibiydim annem seslendi hemen apar topar aşşağı indik annem hiç olmadığı kadar şevkatle bizlere sarılıp ''benim güzel kızlarım ne kadar da güzel olmuşsunuz'' dedi. Allahım saatler geçtikçe bize birşeyler mi oluyordu ne :) ? . Saat 21:00 olmuştu enişte bey geldi en sonunda sofra da ne güzel duruyordu böyle . Neyse o gereksiz hoş beşden sonra hep birlikte masaya geçtik şöyle durup bir baktım da kocaman bir aile gibiydik.Babam aliyi soru yağmuruna tutmuştu annem öksürüyor aksırıyor ama babamı durdura bilene aşk olsun en sonun da bir soru da benden olsun dedim ve aliye '' Ali abi ailen nerde yaşıyor bize hiç onlardan bahsetmedin de ? ''. Ali ; '' Ailem ankara da canım babam emekli polis annemse ev hanımı 2 kardeşiz en büyüğü benim bir de senin yaşın da buğra adın da erkek kardeşim var '' . İçimden ''Neee !! Buğra mııı dedim allahım bizim buğra olmasın bu allahım allahım ne olur bizim buğra olsun '' . Aaa ne güzel ''buğra peki burada mı ali abi ''. Ali ; '' Evet canım kuzeni ve arkadaşlarıyla bu gün dışarı çıktılar yoksa oda sizinle tanışmak istiyordu.'' Allahım bu bizim buğra ama dur bir dakika bizimkiler dışarı çıktı ve bana haber vermediler he öyle olsun neyse . Yemek bitmişti sırada tatlılar vardı babam ve ali oturma odasına geçtikten sonra annem , ablam ve ben sofrayı toplamaya koyulmuştuk annem ilk izlenimlerin ablama sunmaya başladı...
Annem ;
''Aferin kızım gerçekten de sana ve ailemize layık bir damat adayı'' diyerek cümleye başlamıştı . İçimden '' Sanki kraliyet ailesiyiz :D '' dedim
''İşindede başarılı olur bak bu çocuk babanın sorularını sektirmeden teker teker cevap veriyor. Darısı da sinemin başına artık '' diyerek yine topu bana attı.'' Allahım şunun şurası hastaneden çıkalı ne kadar oldu kadın yine kafayı bana taktı ''.
Ablam ;
''Saol anne ama çocuk bu geceden sonra benimle ayrılmazsa iyidir babamı uyar lütfen sorularıyla beni bile bunalttı ali napsın '' . Diyerek annemi uyardı
Annem ;
''Tamam siz sinemle tatlıları hazırlayın ben de içeri geçiyorum ''diyerek bütün işleri üzerimize yıktı.
Bizde ablamla hemen tatlıları hazırladık ve içeri geçtik. Annem babamın en çok sevdiği tatlı olan ''Sütlaç '' yapmış babam sütlacı göünce gözü aliyi mi görür hemen sütlaç yemeye aldı :D bizde derin bir ohhh çektik annem işini bilen kadın babamı nasıl susturacağını biliyor.Ali yarım saat daha durduktan sonra bana müsade diyerek evden ayrılıyordu ki bir anda azımdan '' Ali abi kardeşinle birlikte de gel olur mu '' demişim ablam , annem , babam ve ali abi donup kaldılar. O an ne diyeceğimi bilemedim sonra ali abi düzeltti allahtan tamam o da ''zaten sizleri merak ediyordu'' diyerek toparlamaya çalıştı. Tabi yolcu eder etmez odaya kendimi nasıl attığımı bilemedim. Çok utanmıştım ya o buğra bizim buğra deyilse o zaman herşey tersine dönerdi aman allahım olmasın nolur böyle bir şey . Aklıma hemen bir fikir geldi nasıl olsa buğranın telefon numarası vardı bende mesaj atarak nerde olduğunu öğrene bilirdim. Hemen buğraya mesaj attım...
Ben ; 22:30
''Selam buğra ben sinem nasılsın ? ''
Buğra ; 22 :33
''İyidir sinem sen nasılsın ? ''
Ben ; 22:34
'' Hiç bende yeni odama geçtim epeydir konuşmıyoruz mesaj atayım dedim :). Nerdesin rahatsız etmiyorum değil mi ? ''
Buğra ; 22:36
'' Yoo iyi yapmışsın bende açelya ve araslarla cafedeyim muhabbetlerinden sıkılmıştım abim bu gün sevgilisinin ailesiyle tanışıcak da bende sıkıldım onlarla takılıyordum : ''
''allahım işte bu alinin kardeşi buğra yuppiiii !!! neden sevindim bu kadar bilmiyorum ama güzel ya ablam ilk defa bana yarayan biriyle sevgili oldu :))''
Tabi biz buğrayla 12 ' ye kadar konuştuk gereksi muhabbetlerdi ama olsun hoşuma gitmişti hemen cevap veriyordu. Ertesi sabah görüşmek üzere anlaştık ve uyuduk . O gece huzurla kafamı yastığa koymuştum..