Küçük Bir Kıvılcım

131 16 2
                                    

Aras;

''Sinem denilen o kız da bir şey var çözemedim çok tuhaf salaş giyniyo bu devirde artık böyle giyinen kaldımı ya :D ,sonra saçları çok bakımsız bakamıyorsan kestir kardeşim ne göz zevkimi bozuyorsun daha bir de izmir görmüş kız adı :D peh izmir kabul etmemiş bunu istanbul mu kabul edicek ? :D her neyse gerizekalı kız bana hava atıcam die 3 4 bardak viskiyi nasıl da içti ama gerizekalı kız her neyse uyumalıyım yarın açelyayla buluşucam..''

Sinem ;

''Aras o aptal yüzünden ölüyodum llahın belası herif aslında o salakta da suç yok suç bende neden insan götüne gelen kalıpla oynamaz ki !! Ah !! lanet olsun ben iyi olmaya çalışırken neden herkes kötü olmamı istiyor ki dayanamıyoru hastaneye geri mi dönsem ki dışar da ki hayat hiç de bana göre değil ben artık kendimi hazır hissetmiyorum Tanrım bana yardım et !! :( ''

Dünkü rezaletten sonra kimseye bakacak yüzüm yoktu ama bahar dün hiç bir şey olamış gibi baş ucumdaydı'' nasılsın kuzum'' diyerek uyandırmıştı beni annemden görmediğim şevkati hep bana bahar verirdi. Baharı uzun zaman sonra hala bana yakın görmek çok hoş bir durum her neyse bahar kahvaltı hazırlamış beni de uyandırıp gelmemi söyledi bende elimi yüzümü yıkayıp geleceğimi söyledim tebessüm edip aşşağı indi...

Bense altımda ki siyah şort ve üstümdeki askılı blüzle çok tuhaf durduğumu fark ettim aynada sonra evde sadece ben ve bahar olduğumuz için sorun olmaz dierek saçımı tebeden topuz yaparak mutfağa indim. Aman tanrım bahar bana kahvaltıda birilerinin olcağını söylememişti herkes tuhaf tuhaf yüzüme bakıyordu. Afallamıştım ne yapacağımı bilememiştim sonra sessiliği bahar bozdu'' hadi kuzum seni bekliyoruz'' diyerek masaya çağırdı herkesin bana bakmasından rahatsız olmuştum özellikle de arasın bana bakması çok sinrimi bozmuştu ne yani bende bir kızım şort ve askılı giymek benim de hakkım..

Her neyse açelya sessizliği bozmuştu bana fiziğimin çok güzel olduğunu ve salaş giymemem gerektiği hakkında kendi çapın da şeyler söylüyordu bense bu benim tarszım diyerek konuyu kapattım...

Ardından deniz dün gece çok kötüydün şimdi nasılsın dedi dün geceye göre daha iyiyim dedim o kadar içicek ne vardı be kuzum dedi bahar içtim işte boşverin kapatın şu konuyu dedim bir anda konuşmaya aras girdi ve kızım sen daha çocuksun o kadar içme bir daha kimse seni çekmez ben ve bahar gibi diyerek o ibne gülüşünü attı..

Sinirlenmiştim tam karşılık verecekken kapı caldı bahar'' hadi kuzum sen kapıya bak aras sende sesini kes'' dedi. Neyse kapıyı açtım karşım da yakışıklı tatlı mı tatlı biri ,gözlerimi alamıyordum benim gibi salaş giymişti çok hoştu beğenmiştim bunu neyse kimsiniz diye sorduğum da ben açelyanın kuzeni buğra açelya burdaysa çağıra bilirmisin dedi

bende geç içeriye diye ısrar etsem de geçmedi açelyayı çağırdım açelya ile buğra konuşuyorlardı bende içeriye geçtim . Yarım saat sonra açelya ve buğra içeriye geldiler açelya buğrayı tanıştırdı bizimle aras sanki hiç de hoşlanmamış gibiydi.Buğra bir müddet istanbulda kalacağını söyleyince aras homurdanmaya başladı . Daha sonra aras açelyayı alıp yukarı oda da birşey konuşa bilirmiyiz dedi açelya da evet diyerek yukarı çıktılar...

ARAS;

''Açelya kuzeninden hoşlanmadığımı bildiğin halde arkadaş ortamıma sokmak da neyin nesi !!''

''Daha seni sindiremişlerken bir de başımıza buğra denilen bu serseri çıktı !! Hem bir gruba  2. garip biri  yeter sinem denilen o kızdan hoşlanmadığımı biliyorsun şimdi de onun gibi biri daha çıktı lanet olsun !!!''

Açelya ;

''Aras çok fazla büyütüyorsun buğrayı zamnın da yaptıkları için suçlayamazsın hem sinem de garip  falan değil bence çok hoş bir kız ve o onun tarzı her ne kadar bana uygun olmasada tarzı lütfen üzüyorsun beni hem buğrayla sinem bence çok hoş bir çift olabilir.''

Aras ;

''Saçmalama açelya her neyse beni ilgilendirmez herkesin kendi hayatı lütfen o cocuğu benden uzak tut !!''

Açelya ;

''Peki aras.''

Sinem ;

Ne konuşmuşlardı bu kadar anlamamıştım çok da merak ettik neyse sevgili onlar nasıl olsa ne yaparlarsa yapsınlar bende buğrayla konuşmaya dalmıştım buğra aslında çok sevimli biriydi sıcak kanlıydı benim en çok sevdiğim metal grubunu seviyordu ve en önemlisi bir cemal süreyya hayranıydı. Bu çok hoşuma gitmişti sanki git gide, her neyse biz kahkahalar atıyorduk buğra bize izmirin kızlarının ne kadar havalı olduğunu anlatıyordu O sıra da aras  ve açelya içeri girdiler deniz ''nerdesiniz'' falan diyerek güldü'' yok bir şey'' diyerek aras tersledi denizi, buğra açelyaya'' ben gidiyorum otele orda görüşürüz'' diyerek vedalaştı tam kapıyı kapatırken ''sinem numaranı verirmisin'' demişti ''peki'' diyerek numaramı vermiştim salak bir gülme almıştı neyse içeri girdiğim de açelya ve arasta'' gidiyoruz'' dediler ''görüşürüz '' dedim ve onlara da kapıyı kapattım .

Mesut ve bahar çok derin bir sohbete dalmışlar deniz de yanlız kalmıştı gittim yanına daha çok tanımak istiyordum onu da işte nasılsın falan ''dün gece neden öyle oldun'' diye sordu bende ''mesut ve arasa inat içtim'' dedim ''bende bir zamanlar senin gibiydim sinem lütfen onları kafana takma belli bir zamandan sonra zaten vazgeçiyorlar'' dedi şaşırmıştım'' deniz sanada mı ''dedim ''sus lütfen geçti gitti'' diyerek konuyu kapattı bana yeni başladığı kitabı anlattı saatlerce konuştuktan sonra mesut ve deniz ''ee hadi biz kalkalım artık hanımlar'' 

diyerek evden gittiler..

See YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin