Arkadaşlar kusura bakmayın az yazdım bu bölümü bir kaç problemden dolayı sizleri seviyorum :)
Sabah çok yüksek bir seste açılmış olan bir müzikle uyanmıştım allahım sabah sabah ne müziği yaa !! Saat 08:30 daha ama dinledikçe hoşuma da gitmiyor da değil :) dur bakim ne çalıyor aa bu '' Sertap Erener KENDİME YENİ BİR BEN LAZIM '' tamda bana uygun bir şarkı artık eve alışmaya başladım hastanenin o iğrenç kokusu yerine artık ev yemeği kokusu yada şu hastanın doktoru bilmem kaç no lu odaya gidin diyen biri yerine ablamın son ses açtığı şarkıları duymak daha iyi :)...
Kahvaltımızı yaptık annem her zaman ki gibi işi var ve çıktı evden , ablam desen hemen ali abiyle buluşucak bende hemen hazırlanıp buğrayla buluşmak için her zaman gittiğimiz cafeye gidicektim babam ablamla bana harçlık bırakmış ne kadar da düşünmüyormuş gibi gözükse de bize harçlıklarımızı vermeyi unutmuyor ne güzel :)...
Saat 12:oo
Her zaman ki cafeye gittim buğra da beni orda bekliyordu. Nasılsın falan diye kılişe bir muhabbetten sonra dün neler yaptın falan diye sordum..
Buğra ;
''Dün telefon da da söyledi abimm sevgilisinin ailesiyle buluşmaya gitti bende istemsizce açelya ve arasla takıldım peki sen ?''
Ben ;
''Dün ablam erkek arkadaşını bizimle taniştirmaya getirdi :) Erkek kardeşi buğra kuzeniyle takılmaya gittiği için yemeğe katılamamış :)''
Buğra ;
''O.o bir dakika bir dakika abim senin ablanla oha !!! :D hahahah şimdi biz senle abimle ablan evlenirse akrbamı olucaz :DDDD''
Ben ;
'''HAHAHAAHAHA !!! bilmem :D neden olması ki sen neden gelmedin buğra sıkıldığını söyledin keşke gelseydin bizce güzel bir geceydi :)'''
Buğra ;
''Ne bileyim öyle ortamlar bayar beni ama senin orda olduğunu bilseydim gelirdim :) ee geceniz nasıldı abim eve harpten çıkmış gibi geldi de :D''
Ben ;
''Babam abini yordu ondan :D soru yağmuruna tuttu ali abiyi iyi dayandı :D''
Buğra ;
''Abim olduğunu nerden bildin ?''
Ben ;
''Tesadüfen öğrendim bende babam hazır soru yağmuruna tutmuşken bir soru da benden olsun dedim :) ailen nerde ali abi diye sordum oda ankarada'lar erkek kardeşim var senin yaşında adı da buğra kuzeneriyle o da şuan dedi :D bende senmisin diye merak ettim dün onun için mesaj attım :))''
Buğra ;
''hahahah iyi yapmışsın burdan sonra abimle buluşucam sen ne yapacaksın ? :D''
Ben ;
''Baharlara gideceğim :) kalkalımmı ?''
Buğra ;
''Olur :)''
Buğra : Gün geçtikçe bu kız bende daha fazla merak uyandırıyor. Nedenini bilmiyorum çok zeki bir kız ben olsam aklımın ucuna dahi getirmezdim yok acaba sinem mi acaba arasammı falan acaba oda benden hoşlanıyormudur ? neyse kendime gelmeliydim belki de hoşlandığı birileri vardır hem geri döneceğim zaten olsa olsa benim için yaz aşkı olarak kalır her neyse ...
Ben baharlara buğra ise abisiyle buluşmaya gitti.Olanları bahara anlatınca bahar çok şaşırdı sevinsek mi ? üzülsek mi ? bilemedik.Baharlarda da yarım saat bir saat oturduktan sonra eve gittim.