Evet arkadaşlar epeydir yokum kusura bakmayın sizlere iyi bir hikaye yaza bilmek için düşünmem gerekti tasarlayıp ortaya güzel bir şey koymak ve hoşunuza gitmesini sağlamalıyım neyse lafı fazla uzatmadan epeydir beklediğimiz bölüme geçeyim en iyisi ben :)
HERKESE İYİ OKUMALAR <3 :)
Aradan haftalar geçmişti evden dışarı çıkmıyordum nedense içime kapandım ne baharı ne buğrayı nede bir başkasını görmek istiyordum sadece odam da müzik dinleyip uyumak istiyordum.
Annem ve babam bu durumdan pek de hoşnut değillerdi bunun için beni bir piskoloğa götürmeye kararr vermişler bende isteksizce kabul ettim. Cuma günü sevgili piskoloğumla ilk görüşmemi yapacaktım . İster istemez nedense tedirgin oldum ''bana garip garip sorular sorucak sonrada cevaplarını anneme ve babama anlatacak evet evet kesinlikle böyle olucak yada çocukluğuma inecek ordan başlayarak beynimi yıkayacak '' gibi saçma fikirlerde geçmedi değil hani :)
Cuma günü saat 13:00
Evet ve sıradan bir güne daha merhaba dedikten sonra sevgili piskoloğumun yanına gittim ( Annemin ve Babamın yine işleri çıktı ve tek başıma gitmek zorunda kaldım )
Piskoloğumun adı : Meltem Yılmaz orta boylarda orta yaşlı ( Taş çatlasın 30 ) güzel bir bayan karşıladı beni ilk şaşırdım öyle düşündüğüm gibi beynimi yıkayıp ilginç ilginç soru sordukları bir yere benzemiyordu her neyse
Sevgili piskoloğum meltem çok sıcak kanlı bir bayandı benle arkadaş olmak istediğini ve konuşmalarımızın aramızda kalacağına söz verdi . Pek inanmasam da samimiyetine inandım ;
Psikolog ' um : Evet sinem biraz kendinden bahset bana nelerden hoşlanırsın neleri seversin seni tanımak istiyorum :)
Sinem : Öyle kendimi anlatamam pek sadece müzik dinlemeyi severim bir de santraç oynamayı kaldığım klinikte odam arkadaşımla sürekli oynardık
Psikolog ' um : Klinik mi ne kliniği ? bana anlatırmmısın sinemcim anlatman sana yardımcı olmamı sağlar .
Sinem : Kendime zarar veriyordum bazı maddelere başlaya bileceğim endişesiyle ailem beni kliniğe yatırdı .
Psikolog ' um : Anladım peki neden kendine zarar veriyordun sinem yani durduk yere kendine zarar verecek bir kız gibi durmuyorsun da
Sinem : Anlamıyordum bende bir anda öfkeleniyordum öfke kontrolsüzlüğüm vardı . Duvarlara falan birşey atıyordum hani uyuşturucu bulamayınca nasıl bir bağımlı kriz geçirirse bende öyle sinir krizleri geçiriyordum.
Psikolog ' um : Anladım peki seni ne sakinleştiriyo bu öfke krizlerinin geçmesini sağlayan şey ne ?
Sinem : Müzik
Psikolog ' um : Ne tür müzikler mesela ?
Sinem : Genellikle metal dinlerim fakat rap ve bazı pop şarkıları da severim onlardan birini dinlersem sakinleşirim
Ve sevgili Psikolog ' umla böyle yaklaşık 2 saat boyunca soru cevap şeklin de konuştuk bana düşük dozda bir antidepresan almamı söyledi ve haftaya tekrar görüşelim dedi...
Çok garip ulan şu hap için gelmişim onca yolu birde 2 saatimi harcadım burda iyimi !!!
Neyse sinirlenmemeliyim sakinim... Neyse eve doğru yürüken bir anda karşımda kimi göreyim !!!
İnanmıyorum başımdan aşşağı sanki kaynar sular boşalıyo .......