Arabamız yolda kaldı

116 11 9
                                    

Son gecemdi artık eve dönecektim baharla derin bir sohbete dalmıştık bahar bana mesut 'dan hoşlandığını söylemişti çok güzel bir şeydi onun adına çok mutlu olmuştum ama mesut çok çapkın biriydi baharın üzülmesinden korkuyorum ama bunu ona söyleyerek onu üzmek istemiyordum uzun uzun mesudu anlattı bana bıkmadan usanmadan dinledim sonra bir an duraksa dı ''peki ya sen ''dedi sende ''hoşlanmıyormusun birinden'' .Bende ''belki buğradan hoşlanıyor olabilirim'' dedim bahar çok şaşırmıştı ''buğrayı daha bir kaç saat önce tanıdın hemen nasıl hoşlandın'' dedi. ''Hoşlandım işte aman her neyse sen mesutla neler konuştun bu kadar ?''

'' Mesut bana hoşlandığı kızı anlattı canım yanıyor sinem'' dedi bende bir şey diyemeden dinledim onu Sonra ağlayarak başını omzuma koyarak uyuya kaldı..

Sabah erkenden kahvaltı hazırladık tabi her zamanki gibi bizimkiler gelmedi ne yapacaz diye düşünürken ''arasın arabası var o seni bırksın'' dedi.

İlk başlada olmaz desemde yapacak bir şey yoktu baharın evi bize çok uzaktı.Arası aradı arasta biraz mızmızlandı ama geldi.''Hadi küçük hanım gidelim ''diyerek o iğrenç gülüşünü atarak arabaya bindirdi.

Uzun bir sessizlikten sonra akşama göre'' daha iyimisin ''dedi.''İyiyim saol'' dedim.Sonra telefonum çaldı annemler dedemlerin bağ evine gittiklerini benim de oraya gelmemi söylediler. Arasa beni bağ evine görürürmüsün dedim.Sende beni özel şoförün belledin sinem dedi şakayla karışık özür dilerim ama lütfen dedim kırk yılın başı işim düştü lütfen dedim tamam tamam diyerek beni bağ evine götürmek için yönünü değiştirdi...

Ortam çok sessizdi müzik açacakken o benden önce davrandı radyo da ''Aydilge AŞK PAYLAŞILMAZ '' çalıyordu evet metalciydim ama nadir sevdiğim şarkıcılardan dı Aydilge  aras''Aydilge benim en çok sevdiğim sanatcılardandır '' dedi.Şaşırdım bunun gibi odun biri nasıl aydilgeyi sever diye o barlardan çıkmayan bir playboy nasıl da böyle anlamlı şarkıyı sever diye düşünmekten alı koyamıyordum kendimi...

Bir sarsılmayla bu düşüncelerden kurtuldum ne oldu dememe kalmadan 

aras ''Allah kahretsin !!! '' diye bağrıyordu ne olduğunu anlamadım aras araban indi tabi bende bir de baktık ki arabanın tekerleği patlamış neden bu kadar sorun ettiğini anlamadım ''tamam değiştiririz'' dedim.Araba da yedek lastik yokmuş meğersem. ''Aras sen nasıl bir sürücüsün ya arabanda nasıl yedek lastik olmaz !!! '' anlamıyordum saat 7 ' ye geliyordu in cin gezmeyen yolda lastiksiz kalmıştık. Aras '' hepsi senin yüzüne açelya 'yla buluşacaktım lanet olsun nasıl haber vereceğim şimdi '' diyerek sitem ediyordu tabi bende hata insanlık bekledim bundan '' telefonla çekici arayalım'' dedim. Şansızlık bu ya telefon çekmiyordu şimdi göte geldik dedim . Napacaktım ben onun arayıp hesap vermesi gereken birileri yoktu ''peki ya ben ? '' annem ve babamı aramalıydım yine birşey yaptığımı sanacaklardı allahım kafayı yemek üzereydim bir taraftan aras susmak bilmeyen çenesi , Bir taraftan annem ve babama haber veremem napacaktım? 

Aras''Hadi sinem yürümek zorundayız yardım arayacağız'' dedi.Çok korkuyordum ''arabada kalalım sabah elbet biri geçer '' dedim ama yok beyimiz sevgilisine kavuşmalı hemen'' hayır gidicez'' dedi.Sen git o zaman ''ben araba da kalıyorum'' dedim .Aras ''saçmalama gel benimle hava kap karanlık bir şey olucak bir de senle mi uğraşıcam '' dedi. İnatlaşmıştım ''hayır ben araba da kalacağım'' dedim . Aras''Ne halin varsa gör !! '' diyerek gitmeye başlamıştı sonra bir ses duydum araban nasıl çıktığımı bilmiyorum galiba baykuş sesi falandı aras '' Ne oldu ufaklık korktun galiba'' diyerek o iğrenç gülüşünü atıyordu. Sinir olmuş olsam da haklıydı çok korkmuştum ıssız bir yolda sadece ikimiz vardık . Aras '' Hepsi senin yüzüne oldu sinem sen olmasaydın şimdi şu halde olazdık '' diyerek sitem ediyordu. En sonunda dayanamadım ve dedim ki ''Arabasında yedek lastik olmayan sensin aras beni suçlayıp durma '' diyerek bağırmıştım. Aras bu sert çıkışımdan sonra sesini kesmişti ''en sonun da'' biraz daha ilerde bir ev vardı ışığı yanıyordu  çok sevinmiştik o sevinçle bir birimize sarılmışız tabi sonradan çok utandık neyse eve doğru yürüdük. Evde yaşlı bir amca vardı bu günlük bizi tanrı misafiri olarak kabul edeceğini söylemişti aras '' Amca telefonunu kullana bilirmiyim?'' dedi. Yol yardımı aradıktan sonra bende annemleri aradım çok meraklanmışlar korkmamalarını yarın evde olacağımı söyledim.Oh bee sanki üstümden koca bir yük kalkmıştı . Amca ikimize de ayrı odalarda yer hazırladı sonra teşekkür ederek odalarımıza çekildik . Ben kafayı yastığa koyar koymaz uyuya kalmışım..

Sabah oldu amca bize kahvaltı hazırlamış ne kadar minnettarım ona anlatamam. Sonra bizi traktörüyle arabanın olduğu yere kadar bıraaktı yol yardım da geldikten sonra aras ve ben evlerimize gitmiştik. Her ne olursa olsun arasa da teşekkür etmeyi ihmal etmedim . Arasta bir şey değil diyerek evine gitti. Annem ve babam çok meraklanmışlar ayrıca arası arayıp teşekkür etmek istediler ne kadar yok desemde baharı arayıp arasın numarasını aldım ve annemle babam arasa teşekkür ettiler...

See YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin