Hayır hayır hayııııııır
Gözümü açtığımda karşımda bir tane koltuk onun yanında da bir sandalye vardı ama mavi kafede böyle bi yer olmadığından eminim. Nerdeyim be ben"Gözünü açtı kızlar"
Sesin geldiği yönde bir kapı onun önünde mavi kıyafetli bir kadın vardı. Bana dönüp gülümsedi.
hastahanede miydim ben?
Yok ya sadece yere düştüm. Hep yere düşerdim ama hiç bunun için hastahaneye gitmemiştim.
Bizim kızlar yanıma gelip
"Kızım mal mısın niye bayılıyorsun"
"Ben de malım. Sıkıldıkça bayılıyorum. Kusura bakmayın Zeynep hanım. Tahmin edememişim." Dedim dalgayla karışık bir şekilde.
"Kızın üstüne gelmeyin. İyi misin Beste" dedi sude
"Bişeyim yok da ben niye burdayım be" cidden niye burdayım?Ben keremin ayağa kalktığı an heyecandan bayılmışım. Arada böyle oluyordu bunun için bir kaç kez hastahaneye gitmiştim ama 'çok sitres olmaman gerek bu tarz ortamlardan uzaklaşman gerek' gibisinden şeyler diyorlardı. Bir kaç kez bunun için ilaç kullanmıştım lisenin ilk yıllarında.
'Niye hastahaneye götürürdünüz,bişeyim yok' diyecektim ki keremin ayağa kalkıp naptığını merak ettim
"Ben bayıldıktan sonra noldu"
Hepsi birden başlarını kaldırıp bana döndü. Sonra birbirlerine baktı. Sanki bana 'artık annesin' diyeceklermiş gibi bakıyorlardı
"Eeeee?!"
"Kerem ayağa kalktığında sen zaten değişik bir pozisyon almıştın ve bayıldın. Ama biz farketmemiştik bayıldığını. Biz seni kaldırmaya çalıştık ama o sırada yiğit ve kerem yanımıza geldi. Eğilip sana baktılar. Sonra yiğit 'bayılmış bu' dedi. Mavi kafenin çalışanları,oradaki insanlar felan yardıma geldi. Çalışanlardan biri bayıldığını görünce 'hep böyle olur mu yoksa ilk defa mı bayıldı' diyince anlattık o da nolur nolmaz bi hastahaneye gidin' siz dedi ambulans çağrıldı. O salak kızlarıda eve yolladılar arabalarıyla." Dedi arabalarıyla derken havada tırnak işareti yaptı.
Uff
" Kerem ve Yiğit nerde?"
" Kızım anlamıyor musun? O kızları eve götürmeye gittiler"dedi Sıla
"He tamam" dedim. Keremi ve Yiğiti sevmiyordum ama insan eski sınıf arkadaşım diyerekten ziyaretime gelirdi. He bunlar insan mı onu bilemem.Kızlar kantine inmişti ama benim hiçbirşey yiyesim gelmiyordu. Telefonum yanımda ki komidinin üstündeydi. Elime aldım ve Wattpad'e girdim. Okuma listeme girdim ve okuduğum bir kitap yeni bölüm yazmış. Bölümü okumaya başladım. Kitapta bir kızı WhatsApp'tan işleten bir oğlan vardı ve ben de yorum olarak
'Biri bana kendi numarasıyla mesaj atsa o numarayı başka birinin telefonundan arar sesini duyardım sonra yanlışlıkla aradım felan derdim' diye bir yorumda bulundumO sırada kapı açıldı. Kızlar gelmiştir diye bakmadım. Yorumu yazdıktan sonra Wattpad'den çıktım telefonda gezinmeye başladım.
"Şurdan suyu uzatsana" dedim.
"Tabi" bu bizim kızların sesi değildi. Bir erkek sesiydi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaparsın
RandomKlişe bir hikaye gibi dursada her okuduğumuz kitap birbirine benzese de okumaya devam ediyoruz çünkü hepsi bizde farklı şeyleri öğrenmemize neden oluyor.Kitabımı eğer beğendiyseniz lütfen bana destek olmayı unutmayın ve beğenmediğiniz eksik olduğumu...