12.bölüm

7 2 0
                                    

Kafamı kaldırmaya ilk başta cesaret edemedim. Acaba kerem miydi? Buraya niye gelsin ki salak bebe? Bence gelmez.
"Al bakalım." Suyu alırken başımı kaldırmaya cesaret buldum ve
Ne?
Bunun burda ne işi var be?
"Niye geldin. Bi kızın olduğunu yeni mi farkettin." dedim karşımda duran babama.
Somurttu ve üzülmüş gibi bir ifade aldı.
"Niye böyle yapıyorsun kızım."
"Asıl sen niye böyle yapıyorsun?Noldu büyüğünce bana olan sevgini     muhteşem zekamla anlarım felan diye mi gelmedin? 7 aydır 'baba'. "
"Üzgünü..."
"Üzgün felan olma. Sen bunu haketmiyorsun. Özellikle de annemi öylece bırakıp giderek üzgün olmayı asla haketmiyorsun.!!"
"Kızım lütfen beni dinle. Annenle ilişkimiz güzel gitmiyordu. Ve ben..."
"Ve sen bir gün annemden sıkıldığın için bara gittin sarhoş olduğundan o kadınla ilişkiye girdin ve o kadını sevdin anneme bunu söyledin ve annemde elbette onu aldattığını için senden ayrıldı bu dimi"
"Sen..sen bunu nerden biliyorsun"
"Ne yani asla öğrenemeyeceğimi ve benim senin saçma yalanlarına ömrüm boyunca inanacağımı felan mı sandın. Çok beklersin. Ve soruna cevap verecek olursak annem anlattı"
Bu adam hala niye geliyordu
"Kı.."
"Bişey demene gerek yok. Zaten ne diyebilirsinki"
"Kızım ben...ben özürdilerim. Ozaman gençtik ve ne yaptığımızın farkında değildik. O bir hataydı. Belki annenle bi daha olmaz ama ben bunun için kızımla aramı bozmak istemiyorum"
"Yedi ay boyunca seni özleyim falan diye mi gelmedin. Benim için sıkıntı yok. Ama söyle bari de 'acaba gelcek mi' diye düşünmeyeyim"
"Peki kızım. Özürdilerim"
"Burda olduğumu sana kim söyledi"
"Biliyosun ki 17 yaşındasın. Reşit değilsin. Ve benim numaramı bulup beni aramışlar."
"Yani onlar çağırmasa bi yedi ay daha umrunda olmayacağım. Sırf sen yanıma gel diye bacağımı felan mı kırmam gerek"
"Hayır kızım. Zaten bu hafta ya da öbür hafta gelmeyi düşünüyordum. Sana söylemek istediğim bi şey vardı aslında"
"Ne gibi"
"Bu cumartesi bi kafede buluşup baba kız vakit geçirelim mi? Diyecektim"
"Bilmiyorum saat kaç gibi"
"Sen karar ver kızım"
"Öğlen olabilir"
"Tamam ozaman ben sana yeri ve zamanı atarım mesaj olarak"
"Peki"
"Ozaman yarın görüşürüz"
İyice yaklaştı saçımı iyice kokladı içine çekti kokuyu ve başımdan öptü
"Görüşürüz"

YaparsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin