KİMSİN SEN?

189 6 0
                                    

~Bölüm 1~

Duman... Ateşler... Sol kolumda ki o mükemmel acı... Ve bir kadının acı dolu haykırışları...

Etrafıma bakıyorum. bir çıkış , kaçış yolu arıyorum. Sağ elimle, yanmış sol kolumu tutarken kadının çığlıklarını duyuyorum. Hıçkıra hıçkıra ağlarken kadın adımı haykırıyor."Nehir!"

Etrafıma bakarken alevlerin ve dumanların arasından kadının silületini fark ediyorum. Bu sırada kadın adımı bağırmaya, haykırmaya ve çığlı atmaya devam ediyor.

"Nehir!.. Nehir!.. Nehir... Nehir..."

"Nehir... Nehir... Uyan, Nehir. Sadece bir kabus.. Ben yanındayım."babamın sözleriyle gözlerimi açıp etrafa baktım.

Odamdayım.

"Su ister misin?"sorusunu kafamı sallayarak onayladım. Babam hızlı adımlarla odamdan çıktı. Gözlerimde ki yaşları silip elimi alnıma götürdüm. Terlemiştim. Komidinin çekmecesinden çıkardığım peçeteyle yüzümü ve alnımı silip kendimi yelledim. Babam odaya geri geldiğinde elinde bir bardak su vardı. Bana uzattığı bardaktan 3 yudum alıp ona geri uzattım. Bardağı komidinin üzerine bıraktıktan beni alnımdan öptü."İyi misin?"

"Evet."diye cevapladım kısaca. Bir kez daha alnımdan öpüp "İyi geceler, bitanem." diye fısıldadı.

"İyi geceler, baba."

Babam odadan sessiz adımlarla çıkıp kapıyı kapattı. Odamda yalnız kaldığımda yastığımın altında ki telefonumu aldım. Rehberde Doruk'un adına tıklayıp açmasını bekledim.

Dııııt... Dııııt... Dıı-

"Nehir?" dinç sesi beni şaşırtmıştı. Bu saatlerde hep uyurdu, tabi eğer bir sorun yoksa...

"Aynı kabusu gördüm,yine." diye direk konuya girdim. Birkaç saniye bekledikten sonra "Geliyorum." deyip bir şey dememe izin vermeden kapattı.

Annem, ben 3 yaşındayken hatırlamadığım erkek kardeşimi de alıp bizi terk etti.( yangından 6 gün sonra )O günden beri babam, ben ve bakıcım Suzan abla birlikte yaşıyoruz.Bir de Doruk... Çocukluk arkadaşım, namıdeğer kardeşim. En azından o beni kardeş olarak görüyor. Doruk, çocukluk arkadaşım, her şeyimi bilen, beni her şeye karşı koruyan, her zaman yanımda ve bana destek olan, 12 yaşımda geçirdiğim ilk sinir krizinde beni sakinleştirmesinden beri sevdiğim kişi. Aynı kabusu her görüşümde onu arardım. Sakinleştirirdi.

Şimdi olduğu gibi...

KİMSİN SEN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin