Xiumin ile Hayal Et

1.1K 34 10
                                    

   EXO grubundan Baekhyun senin abin.
   Sen yüz mankenisindir ve çook güzelsindir seni görenler sana hayran kalır.
   Sen bir gün abinin yani Baekhyun'un şirketine abini ziyarete gidersin. EXO'nun çalıştığı odaya gidersin ve kapıyı tıklarsın.
   "Giir"
  Sen içeri girersin.
   " Baekhyun burada mı? "
   "Buradayım (ismin)"
   " Vaaay Baek sevgilimi yaptın? "
   " Yanlız kız çok güzelmiş "
   " Kapayın çenenizi o benim kız kardeşim! "
   " Tamam Baek sakin"
  " Mesleğin nedir? "
    " Ben, yüz mankeniyim"
    " Adın ne?  "
    " Benim adım (ismin) "
    "Bende Chen tanıştığımıza memnun oldum"
     " Bende "
     " Demek adın (ismin) bende Kai buda numaram " sana içinde numarası yazan bir kağıt uzatır
     " Numara? "
     " Ararsın belki "
     " Merhaba! "
     "Selam! "
     " Ben Chanyeol "
     " Selam Chanyeol "
     " İçlerinden en tatlıları benim değil mi? " der sırıtarak. Sende gülersin.
       " Gülünce daha tatlı oluyorsun bu arada ben Chen "
       " Ah teşekkürler "
       " Öhöm öhöm "  bu öksüren kişi Baek' tir. Öksürür ama kimse ona aldırış etmez.
   " Ben Suho "
   " Bende (ismin) "
   " Tanıştığımıza memnun oldum. Birşey dicem "
   " Ben de tanıştığımıza memnun oldum ne diceksiniz? "
   " Şşt 'siniz-siz' gibi kelimeler yok! Suho var! "
   " Tamam Suho evet, sen ne dicektin seni dinliyorum "
   " Benim sevgilim yok ama istersen sen olabilirirsin "
   " Derken? "
   " Sevgilim olurmusun? "
   " Öhhömm  öhhömm " Baekhyun bu sefer daha şiddetli öksürür.
   Sen Xiumin' e bakarsın.
   "Bak Suho seni kırmak istemem ama teklifini kabul edemem kusura bakama! "
   Sonra yanına Sehun gelir.
   " Ben Sehun "
   "Bende (ismin)" 
   "Tanıştığımıza memnun oldum"
   " Bende,  bende "
   " Biraz sıkıldın galiba "
Sen yine Xiumin'e bakarsın.
   " Evet buraya geldiğimden beri herkes benimle ilgileniyor "
   " (ismin) galiba birilerinden hoşlanıyor " der senin kulağına fısıldayarak.
   " Şşt aramızda sakın kimseye söyleme Baek'e bile "
   " Tamam,  tamam aramızda "
   " Söz mü?  "
   " Söz hatta bu bizim ilk arkadaşlık sözümüz olsun mu?  "
   Sen ;
    " Tamam oppa" dersin gülerek. Oda güler ve ;
     " Bak bu benim numaram yanlış anlama sakın ihtiyacın olursa ararsın birde istersen ben sana yardım edebilirim yani Xiumin 'i sana ayarlamak için sende bana numaranı ver istersen? "
   " Tamam olur " dersin ve ikinizde birbirinize numaralarınızı verirsiniz.
  " Beyler yeter artık ama ben burdayım ve o benim kız kardeşim "
  " Tamam be! Yemedik kardeşini " der Suho sana bakarak çünkü onun teklifini kabul etmediğin için sana sinirlidir.
   " Yersiniz belki " der ve seni EXO'nun çalıştığı odadan çıkarır ve eve gidersiniz.
       
1 hafta sonra...
  
Biricik Kankam Sehun: (ismin) burda seninki
Sen: benimki mi?
Biricik Kankam Sehun: evet xiumin
Sen: 😅😅
Biricik Kankam Sehun: sana konumu atıyorum
Sen: Tamam saol
Biricik Kankam Sehun: lafı bile olmaz kanka
Sen: 😃😃

Sen hemen dolabın başına geçersin ve en güzel kıyafetlerini giyersin. Sehun sana konumu atar.  Sen hemen oraya gidersin Sehun' da ordadır. Sen Sehun' un yanına oturursun.
   " Selam oppa "
    " Merhaba "
    " Xiumin nerede? "
    " Bak şu masada "
   Sen Xiumin' in oturduğu masaya bakarsın ve o anda bir kız Xiumin' in yanına gider. Sen çok üzülürsün ve ağlamaya başlarsın.
     " Ahh ben tam bir salağım o kadar insan varken niye Xiumin'e aşık oluyorum.  Aptal kafam. O beni hiç sevmedi sadece ben ona aşık oldum. Keşke olmasaydım.  Xiumin kim ben kimim ben niye niye ona aşık oldum beni hiç sevmeyen bir insana niye aşık oldum beni gördüğünde yüzüme bile bakmıyor ama, ama  ben gidip bu çocuğa aşık oluyorum  " sen bunları ağlayarak söylersin.
   " Ağlama, ayrıca böylede düşünme sen çok güzel bir kızsın kendine haksızlık ediyorsun bak Xiumin için üzülmene gerek yok senin olmayan birşey için kendini üzme! "
   Senin ağlaman dahada çok güçlenir ve Sehun'a sarılırsın.
   " Ben istersen seni eve bırakayım "
    " Olur " dersin üzgün bir ses tonuyla. 
       ....
    Sehun seni eve bırakır. 
   " Çok saol Sehun çok teşekkürler "
   " Önemli değil "
   Sehun seni bıraktıktan sonra kendi evine gider.  Senin aklına Sehun' un dedikleri gelir. Sen ağlamayı kesersin.          
      " Bundan sonra kimse için ağlamicam off bu çocuk küçükkende böyleydi zaten ne zaman beni görse yüzüme bakmazdı bide beni sürekli ağlatırdı "
   Sen hemen yüzündeki yaşları silersin elini yüzünü yıkarsın ve telefonunu alıp Sehun' u ararsın.

    *
"Alo Sehun"
"Efendim ne oldu (ismin)"
"Seninle acilen konuşmsmız lazım"
"Ne konuşucaz"
"Buraya gelebilirmisin"
"Şuan bir işim yok zaten "
"Hm tamam sevindim "
   
    *
   Sehun yarım saat sonra size gelir.
   " Ne oldu (ismin) beni neden buraya çağırdın? "
    " Ben senin dediklerini birazcık düşündüm "
    " Yani sonuç? "
    " Sonuç ; Benimle çıkarmısın? "
  Sizce nasıl olmuş pek güzel olmadı ama yoruma görüşlerinizi yazarmısınız ve eğer beğendiyseniz oy verirmisiniz?  Birde bölümün devamını başka bir zaman paylaşıcam. İnşallah beğenmişsinizdir.

EXO ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin