SHINee grubundan Key ile 2 yıldır sevgilisinizdir.
...
Sabah telefonunun çalma sesiyle uyanırsın. Bakarsın ve Key arıyordur.
*
Alo sevgilim
Alo (ismin) seninle konuşmam gereken bişey var
Nedir o aşkım
Bana aşkım deme
Neden sevgilim
(İsmin) ben artık seni sevmiyorum ayrılalım
N-ne n-nasıl yani
Duydun işte ayrılalım
*
Key telefonu yüzüne kapatır. Sen çok üzülürsün. Aslında son zamanlarda Key'den soğumaya başlamışsındır. Yinede ağlamaya başlarsın. Birden telefonun çalar Lay arıyordur. Lay senin çocukluktan beri arkadaşındır. Onunla çok iyi anlaşıyorsundur. Bir derdiniz olduğunda hep birbirinize danışırsınız.
*
Alo (ismin) nasılsın? seni özledim
Beni sevmiyormuş Layy
Dersin ve ağlaman şiddetlenir.
Sen şimdi nerdesin (ismin) ?
Evdeyim
Tamam hemen oraya geliyorum
*
20 Dakika Sonra:
Kapı çalar . Kapıya bakarsın ve gelen Lay'dır. Sen Lay'a sarılırsın. O da sana sarılır.
" Bıraktı değil mi seni ? Üzülme sen ona layık değilsin zaten sen daha iyilerine layıksın"
" Ama ben onu seviyordum"
" Bence kendini kandırıyorsun "
" Ama ben ona aşıktım o beni bırakıp gitti "
" (ismin) YETER! O SENİ HİÇBİR ZAMAN SEVMEDİ TAMAM MI? SEN HEP KENDİNİ KANDIRDIN KEY SENİ SEVMİYOR SEN SENİ SEVMEYEN BİRİSİ İÇİN ÜZÜLÜYORSUN AMA SENİ SEVEN KİŞİLERİ GÖRMÜYORSUN!" der ve çekip gider.
" Of kimse beni sevmiyor işte ne Key nede çocukluk aşkım Lay neden böyle yaptığınıda anlamıyorum zaten ne zaman Key ile ilgili birşey söylesem kızıyor " ağlamaya devam edersin. Telefonun tekrardan çalar. Lay arıyordur.
*
Alo (ismin) özür dilerim
Önemli değil ama konuşmamız lazım Lay buraya gelirmisin?
Telefonda söylesen
Önemli
Tamam geliyorum
*
15 Dakika Sonra:
Kapı çalar ve bu gelen Lay'dır.
" İçeri geçsene "
" Tamam " der ve içeri gelir.
" Lay neden böylesin?"
Lay konuşmaz.
" Lay neden böylesin"
Yine cevap vermez ve arkasını dönüp gidecekken sen onu kolundan tutarsın.
" LAY SANA NEDEN BÖYLESİN DEDİM ! NEDEN HEP KEY'DEN BAHSEDİNCE BANA KIZIYORSUN NEDEN DEDİM SANA !"
" ÇÜNKÜ SANA AŞIĞIM ANLADINMI BENİ SENİ SEVİYORUM SENİ KISKANIYORUM "
Der ve birbirinize bakarsınız. Sen aslında Key ile Lay'ı unutmak için sevgili olmuşsundur. Ama yinede Lay'ı unutamamışsındır. Sen Lay'ı seviyorsundur.
Lay'e sarılırsın.
" Bende seni seviyorum Lay " dersin ve Lay'da sana sarılır.