*Hatırlatma* "Sonuç; Benimle çıkarmısın?"
" (ismin) sen iyimisin az önce Xiumin'e aşıktın sen, hemde biz arkadaşız tabikide HAYIR !" Sehun tam arkasını dönüp gidecekken sen onun kolunu tutarsın.
" Dur! Sehun gitme yanlış anladın sen beni "
" Nasıl yani neyi yanlış anladım? "
" Tamam ben benimle çıkarmısın dedim ama Xiumin'i kıskandırmak için "
" Bak ben yalandanda olsun bunu yapmam "
" Yaa bak lütfen "
" Olmaz "
" Lütfen hani bana yardım edecektin lütfen "
" Edicektim ama böyle değil"
" Lütfen "
" Sen Suho' ya söylesene "
" Olmaz onu gerçekten sevdiğimi sanar onu kırmak istemem ona ümit vermiş olurum "
" Kai olmaz mı?"
" Hayır oda olmaz "
" Chanyeol? Hem ona gerçekleri anlatırız arkadaşım diye söylemiyorum kendisi çok iyi bir sırdaştır "
" Hmm emin misin? "
" Evet "
" Diyorsun? "
" Dedim bile "
" Hmm bilmem olur mu ki?"
" Arıyorum "
" Tamam ara o zaman "
" Arıyorum "
" Tamam " telefonu cebinden çıkarır ve arar.
*
Alo Chanyeol
Evet ne oldu Sehun?
Ben sana konum atsam oraya gelebilirmisin?
Gelirim
Tamam o zaman
Tamam
Görüşürüz
Görüşürüz
*"Hadi *** kafeye gidelim Chanyeol oraya gelicek şimdi konumu atıcam olur mu? "
" Tamam olur "
*** kafeye gidersiniz. Bir masaya oturursunuz. Sehun Chanyeol'a konum atar. Chanyeol yarım saat sonra gelir ve Sehun Chanyeol'a burdayız anlamında el sallar.
" Ben buraya tek geldiğini sanıyordum sevgilinide mi getirdin?"
" O benim sevgilim değil arkadaşım"
" Hm pardon. Siz ne diyiceksiniz? "
" Sen (ismin) tanıyorsun değil mi?"
" Evet Baekhyun'un kız kardeşi "
" Şimdi şundan başlıyim (ismin) Xiumin den hoşlanıyor biz geçemde Xiumin'i bir kızla gördük ve (ismin) çok üzüldü şimdide onu kıskandırmak için numaracıktan Seninle çıkmak istiyor "
" Hmm öyle diyorsunuz demekki"
" Evet ama kimseye özelliklede Xiumin'e söylemeyin lütfen " Chanyeol güler.
" Vay be! Tesadüfe bak "
" Ne tesadüfü? "
"Bir dakika" Chanyeol cebinden telefonunu çıkarır ve birisini arar.
*
Alo
Alo
Hemen *** kafeye gelirmisin
Hemen mi?
Evet hemen
Tamam geliyim bari zaten oranın yakınlarındayım yaklaşık 5-10 dakika sonra gelirim
Tamam
*
Telefonu kapatır.
5 dakika sonra ;
Sizin durduğunuz kafeye Xiumin gelir Chanyeol ona gel işareti yapar.
" Chanyeol beni buraya neden çağırdın? " der biraz sinirli bir halde.
" Sen şuraya bir otur lütfen birşey diyeceğim "
" Ne diceksin Chanyeol " sen ne diyeceğini merak edersin ama yinede masadan kalkarsın.
" (ismin) 5 dakika otur lütfen "
" Tamam ama sadece 5 dakika "
" Tamam anlatmaya bailıyorum o zaman "
" Off hadi çabuk "
"Tamam (ismin) sen Xiumin'den hoşlanıyorsun ama bunu ona söyleyemiyorsun birde geçende bir kafede Sehun Xiumin'i görmüş ve seni aramış sende gitmişsin sonra Xiumin'in yanına bir kız gelmiş ve sende onu Xiumin'in sevgilisi sanıp üzülmüşsün sonra Xiumin'i kıskandırmak için bana numaracıktan çıkma teklifi ettin, Xiumin sende (ismin) dan hoşlanıyorsun ama sende bunu ona söyleyemiyorsun. Hatta nereye gitsen belki (ismin) gelir diye onu kıskandırmak için yanına kuzenini çağırıyorsun yani şöyleki ikinizde birbirinize sırılsıklam aşıksınız ama birbirinize söyleyemiyorsunuz"
Siz Xiumin' le birbirinize bakarsınız ve o sırada Sehun ve Chanyeol masadan kalkar ama siz hala bile birbirinize bakarsınız. Sonunda sessizliğiniz bozulur.
" Demekki benden hoşlanıyorsun hm "
" Hemde ortaokul 5. sınıftan beri "
" Yaa şansa bak bende 5. sınıftan beri birşey dicem biraz dışarı çıkalım mı? "
" Olur çıkalım "
Dışarı çıkarsınız. Biraz yürürsünüz. Sen bir anda gülersin.
" Ne oldu?"
" Aklıma birşey geldi "
" Nedir aklına gelen şey? "
" Hani bir kere 7. sınıfta bir grup çocuk beni dövcekti sonra sen gelmiştinde o çocukları dövmüştün "
Güler ;
" Bende hatırladım şimdi "
" Hm "
" (ismin) ben senden çok hoşlanıyorum "
" Bende öyle "
" Tamam işte ne güzel o zaman benimle çıkarmısın? "
" EVEEET!"