" (ismin) kalk hadi bu gün okul var"
Bu annenin sesiydi.
" Tamam kalkıyorum şimdi" dersin ve yataktan kalkarsın. Elini yüzünü yıkayıp kahvaltını yapmak için mutfağa gidersin ve masaya oturur-sun masadakilerden birazcık atıştırıp üstünü giyinmek için odana gidersin. Okul kıyafetlerini giyersin. Seni okula baban bırakır. Baban seni okula arabayla götürdüğü için çabucak okula gidersin. Baban seni okulun kapısına kadar götürür ve okulun kapısının önünde seni bırakır.
" Görüşürüz babacığım "
" Görüşürüz kızım "
Babanla vedalaşırsın ve sınıfına gidersin. Sen gittikten 10 dakika sonra zil çalar ve öğretmen ile müdür içeri girer. Öğretmen:
"Çocuklar sınıfımıza yeni bir öğrenci geldi"
der ve çocuğa kendisini tanıtmasını ister "
" Merhaba arkadaşlar ben DO Kyungsoo ama siz bana D.O. diyebilirsiniz "
Öğretmen çocuğa boş bulduğu yere geçmesini söyler. O da senin yanına geçer.
" Selam prenses beni özledinmi? "
" Ne prensesi ne özlemesi delirdinmi sen?"
" Hadi ama beni hatırlamadın mı sevgilim ben Kyungsoo ilk ve tek aşkın "
" Ne diyorsun sen ya aklınımı kaçırdın? "
" Şaka yapma lütfen "
" Şaka yapmıyorum ben "
" Çocuklar sessiz olun "
Siz susarsınız.
35 dakika sonra:
Zil çalar.
" Evet şimdi küçük hanım beni hatırlamamak neymiş göstericem ben sana "
" Ne diyorsun oğlum sen benim sevgilime "
" Ne sevgilisi ne diyorsun sen? (ismin) bu nasıl bir şaka sevgilim? "
" Göstericem ben sana sevgiliyi " der ve D.O.' ya yumruk atar. D.O. ' da ona yumruk atar ve kavga ederler.
" Ya durun ne yapıyorsunuz durun "
" (ismin) bu çocuk gözlerimin önünde sana asılıyor ne yapmamı bekliyorsun "
" Dövmeyi bırakabilirsin mesela "
" (ismin) bu çocuk sana ne diyor? Sevgilim felan "
" Sen kimsin ya ben seni tanımıyor-um "
D.O. duraklar ve sana bakar.
" Nasıl yani sen beni hatırlamıyor-musun? "
" Hayır ben seni tanımıyorum "
Güler ;
" Çok komik bir şaka gerçekten kameralar nerede? "
" Ne kamerası? Ne şakası? " D.O. çok üzülür. Yerine oturur ve ağlamaya başlar.
1 Hafta Sonra:
Bugün annen çok heyecanlıydı. Çünkü bir kaç yıldır görmediği arkadaşı ve ailesi gelicektir. Annen senin küçüklüğünden beri onlarla komşu olduğunuzu söylüyordur.
" Onların bir çocuğu vardı sen onla küçüklükten beri arkadaştınız çok iyi anlaşırdınız "
annen devam eder ;
Sen masada duran kurabiyelere elini uzatırsın ve ;
" Çok güzel kokuyor "
" Şşt elleme kızım misafirler gelince yersin " saate bakar ve devam eder;
" Yarım saat sonra burada olurlar hadi sen üstünü giyin" senin üstünde pijamaların vardır.
" Anne ya ben böyle rahatım, üstümü değiştirmesem ne'olucak "
" Aa kızım ayda yılda bir kere geliyorlar zaten çabuk değiştir üstünü"
" Peki peki tamam "
Sen odana çıkarsın ve dolabına bakarsın ne giysem diye düşünürsün sonra ;Bunları giyersiniz (isterseniz siz başka birşey de seçebilirsiniz). Annen odana gelir kapıya vurur ve içeri girer.
"(Isminiz) hadi kızım misafirler geldi"
" Tamam anne geliyorum " dersin annen odandan çıkar sen aşağıya inersin ve Kyungsoo'yu görürsün.
" Senin ne işin var burada"
" (ismin) bu senin çocukluk arkadaşın " der ve D.O.'ya dönerek devam eder;
" D.O. (ismin) seni hatırlamıyor siz Japonya'ya gittikten bir kaç ay sonra trafik kazası geçirdi ve havızasını kaybetti bazı anılarını unuttu maalesef"
" O zaman izin verirseniz ben sevgilimi dışarı çıkarmak istiyorum"
" Tabikide " annen D.O.'ya izin verir ve dışarı çıkarsınız. D.O. sana sevgilim dediği için kızmazsın çünkü sen ona karşı birşeyler hissetmeye başlamışsındır. Sevgilinden ayrılmışsınızdır. Aslında sen ona hiç bir zaman aşık olmamışsındır. Sadece onun kalbi kırılmasın diye onun teklifini kabul etmişsindir. Sen kalbinin başka birine ait olduğunu biliyorsundur ama kime olduğunu bilmiyorsundur.
D.O. seni bir kaç yere götürür .
" Burası neresi ?"
" Aşkımızı birbirimize ilk itiraf ettiğimiz yer "
" Hm güzelmiş " senin aklına az çok birşeyler gelir ama sen D.O.'ya söylemezsin.
" Biz birbirimize aşkımızı ilk burda itiraf etmiştik şimdi ise burada sana duygularımı itiraf etmek istiyorum sevgilim ben öyle pek laf söz bilmiyorum sana sadece şunları söylicem: ben seni hep çok sevdim ve çok sevicem bunu sakın unutma, ben seni ilk gördüğümden beri sana aşığım, sen benim yalnız ilk oyun arkadaşım değilsin sen benim ilk ve tek aşkımsın , sen benim nefesimsin ve en önemlisi sen benim yaşama sebebimsin, sen belki beni hatırlamıyorsun ama ben seni hatırlıyorum seni asla unutmicam ben ömrümü seninle geçirmek istiyorum benimle evlenir misin?"
Herkes size bakıyordur ve bağrıyorlardır ;
" E-vet , e-vet " sen gülerek önce etrafa sonrada önünde diz çöken D.O.'ya bakarsın .
" Hm bilmem " biraz düşünür gibi yaparsın .
" EVETTT " herkes sizi alkışlar .
" Ama okulu bitirdikten sonra"
" Tabikide "