Baekhyun ile 2 yıldır sevgilisinizdir. En yakın zamanda evlenmeyi düşünüyorsunuzdur. Ama Baek sana evlenme teklif etmiyordur.
...
Yine bir gün Baek senin evine gelir.
" Aşkımm ben geldimm"
" Hoşgeldin aşkım"
" Hoşbuldum"
" Şey aşkım bugün biraz dışarı çıkalım mı?"
" Olur aşkım çıkalım ama dur ben bir hazırlanıyim öyle çı-karız"
" Aşkım sen her halinle güzelsin zaten "
" Dışarı pijama ile çıkmamı beklemiyorsun herhalde" dersin ve odana gidip üstünü değiştirirsin.
Bunu giyersiniz (isterseniz siz başka bir şey seçebilirsiniz) .
" Aşkım çok güzel olmuşsun hadi çıkalım mı?"
" Tamam aşkım çıkalım"
Baekhuyun ile bir kafeye gidersiniz.
" Aşkım şuraya geçelim mi ?"
" Tamam geçelim aşkım"
" Ben bir lavobaya gidiyim"
" Tamam " dersin ve etrafa bakarsın. Garson sana doğru geliyordur. Elindeki pastayı masaya bırakır.
" Pardon yanlış getirmişsiniz ben bir şey sipariş etmemiştim"
" Hayır hanımefendi bu sizin"
Garson gitmişti. Pastanın üstünde bir not vardı. Şimdi hatırlamıştın bu gün senin doğum günündü. Biranda karşına senin boyunda bir oyuncak ayı gördün. Sonra oyuncak ayının arkasından Baekhuyun çıkar.
" Doğum günün kutlu olsun hayatımın anlamı"
" Ya aşkım çok teşekkür ederim"
" Birşey değil aşkım hadi pastanı yesene " der ve sana gülerek bakar.
" Tamam " Sen pastadan alırsın. Baek sana bakar. Bir kere daha alırsın ve bir kere daha.
" Ahh dişim "
" Ne oldu ?"
" Dişime taş gibi bir şey geldi"
Baek sana mendil verir ve dişine gelen şeye bakmak için mendile tükürürsün. Bakarsın ve yüzük olduğunu görürsün;
Yüzük böyledir (beğenmediyseniz başka bir şey düşünebilirsiniz) .
" Aşkım sen benim herşeyimsin biliyorsun ben seni çook seviyorum hayatımı seninle geçirmek istiyorum şimdi sana soruyorum benimle evlenirmisin?"
" EVET "
Baekhuyun sana sarılır sende ona sarılısın. En kısa zamanda evlenmeyi düşünüyorsunuzdur.
1,5 Yıl Sonra:
Baekhuyun ile evleneli 1 yıl olmuştur. Sen bu aralar biraz rahatsızsındır. Baek ile doktora gittiniz . Doktor tahlil felan yaptı. Birazdan sonuçları alıcaksınızdır.
" (ismin) hanım tahlil sonuçlarınız geldi ve korkulucak birşeyiniz yok"
" Eşime ne olmuş doktor hanım"
" Tebrik ederim eşiniz tam 3 aylık hamile"
Baek çook mutlu olur daha cinsiyetini bilmiyorsunuzdur ama Baek seni alışveriş yapmanız için mağazaya götürür ve aldıkca alır.