Kris ile Hayal Et

640 24 2
                                    

  Sabah telefonunun sesiyle uyanırsın. SM arıyordur. Senin sesin çok güzeldir. Şarkıcı olucaksındır ve bu yüzden SM'e başvurmuşsundur.
   SM sana başvurunun kabul olduğunu söyler hemen gidip şarkı söyliceksindir. Hemen üstünü değiştirirsin.

 Hemen üstünü değiştirirsin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunları giyersin.
    SM ye gidersin ve şarkı söylersin. Şarkını çok beğenirler.
   2 Ay Sonra:
  Sen yeni çıkış yapan bir grupta rappersındır. Grubunuz yeni çıkış yapmasına rağmen çok seviliyordur. Birgün yine SM'ye giderain ve karşındaa eski sevgilin Kris.
Sen:
- Kris
Kris:
- (ismin)
Sen:
- Seni gördüğüm iyi oldu biraz konuşalım mı?
Kris:
- Tamam
   Kris ile bir kafeye gidersiniz. Bir yere oturursunuz ve konuşmaya başlarsın.
Sen:
- Kris kalbim acıyor. Kalbimi acıtıyorsun çünkü ben seni unutamadım. Biz neden ayrıldık? Neden Kris?
  Kris gözlerini senden kaçırır.
  Sen:
- Kris gözlerini benden kaçırma ve bana doğruyu söyle.
  Kris:
- (İSMİN) BEN KANSERİM (Allah göstermesin)
Sen:
- N-nasıl yani sen bunu bana neden söylemedin?
Kris:
- Seni üzmek istemedim böylesi daha doğruydu.
Sen:
- Kris biz bunu birlikte yenebiliriz
Kris:
- Nasıl yani?
Sen:
- Kris evlen benimle!
Kris:
- Ya saçmalama ben bugün yarın ölücem
  Sen:
- Ya asıl sen saçmalama sen ölmiceksin tamam mı? Ben yaşadığım sürece sen ölmiceksin!
Kris:
- Tamam o zaman evlenirim seninle
Sen:
- Hadi o zaman
  Kris:
- Nereye?
Sen:
- Nikah dairesine
   İkiniz nikah dairesine gidersiniz ve hemen evlenirsiniz.
   2 Yıl Sonra:
  Kris ile 2 yıldır evlisinizdir. Kris kanseri yenmiştir. Şimdi ise bir yaşında bir kızınız vardır.
  
   Merhaba sevgili okuyucularım.. Bir bölümü daha bitirdim.. İstek varsa söyleyin lütfen. Birde yorum yapıp vote vermeyi unutmayın neyse aufweiderseyn saranghe (üç dili birden kullanıyom hdjsjns)

  

EXO ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin